311

Re: Hypothese Cobra

heb zelf een mogelijke interessante kroongetuige gegeven ( maar die man leeft allang in zijn "cocoon" ) maar zelfs dat lezen ze niet of mogen ze niet lezen.
Feit is dat zelfs in 2018 het woord extreemrechts niet luidop mag gezegd worden in dit onderzoek???? kan dat of niet???
en wat met de experten van de Comités?? Mogen ze of willen ze of moeten ze de stoelen warm houden?
Werp geen steen naar de gewone speurders ( de ik alle eer en respect wil betonen) maar het merendeel van  hun "chefs" waar eigen belang meer primeert dan het algemeen belang.
En dat is de synthese van het bendedossier sinds het prille begin

Gekker moet niet
@La Cosa Belgica

312

Re: Hypothese Cobra

voor de onkreukbare
exact was erbij toen een geagiteerde Gol de pers te woord stond ( o.a. met René Hacquin mijne" plombier" in den tijd)
ga nog meer zeggen;
Martens en Coeme vielen uit de lucht omtrent de Gladio zaak.
Heb een telex gevonden van 2014 waar men de stelt dat de netwerken nog steeds actief zijn en nu door het leven  gaan als simpel stay-behind.
Tijdens een bijeenkomst van het kernkabinet 1988: alle gevoelige info moest worden opgeborgen tot 2050 in de "kluis" van wetstraat 16.??? Nooit geweten dat daar een kluis zou zijn.
Zijn nog enkele krokodillen die nog leven en toen in het kabinet zaten.

Maar Jean Gol ( spreekt van mijn jaren mei 1981- oktober 1984) volgens Jean Gol persoonlijke woorden was zijn gedoodverfde opvolger en persoonlijke "intieme vriend" ene Didier Reynders ( toen één van de kabinetschefs en ik nog jong ( 27??).
Dus vraag het eens aan deze "Minister" of Gol hem zijn confidenties betreffende de bende ( zonder twijfel hij kende ze was bereid Bouhouche te helpen aan geld en fondsen om naar "buitenland" te gaan????)
of eens aan ene L. Michel ( die Latinus  kende als persoonlijke chauffeur in de jaren eind 83- begin 84)
dus conclusie: er zijn nog steeds "voorname" personen die men niet mag "verontrusten" spijts daden van mogelijk landverraad
....

Gekker zal het niet meer kunnen
@La Cosa Belgica

313

Re: Hypothese Cobra

wat is een jan modaal leven waard voor "geprivilegieerde" mensen: alleen als je "moet" stemmen = politieke prostitutie
je leven hangt af van je geboorte: sommigen geraken eruit door hun eigen kennis, de juiste persoon op de juiste plaats en op het juiste moment maar met veel moeite vergelijkbaar met
het kaste systeem in India : alhoewel het internet daar ergens een einde heeft aangemaakt ( gelukkig)
dat is de waarheid
MAAR: er zijn nog steeds politici die de maatschappij een warm hart toe dragen. Spijtig genoeg spreken we hier over een minderheid.
De partijvoorzitter ( bij elke verkiezing maar één kandidaat # democratie?) is de man met de bijl.
Deze Monarchie kent zoals elke Monarchie "problemen" maar zelfs de koning van Spanje (vermoedelijk 101 nakomelingen ) kan in verre niet tippen aan ene  toen
prins A. en dan spreek ik  nog niet enkel over het dossier Pinon.
Deze huidige koning staat voor een dilemma: zijn bloed of zijn  volk?
zou niet graag in Zijn schoenen staan.

Gekker kan het niet
@ La Cosa Belgica

Re: Hypothese Cobra

Voor de mensen die hun legerdienst gedaan hebben. Weet ge het nog bij landverraad: dood met de kogel! De staan er dan veel iets te wachten...

315

Re: Hypothese Cobra

er was eens:
stel dat men vertelt dat er iemand in een 'ontsnappingsplan' had voorgesteld aan een 'minister' omdat men vreesde dat de kinderleverancier ( zoals Bultot in de tijd van de roze balletten) Dutroux ( heb nooit die zaak gekend was al met iets anders bezig)
zou gaan " babbelen" en dat die plan in duigen is gevallen door die onvoorziene tussenkomst van een boswachter, word ik dan voor "fantast" versleten omdat ik met open oren luisterde naar mensen die de zaak van buiten kenden???

Was het niet ene Stefaan de Clerck die ene Smets terug in ere herstelde hem met terugwerkende kracht tot hoofdcommissaris bombardeerde op de sv of ben ik mis.
Smets,Christian, agent de la sécurité : zo stond zijn naam op de klacht brief van ene Dr.Pinon inzake sex met minderjarigen in het dossier Pinon.
Waarom werd die man nooit vervolgd????
Wie heeft er zo'n schrik van die man dat die nu nog iedereen (Paleis incluis) gijzelt????

Begrijp deze Monarchie niet.
Een Koning die
een echte para commando opleiding heeft gehad,
een piloten opleiding
een voorbeeld van een pater familias
van de bovenste plank, een charismatische figuur een voorbeeld voor de maatschappij die met zich laat sollen en rollen. ..door een maniak.....
Moet nogal erg zijn.
Met mij zou hij het niet moeten proberen.(kan altijd eens "proberen" leef toch alleen nog van de adrenaline)

Gekker kan het niet
@ La Cosa Belgica

316

Re: Hypothese Cobra

nog een achtergrond informatie  van de Dutroux affaire ( nog 100 x smeriger dan Dos Pinon maar zonder "doden")

https://isgp-studies.com/belgium-la-neb … ux-x-files

https://isgp-studies.com/belgian-x-doss … oux-affair

en deze dan: cercle Pinay ( heeft iets te maken met de bende)

https://isgp-studies.com/le-cercle-pinay

het fameuze Atlas dossier ( over de pedo netwerken van 1ste Substituut Godbille)

en dan maar spreken over democratie?.

