241

Re: Hypothese Cobra

Ik mis het oude forum...

242

Re: Hypothese Cobra

Psychopathie en Criminaliteit, Marc Bockstaele

Verhoortechnieken

Pag. 173, 174 e.v.

https://books.google.be/books?id=S0ByBr … mp;f=false

243

Re: Hypothese Cobra

Laster, smaad en eerroof  met verzwarende omstandigheid onder valse naam (alias)vallen nu onder het snelrecht ( dit is vanaf de PV dag van opstelling tot 6 maanden daarna. Alle vonnissen in eerste en laatste aanleg bij voorbaat en voorraad gevonnist ( dus altijd alles +morele  schadebedrag betalen)  voor de hoofdelijke aansprakelijke veroordeelden + alle  gerechtskosten van beide partijen.......bijkomende verzwarende omstandigheid voor sommige onwettige uitoefening van de geneeskunde) De Rechtbank lacht niet meer met dergelijke uitspattingen en de straffen kunnen zelfs oplopen van 300 uren ( sociale service bij blanco strafblad) tot 6 maanden - 5 jaar strafmaat (is immers een ernstige wanbedrijf... Denk eerst na vooraleer iets neer te pennen.
Moest het nu zijn dat na identificatie van de wanbedrijvers een paar bijzijn die door één of andere verwevenheid  hebben met feiten gelieerd aan het ontzaglijke dossier van de bende, dan wordt dit dossier  bijgevoegd bij het bendedossier en komt men tot een heel ander concept van misdrijf kwa essentie en strafmaat.....
Zal natuurlijk een zekere tijd in beslag  nemen ( CCU onderzoek server, analyse data, huiszoekingen, inbeslagnames van PC en andere electronische toestellen, kortom een dergelijk onderzoek duurt maanden ,veel langer dan 10 minuten vuilspuiterij op het forum maar tijd is nu eenmaal wat wij te over hebben.
Men weze gewaarschuwd.Dit is een openbaar forum en een Cassatie Arrest van Bxl maakt komaf met de straffeloosheid in deze speicifieke medium

244

Re: Hypothese Cobra

I'm back

245

Re: Hypothese Cobra

een forumlid brengt een hypothese met de hoop dat anderen deze thesis her aanpassen, verbeteren,  aanvechten maar dan met wederzijds respect.
Dat is de essentie van het forum.
De boodschap aanvallen niet de boodschapper.
Iemand die iemand iets verwijt is meestal een persoon met een problematisch personaliteit ego en gezien velen onder ons ( vermoed ik) geen medische graad hebben dienen wij ons te onthouden van enige diagnose.
Vanaf nu wordt deze site gemonitord voor een hele tijd en elke aanval op de persoonlijke integriteit zal automatisch bijgevoegd worden bij het initieel PV zolang het nodig is.
Voor diegenen die het allemaal beter weten ( met dank worden wij ook slimmer) en andere die door hun jarenlange inside job de boel van buiten kennen: hier is je kans van je leven om voor eeuwig beroemd te worden.
Ook mogen wij ons niet mengen in lopende onderzoeken :anders een klacht  :obstructie van het gerecht.
Wat wij wel mogen, piste vermelden, hypothese geven, links tussen feiten enz.
Persoonlijke noot: kan veel drek verdragen maar de laatste was er teveel aan . Heb al het tegendeel bewezen met documenten in mijn bezit.
Dit hoofdstuk is afgesloten daar anderen (juristen) zich buigen over de klachtopstelling.

246

Re: Hypothese Cobra

en ik laat de eer aan echte speurders ; volgens forum
1.insider: sinds 2010 bezig met inside info en nog steeds zitten wij op onze blaren.
2.RG1 : jour day of glory. Laat ons verbazen met je speurders instink
3. The end: vond je organigram van de SDRA goed gevonden.
en voor de anderen: begin maar hypothesen te spuien en vragen enz..
Bossi en zijn team staan klaar

247

Re: Hypothese Cobra

cobra wrote:

I'm back

Welkom Cobra

248

Re: Hypothese Cobra

heb heel de litanie van Insider gelezen. Vele namen, vele missies en weel verwarrende taferelen met vooral buitenlandse missie maar ook de eigenlijke kern van de staat; de Belgische taak weinig.
Ergens lees ik dat Bouhouche belangrijker zou zijn geweest als Smets en in mijn gedeelte plaatste hij hoe als een hulpje. en onbelangrijk.
Elke soortgelijke missie valt onder de noemer: omerta. Zoals wij het hier kennen  van de bende van Nijvel.Waarschijnlijk zijn de Hollanders op dat gebied anders ingesteld.
Was wel boeiend maar niet relevant voor de bende.
Hij spreekt niet over Christian B. die op zijn sterbed toegegeven heeft één van de reuzen te zijn.
2

249

Re: Hypothese Cobra

cobra wrote:

heb heel de litanie van Insider gelezen. Vele namen, vele missies en weel verwarrende taferelen met vooral buitenlandse missie maar ook de eigenlijke kern van de staat; de Belgische taak weinig.
Ergens lees ik dat Bouhouche belangrijker zou zijn geweest als Smets en in mijn gedeelte plaatste hij hoe als een hulpje. en onbelangrijk.
Elke soortgelijke missie valt onder de noemer: omerta. Zoals wij het hier kennen  van de bende van Nijvel.Waarschijnlijk zijn de Hollanders op dat gebied anders ingesteld.
Was wel boeiend maar niet relevant voor de bende.
Hij spreekt niet over Christian B. die op zijn sterbed toegegeven heeft één van de reuzen te zijn.
2

Een litanie (Gr. ἐκτένεια', ektinia) is een gebed in een christelijke eredienst om God (of Maria, of een of meer heiligen) aan te roepen en te smeken om genade, een geschenk of een genezing. Een litanie wordt gebeden tijdens een dienst of een processie en heeft de vorm van een aantal aanroepingen; iemand (meestal priester of diaken) bidt voor en de gelovigen antwoorden met een bepaalde formule zoals bid voor ons, aanhoor ons, ontferm u over ons, of verhoor ons.

In de vroegste litanieën werd God aangeroepen om bevrijd te worden van de aanval en overheersing door woeste stammen, of om van pest, cholera of andere besmettelijke ziekten gevrijwaard te worden.

Later ontstonden diverse litanieën (van de Heilige Geest, de Heilige Maagd Maria, van alle heiligen, van Sint-Jozef, of van een bepaalde heilige) waarin deze worden aangeroepen, en om hulp en bijstand gesmeekt.

Als voorbeeld volgt hier een gedeelte van de Litanie van Loreto, die grotendeels gericht wordt aan de Heilige Maagd Maria (de cursieve tekst wordt gezegd door de gelovigen):

Re: Hypothese Cobra

@ Cobra en volledig groot team : van harte welkom !
En ook iedereen die een positieve noot brengt.
Iedere gezonde en normaal denkende mens is jullie dankbaar!
Luctor et emergo.