31

Re: Websites

Dateert van 2013 ... was te snel gestopt met naar beneden te scrollen. smile

Re: Websites

Hierbij een linkje over ultra-rechts, rechts en nationalistisch. Mischien al gedeeld hier, genoemd allerlei clubjes door de jaren heen met natuurlijk ook de ons bekende rechtse jongens Ter info » www.dezwerfkat.be

Re: Websites

Les pistes exploitées ou délaissées par les enquêteurs » www.objectifsecurite.be

Re: Websites

» bendevannijvela.forum2go.nl

35

Re: Websites

Da's wel erg snel... toch geen kokosnoot op jouw hoofd gekregen, hoop ik. smile

36

Re: Websites

De Onkreukbare wrote:

» bendevannijvela.forum2go.nl

Iedereen mag natuurlijk doen waar hij/zij zich goed bij voelt, maar eerlijk gezegd ontgaat de meerwaarde mij. Gaan jullie alle discussies die hier al gevoerd zijn, opnieuw voeren? Gaan we de info die bestaat versnipperen of gaan we samenwerken? Gaan we alle info die hier staat kopiëren om op dit nieuwe forum te gebruiken?

Soit, ik zie dat de nodige kennis ontbreekt. Als jullie vragen hebben, aarzel niet om mij te contacteren. Na meer dan 10 jaar bendevannijvel.com heb ik wel wat ervaring opgedaan. smile

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

37

Re: Websites

Ben, ik blijf u trouw en zie er ook het nut niet van in ook al zal de reden zijn dat dan de typetjes kunnen wegfilteren! Het beste zou volgens mij zijn dat de typetjes een eigen forum beginnen.

Re: Websites

Het is al moeilijk om het overzicht op één forum te bewaren, en dan ook nog een keer het Waalse forum op te volgen...

Re: Websites

Je kan het ook positief bekijken, minder ruzies. En het is nu niet dat ik verwacht dat er nieuwe zaken op zullen verschijnen, alles wat die mannen hier intussen al enkele maanden schrijven werd hier door zovele anderen al jaren geleden bekend gemaakt.

40

Re: Websites

Jammer dat ze geen open kaart spelen. Zoals Ben zegt; samenwerken zou veel beter zijn. Ik ben op dat forum gaan lezen maar registreren doe ik niet uit sympathie voor dit forum waar toch een onnoembare schat aan informatie op staat. Er staat trouwens niets nieuw op dat forum enkel een deel hier verzamelde info. Ben verdiend onze steun voor zijn jarenlange inzet. Bedankt Ben.