51

Re: Xavier Sliman

Waarom die naam niet voluit geschreven staat, is mij een raadsel. Ik vermoed dat hij nog in leven is.

Re: Xavier Sliman

Inderdaad, er gebeurt allemaal niet veel mee. Idem de documenten die kolonel Vernaillen overhandigde aan de Valkeneer op het kerkhof van Aalst tijdens de nagedachtenis. Het beste van de overheid is niets zeggen; de gewone man op de straat vergeet rap. Maar wij niet en doen verder!

53

Re: Xavier Sliman

Pierre M. is misschien een Belg? Zoals luc al zei lijkt die J.P. Adam nu niet direct het type dat vanalles uit zijn duim ligt te zuigen.

54

Re: Xavier Sliman

Klopt, maar dan had zijn naam toch al de revue moeten passeren, niet? Of hebben we hier met een nieuw Bonkoffsky-geval te maken?

Re: Xavier Sliman

Ja, misschien maar indien de bende is zoals ik hier dus denk (de theorie Adam) dan zullen het dus namen zijn, of alleszins enkelen van de bende, die buiten de tot nu toe gekenden vallen. Ik weet het niet en blijf toch die Adam wel aanzien als een betrouwbare ex-diender.

Re: Xavier Sliman

curieuzeneus wrote:

Op welke elementen baseer je je om daar overtuigd van te zijn? Zijn er trouwens ergens foto's van de echte Xavier Sliman?

De Xavier Sliman wiens foto's hier geplaatst werden, kan gelinkt worden aan een medeverdachte van de moord op Michel Piro waar ook zijn broer Thierry voor werd beschuldigd.

57

Re: Xavier Sliman

Inderdaad, met Patrick Verdin.

Informatieve Wiki-link over Franse misdaad, jullie wellicht bekend » fr.wikipedia.org

58

Re: Xavier Sliman

Via Patrick Verdin is er een link met het dossier Dutroux.

Re: Xavier Sliman

En ja, deze Verdin actief in de red-light bizness en zo en veroordeeld ook en dit heerschap zou een link hebben met de heer Dutroux en co!

Tru Dat wrote:

Via Patrick Verdin is er een link met het dossier Dutroux.

We kijken verder! Dank je wel.

60

Re: Xavier Sliman

Een van de zes bendeleden zou een Corsicaan zijn.