301

Re: Hypothese Cobra

en.... als alles gezegd en geschreven is wat doen wij hier dan nog?
ergens op het forum worden zelfs de bende leden vernoemd maar niemand snapt het of is maar een vervlogen post.
En natuurlijk: een boek is altijd interessanter dan de "straat".
maar niets belet om te surfen.
We zouden al content zijn moest één van deze "post" een belletje doet rinkelen om mensen warm maken met het idee;
ofwel meezoeken ofwel gewoon lectuur.
@ La Cosa Belgica

302

Re: Hypothese Cobra

een voorbeeld:
toen ik begon op het frans forum op 7.11.2017 vond ik via de site een link naar een Dos Pinon
deze link bestond als sinds 2014 ( Deprêtre die het volledig dossier + de rest bezat stierf in 12.06.2012.)
iemand heeft dit dossier in gescand en op het net gebracht.
Dus sinds 2014 konden vele forumleden dat dossier lezen en wat was hun final analyse : ZIP.
geen data analisten op het forum.
na verder onderzoek op het internet kwam ik op 1 vreemde link uit in november 2012 ( geen directe herkenning dos pinon).
Toen ik daar opdrukte moest eerst lid worden , betalen voor het downloaden . Het betrof hier het 'ongekuiste' dossier Pinon
en daarna nog 7 andere links gevonden na dit ' virtuele ongekuiste' dossier.
Immers in de bende commissie hebben alle magistraten, met Deprêtre op kop, + Rijkswacht officieren + leden van de PJ bxl ( commissarissen en anderen ) onder ede verklaard dat er ofwel geen dossier Pinon bestond ofwel een afkooksel met zever waarop de voorzitter vroeg waarom dan dergelijk dossier onder slot en grendel en in de kelder verbergen???

Men heeft zelfs geen hersenkronkels nodig om te begrijpen dat het hier gaat om een samenzwering op hoog niveau.
Maar om wie te beschermen????
wie was de belangrijkste persoon in het dossier Pinon?
en waarom die bescherming = het enige dossier met nevenschade = 3 "gecamoufleerde zelfmoorden".
Wie deze link niet ziet of begrijpt?? tja moet een ander beroep kiezen zeker.

En zo zijn er nog vele andere vuile smerige leugens en valsheid in geschrifte : waarheidsgetrouw( niet zoals die gefingeerde om een "klokkenluider" te "naaien")

Als dit forum gesticht is om de "camouflages" in ere te houden wel dan blijf ik maar bij mijn leest.
En wat betreft: de kronkelingen: geef dat toe maar het is meer een "genen" geval.
Volgens medisch verslag: jaren 90: super begaafdheid ( spreken) ,meer begaafdheid = schrijven

deze commissie is dus te laken; niet de onderzochte persoon
maar dat dient hier niet te sprake te komen.
Wil dus de kronkelingen uitleggen voor één keer en de laatste keer ( geen relevantie met het forum hier)

@La Cosa Belgica

303

Re: Hypothese Cobra

Cobra.

Een kleine 2 maand geleden heb je een persconferentie aangekondigd.
Een kleine 3 weken geleden heb je je 'finale verslag' van je onderzoek online geplaatst.
Vervolgens heb je gevraagd om al je posts te verwijderen.
Dan laat je iemand anders in je naam posten.
Om vervolgens zelf weer op te duiken met allerlei cryptische posts die kant noch wal raken op de manier waarop je ze neerschrijft.

Ik zeg niet dat je bedoeling verkeerd is, maar voor mij is het erg simpel:

ofwel ken je de namen van de Bende van Nijvel en noem je ze expliciet, zonder omwegen, verhaaltjes en raadseltjes. Ofwel ken je ze niet en heb je enkel een vermoeden net zoals vele forumleden hier. Vermits je 2 maand geleden al een persconferentie wou geven ga ik van het eerste uit. Maar dan is het iig aan jou.

304

Re: Hypothese Cobra

cobra vraagt wij draaien.
"Maar om wie te beschermen????
wie was de belangrijkste persoon in het dossier Pinon?"

......ene totaal onbekende Albert ???

