81

Re: Affaires

Ik zal nooit zomaar op een tip springen geloof me .
Soms zijn er elementen waar jullie niks van weten .
Pffff... ja mannekes , wat een reacties .
Ik verdwijn hier terug !

82

Re: Affaires

En elkaar maar wierook toewuiven.

83

Re: Affaires

in plaats van elkaar de duivel aan te doen ( wat niet het doel is van dit forum) ga je beter dossiers bekijken en minder luisteren naar TV en andere plotse opduikende tips die al gekend waren op 30.4.1990 ( bende commissie) over DE VLIEGERE en de CCC (rapport van ADC DUSSART waaruit ontegensprekelijk vaststaat dat zelfs DEPRETRE het wist.... dus ook....
en dat lid van de SV is gekend.....
zoek levende pisten i.p.v. dooie ratten....
nieuwe niet gekende info... Waar halen ze het . en van waar komt dat ????
nog zo iets voor de mensen die graag op TV komen
verklaring BEIJER: de broer van een lid van de staatsveiligheid huurde een box voor de CCC (afgelegd in 1989 !!!)
en nog een link in Overijse ( over levende ex-leden van de SV)
met wat zijn jullie hier toch bezig al jaren??
mensen die brullen sinds 2017 over hun inside kennis maar dan hun frak toe trekken als het te warm wordt of als men gerichte vragen stelt en dan maar over gaan tot de aanval op de boodschapper.
SCHRIJFT DAT OP:
het begon met de SV (via CIA/MOSSAD) en volgens strategie ( Chili bijeenkomst) moest het stoppen voor einde 1986....voorziene ende van de Iran Contra gate volgens de experts van de OPC die zich degelijk vergisten dankzij de  US journalisten.
en Monsieur X is gekend
de chef die Vlaming waarvan Bulthot in zijn broek deed van schrik (audio tape wapenhandelaar dag voor Aalst) ook gekend door Cocu die hem beschreef als een voorkomen van een 'notaris' is gekend en vooraleer een mossad lid uit te maken voor fantast of leugenaar (victor ostrovsky) inzake die bijeenkomst in Cyprus februari 1986 ( na de arrestatie van de operatoren van de CCC)
waar hij wachtte op een lid van de CCC ( was een lid van de SV 3de unit) voor debriefing leert eerst bronnen na te checken vooraleer je begin te halucineren.
Of denkt ge dat Raes al di docs vernietigde omdat hij de diarre had.....??? zijn zelfs vaststellingen vast.
Dus zeno (of zero) ga zelf een forum openen waar je samen met insiders ,the end, trekpaarden en andere ongedierte hun vuilnis kunt spuiten.....
Elke tip leidt naar een andere tip maar door de verregaande complotten tussen de TOP van de RW, SV,Politic en vooral MAGISTRATUUR zit dat dossier nog strondvast
en zolang ik moet geloven dat ene rechter Luc Hennart ( de vroegere o.r. waarmee Goffinon boel had) vriend is van de supra nationale nébuleuse Daniel P. en ook Facebook vriend zolang zullen wij ons moeten vergenoegen met onze frustaties weg te schrijven.
Ga eens op bezoek bij Raes ( begint oud te worden ) of bij Le Canard ( als hij niet aan het schrijven is) of bij Kausse ( voor zijn lijst van 60 en betrokkenheid) of bij Massart en zoek eens Estievenart op en komt dan eens terug naar dit forum of ga belotten
is gezelliger.
in 1987 bestonden er 750.000 fichiers van notoire machtige mensen en organisatie en een 400-tal met zeer gevoelige info die Raes samen met zijn onderkoning ( kabinetschef) in zijn persoonlijke kast verstopten..
Voila ben is op bezoek geweest.
Spijtig voor al die goede leden die het aftrappen. Kijk eens verder .Vindt misschien een ander forum...

84

Re: Affaires

HIPA, gelieve hier te blijven! Niet luisteren naar Zeno, hij is niet representatief voor dit forum. Kijk liever naar mensen als Ben, Merovinger en FreCr om er een paar op te noemen.

85

Re: Affaires

cobra wrote:

....ga je beter dossiers bekijken ...