Moeten wij daarvoor elke dag gaan werken en belastingen betalen voor die ....???

en wat doet de politiek: in plaats van eigen stoep kuisen liever de ver-van-mijn-stoep-show ( Soedan o.a.)

ga is moeten les nemen bij die politici. Hoe kom ik buiten zonder rode kaken ( en ik spreek niet over de koude)

Uw eigen kwetsbare kinderen laten misbruiken

Het zal je kind maar wezen.

Amen.

Kan het nog gekker.

@La Cosa Belgica

317

Re: Hypothese Cobra

@ zenga

volgens de nota's

GAP: Lekeu,Cocu, Dauphin,Van Vinck
eentje leeft nog:
Dauphin werkte bij den DIV en staat onder gerechtelijke curatele.....

huiszoeking Dossogne

een extreem-rechtse lijst van 82-83 met volgende leden:
Lekeu
Demol
Marbaix
VDHemel A ( IEM = info Etat major==  logistieke hulp op het terrein??)

uit info en bende commissie = Lekeu en Demol vrienden ??

heb enkele weken gehoord van een boek ' Gevaar Demol" en de zwanengang voor de rechtbanken (uiteindelijk voor niks)
heb dit boek nooit gelezen ( lees geen boeken om een objectiviteit te waarborgen) maar ga nu op zoek naar dit boek want iets zegt me dat ik hier een ontbrekend stuk van mijn puzzel ga vinden.
waarom? nota's Willy Acke.
Na 20x lezen : waarom moest WIlly geparachuteerd worden naar P.G. Gent voor wat?
en waarom verhing hij zich ? zonder bril????? zaakje stinkt ( denk aan Latinus en Van Vinck zelfde M.O.)
wat zie ik: een apostille van A. Vandoren voor verhoor Demol in 1981
vervolg: 2 dagen later met een nota :"ne doit pas être entendu"
en wat opvalt het volgende pagina van het notaboek werd via een wit blad onleesbaar gemaakt ( de onderstaande tekst werd via dat blad onleesbaar gemaakt... En toen wist ik het..... waarom?? zoals een bliksemschicht. Wat stond op dat blad en wie heeft dat afgedekt?? wat mocht niet geweten worden? En wie van de delta cel gaf die info aan WIlly?
beetje puzzelen en je komt er.
De waarheid is nog erger dan de fictie.
En plots besef je hoe gevaarlijk die info was en  nog steeds is.
Zonder enige twijfel : Willy Acke wist teveel.....  on the record; zelfmoord: off the record: wil dat PV wel eens lezen. ( vooral zonder bril???)
Ziet je , it's not over yet.
Kill the messenger not the message. Nog altijd van kracht.

Gek zijn doet geen pijn.
@La Cosa Belgica

Re: Hypothese Cobra

Cobra. Heel interessant allemaal.

Enkel namen als François, Goffinon, Farcy, Otten mis ik een beetje in je verhaal. Volgens mij hebben deze een niet te onderschatten rol in het verhaal en passen ze in de puzzel.

Sterker: noodzakelijk om de puzzel in elkaar te laten passen.

Is Patrick F. familie van Albert Farcy.

Staat nog in het vriendenlijstje van jp dumont op facebook en heeft toch wel wat weg van Albert qua uiterlijk (zie hun facebook profiel).

En check Patrick zijn beroep. Dezelfde entourage als Verdeyen die van de keldertrap viel na verklaringen op Tueries?

En dan kom je weer uit bij Otten (bezitter grond waar Farcy ooit tweede woonst had) = internaatvriend Beijer, Ari, alibi Beijer voor Aalst en ook dikke maatjes met Amory.

319

Re: Hypothese Cobra

Het probleem is dat met de oplossing van het dossier het ganse Belgische bestel uiteenvalt. Het Bende-dossier is eigenlijk een kleine eruptie van wat zich nog altijd op ongekende schaal afspeelt. Vele betrokken bedrijven en personen worden voorbeelden voor ons land, onze economie en onze levensbeschouwingen genoemd. Ze staan in zakenkranten, krijgen awards, laten de economie draaien. Ze hebben een imperium opgebouwd op de grootste rotzooi en hebben met de loop der jaren de façades witgekalkt en de kelderdeuren netjes afgesloten. Maar toch kunnen ze het niet laten, alleen is alles nu "gemoedelijker" en "sportiever" georganiseerd, die brute lynchpartijen hoeven niet meer. En iedereen is onderling chanteerbaar, de een met zijn geaardheid, een ander met zijn voorkeuren, nog andere met dubieuze bezittingen, etc. En de SV, die moet toch zorgen dat de boel samenblijft, toch?

Re: Hypothese Cobra

Zo denk ik er ook over Nikos.

En dat is niet enkel voor België zo, maar zowat overal ter wereld.

Als je echt groot wil worden en met de groten meedraaien, dan kom je in een bepaald systeem terecht...

Geen enkele zelfstandige wil belastingen betalen ... en daar begint het.

Uitbreiden ... je moet de juiste connecties zien te vinden voor vergunningen...

Ik denk dat het bijna onhaalbaar is om mogen mee te spelen met de grote als je niet in bepaalde mechanismen zit.