305

Re: Hypothese Cobra

voor zenga:
1. wordt mij uitdrukkelijk verboden mij  te moeien met een lopend onderzoek.
Heb de namen doorgegeven aan de cel '( al meer dan 3 weken) .
Verder weet ik wie er bij iemand geweest is in 1995 ( en dat w

Re: Hypothese Cobra

cobra wrote:

een voorbeeld:
toen ik begon op het frans forum op 7.11.2017 vond ik via de site een link naar een Dos Pinon
deze link bestond als sinds 2014 ( Deprêtre die het volledig dossier + de rest bezat stierf in 12.06.2012.)
iemand heeft dit dossier in gescand en op het net gebracht.
Dus sinds 2014 konden vele forumleden dat dossier lezen en wat was hun final analyse : ZIP.
geen data analisten op het forum.
na verder onderzoek op het internet kwam ik op 1 vreemde link uit in november 2012 ( geen directe herkenning dos pinon).
Toen ik daar opdrukte moest eerst lid worden , betalen voor het downloaden . Het betrof hier het 'ongekuiste' dossier Pinon
en daarna nog 7 andere links gevonden na dit ' virtuele ongekuiste' dossier.
........

Beste Cobra,
kan je iets concreets vermelden  omtrent wat wel in de virtuele ongekuiste versie van het dossier Pinon stond en  niet in de gekuiste versie ?

307

Re: Hypothese Cobra

en dan was niet Félix P. maar iemand anders die een volledig dossier Bende bezit.( en lezen is niet goed dan het bezitten)
= ging mij dat bezorgen: wacht  nog altijd...... ( moet geduld hebben met sommige raadsmensen)
als er iemand is op dit forum die graag een paar jaar dient te procederen wegens een klacht van obstructie van het gerecht laat mij het dan weten maar heb geprobeerd .
Wat betreft die persconferentie werd toen geopperd in alle vertrouwen via een pm. Nu weet ik wat een pm betekent op het forum: ZIP
dus proberen we via een randonderzoek ( protecties en financiers) wat wel mag alsnog naar de juiste personen te gaan.
Maar gezien de tegenwerking  bij het publiceren van bepaalde pistes  dienen wij toch vast te stellen dat er bepaalde personen in hun pik gepakt voelen.
Ben nu al een maand bezig met één partij om tot een gemeenschappelijk front te komen om uiteindelijk via deze "persconferentie" een "bommetje" los te laten nopens de "magistratuur"  maar gezien die andere partij niet scheutig is om te participeren en gezien ik niets meer los zonder een stichting of vzw ( ben het beu loslopend wild te spelen) zal het nog wel een beetje duren.

voor coconut:
exact .
Onbegrijpelijk dat men bv. iemand aan de openbare schande blootstelt zonder enige vorm van verhaal ( B.de Pauw) en dat men hier een dossier heeft van honderden pagina's dat doodleuk voor de bende commissie wordt bestempeld als "niet bestaande" of een prul
van niemendal. De 3 doden in dit dossier is niet iets van niemendal.
En schrijf maar op:
de magistratuur zelf heeft het bewijs van werkelijkheid van de feiten in het dossier Pinon bewezen ( ik niet) door één zin in een openbare zitting) en de tientallen meineden voor de commissie.
Maar zelfs dat durven sommige advocaten niet aan om het dossier uiteindelijk te doorprikken.

Gekker kan het niet.
@ La Cosa Belgica

308

Re: Hypothese Cobra

gekuiste dossier: per ongeluk gevonden (zoals meestal met surfen)
: meerdere verklaringen ( o.m. en vooral de privé detective die zijn nota's en foto's en al de rest diende af te staan voor het onderzoek, enkele bijkomende verklaringen van andere participanten, GEEN verhoren van minderjarigen?????, enkele randfiguren
onderzoek nopens ene Bultot ( ingevolge een info door Reyniers dat door ene Peelos diende te worden geverifieerd enz)
maar voornaamste: natuurlijk het onderzoek van die Bob L. waarvan er iets vreemds is:
enkele tijd later vinden wij een K.B. van oprichting van een S.A. met cash : 823.000 B.F. ???? een fortuin in die tijd.
Verder waar liggen die stukken door Bob L. afgegeven... ( zijn transcripts van in dossier)
en  verder : HOE KOMEN DE FOTO'S VAN DOS PINON IN GEVONNIST DOSSIER VAN DE CRIES-AFFAIRE?.
en hoe komt het dat deze foto's die lagen op de bureau van ene Kolonel Vernaillen ( door hem persoonlijk bekeken !!!!)
en door ene Libert Michel ( idem) verdwenen en dan plots opduiken in de Cries affaire.
Maar wat zijn de feiten: de foto's bestaan dus alles wat in dossier Pinon staat is de waarheid ( ene substituut Cornelis zei dat de minderjarigen ouder waren dan 16 jaar ??? tijdens een zitting voor de jeugdrechtbank van Nijvel; Hoe weet hij dat gezien het dossier " onbestaande" was ???
alles staat in het dossier dat verdween naar de kelder.