Beste Cobra, dat is ook mijn bedoeling. Daarom nogmaals de vraag: kan u mij de ongekuiste-versie van het Dossier Pinon bezorgen waar bevindingen van u op gebaseerd zijn?
Ondertussen is me dit nu toch wel al lang genoeg beloofd niet?
Als 2de zou ik graag het (volledige) gedigitaliseerde dossier van de Bende van Nijvel ook ontvangen indien mogelijk. Je had ergens gezegd dat je dat ten laatste tegen eind februari zou hebben. Eind februari ligt inmiddels ook al achter ons.


Wat de tips betreft: speurders hebben (bij wijze van spreken) meer dan 32 jaar geleden de kans gehad sporen te gaan zoeken op de parking van Delhaize. Daar gaan ze nu geen sporen meer gaan vinden. Men moet hun onderzoek dus wel doen aan de hand van tips die ze krijgen want zomaar met de natte vinger een locatie'tje gaan uitzoeken om een vijver te gaan leegpompen, dat zou zinloos zijn.

Non semper ea sunt quae videntur

86

Re: Affaires

Komaan mensen, dit is een forum dus mag er toch wel openlijk over stellingen gepraat worden zeker.
Mss is HIPA zelfs helemaal Vanden Steen niet.

En indien wel zal hij toch ook wel begrijpen dat mensen bepaalde tips onder voorbehoud plaatsen, zeker als niet alle informatie beschikbaar is.
Ik vind het zelfs vanzelfsprekend dat dat lid van de Staatsveiligheid zijn familie gewaarschuwd heeft, want die wisten uit ervaring dat er nog aanslagen gingen volgen zolang de Golf niet ergens uitgebrand werd gevonden.
De vraag is - en dat is nog steeds een legitieme - was het enkel dat, of wist die persoon concreet dat Aalst hetvolgende doelwit zou worden.
En daar mag en moet hier vrij over gepraat kunnen worden. Iedereen die hier mensen met bepaalde meningen de mond wil snoeren wil eigenlijk gewoon dat zijn mening alom gezien wordt als waarheid en dan moet die persoon (zie geval cobra) met bewijzen komen. Anders is het gewoon het zoveelste geval van iemand die het forum tracht te overheersen.

87

Re: Affaires

Mijn oprechte dank cobra +++ dat je mijn posts zo grondig doorleest.  Was me daar niet van bewust.
Moet bekennen (sorry) dat ik die van u al enige tijd niet meer volg.  Kreeg teveel een déjà vu gevoel. 
Maar nu on topic hé.  We hadden het over het feit dat de SV als instantie niet de bedenker was van de overvallen, maar dat ze door hun informanten wel getipt kunnen zijn geweest dat er weer iets op til was.  Helaas valt de waarheid omtrent dit laatste feit niet meer te achterhalen want de man in kwestie rust al enige tijd in vrede.

Re: Affaires

FreCR wrote:
cobra wrote:

....ga je beter dossiers bekijken ...

Beste Cobra, dat is ook mijn bedoeling. Daarom nogmaals de vraag: kan u mij de ongekuiste-versie van het Dossier Pinon bezorgen waar bevindingen van u op gebaseerd zijn?
Ondertussen is me dit nu toch wel al lang genoeg beloofd niet?

Ondanks de verschillende beloftes wacht ook ik al een maand tevergeefs op het antwoord en de documenten van Cobra. Dat ik niets zie komen zegt voor mij genoeg.

Re: Affaires

Merovinger wrote:
FreCR wrote:

Beste Cobra, dat is ook mijn bedoeling. Daarom nogmaals de vraag: kan u mij de ongekuiste-versie van het Dossier Pinon bezorgen waar bevindingen van u op gebaseerd zijn?
Ondertussen is me dit nu toch wel al lang genoeg beloofd niet?

Ondanks de verschillende beloftes wacht ook ik al een maand tevergeefs op het antwoord en de documenten van Cobra. Dat ik niets zie komen zegt voor mij genoeg.

Heb geduld, tegen Pasen zal alles uitkomen... (en tegen Kerst 2017 ging het allemaal in de pers verschijnen). Althans dat is wat hij toch zei een tijdje geleden.

Re: Affaires

cobra wrote:

Dus zeno (of zero) ga zelf een forum openen waar je samen met insiders ,the end, trekpaarden en andere ongedierte hun vuilnis kunt spuiten.....

Je zou veel beter een psychiater opzoeken dan nonsens op forums posten, en dit voor je eigen gezondheid. Ik ben al 3 maanden van het forum en je sleurt me er nog bij. Je zou veel beter echt inhoudelijk post dan nietszeggende opsommingen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.