en nog iets:
ene P.G. die politiemensen afdreigt om verder onderzoek te doen : dat  zijn pure feiten.
daar ligt het openbreken van het bende dossier.
In de randonderzoeken.
Niks anders dan corruptie ( actieve), afdreigingen, huisdiefstal van dossiers, wegnemen van inbeslaggenomen stukken, het elkander beduvelen met valse PV's,  commissarissen van de PJ Brussel die voor GOD spelen en de magistraten beduvelen
Wie spreekt hier over een degelijk onderzoek?
En waarom zwijgt iedereen??? Schrik van wat??? wij leven godverdomme in 2018 ??? of vergis ik mij???
en de Klasse Justitie ???? zwijgen ?? zal wel overwaaien . Doet dit al 35 jaar.
En schrijf op: de daders zullen nooit veroordeeld worden gezien één grote procedure fout.
De kemels die al die dossiers in zijn totaliteit gescand hebben en op het internet hebben geplaatst = grond van verschoning: procedure fout. Oke voor de waarheid maar voor de procedure : ZIP


Gekker kan het niet
@La Cosa Belgica

309

Re: Hypothese Cobra

dus grond genoeg voor een positieve injunctierecht vanwege de Minister van Justitie ( na Verwilgen en Watelet).
De hamvraag: wie snijdt er graag in eigen zuil????
en wat is het belangrijkst:
de particratie of de democratie
of nog: kan het gepeupel ( dat zijn wij) de waarheid wel aan
Gezellig die politici die wij moeten kiezen bij gebrek aan anderen ( lees beteren)
dacht nochtans dat de boyscouts ( de koosnaam van de NVA in het begin) grote kuis gingen houden??
Het bende dossier; belangt dat ook niet de nationale veiligheid aan???? Samenzwering tegen de interne veiligheid van de Staat (wij) of dient de staatsveiligheid zich enkel bezig te houden met staatsonveilige lieden ( IS en aanverwanten) en niet met een dossier dat al 35 jaar weegt op onze samenleving.
en wij maar voortlullen.
Gelukkig dat we dit nog mogen in de democratie.
Gekker kan het niet
@La Cos Belgica

Re: Hypothese Cobra

En het ergste is dat deze “ belangrijkste persoon “ in de zaak Pinon door erfelijkheid altijd aan de macht blijft. En er nog onnozelaars met vlagjes naar staan te roepen: vive le ...  Een leider van een volk is iets dat mensen zelf moeten  kiezen. En niet door erfelijkheid, anders ziet ge wat ge allemaal verkrijgt. Dat zijn de personen waar ge moet naar opkijken en u aan optrekken. Maar spijtig genoeg is de gemiddelde mens al gelukkig als hij eten en drinken heeft en in de avond naar Familie kan kijken......Terwijl er zoveel smeerlapperij gebeurd in dit landje. Ten koste van alles: mensen opruimen/ opzij schuiven / promoveren / manipuleren / bedreigen / vervolgen / afrekenen / zogezegd zelfmoorden / zogezegd verongelukken / enz. Hoe lang kan dit onrecht en klassejustitie nog verder bestaan?
Silence is golden en u laten promoveren brengt meer geld of mooie eigendommen op.
Is dit de erfenis voor de genaraties achter ons? Alles kan en mag als ge rijk en beroemd bent.
Jefke mondaal,moet altijd de rekening betalen omdat mensen die dan nog door jefke mondaal via belastingsgeld betaald worden hun job niet doen. Oren zien en zwijgen en laat maar een boel mensen sterven.....
Zoals Gol zij: wat zijn nu een paar doden.......