Re: Kester

Kenza wees een vent, man en paard noemen en niet steeds met typetjes komen. Gaat een beetje vervelen en zeker uit jou mond.

292

Re: Kester

Ten eerste moet je eens goed het Dirty Harry-verhaal goed lezen en dan valt het typetje door de mand.

293

Re: Kester

kenza wrote:

Eerst werd Kester belachelijk gemaakt door de typetjes maar nu er gerespecteerde forumleden kester meer en meer aub sirieus te zien moet het pijn doen bij de typetjes

Op dit moment zijn er exact 2 mensen die geloof hechten aan de piste-Kester. Daarnaast staat dit topic vol aanwijzingen dat deze plaats absoluut niets met de Bende van Nijvel te maken heeft (aangegeven door mensen die de streek, de plaats en het Bende-dossier goed kennen). Ik herhaal dus even wat ik al meermaals heb geschreven: er is geen enkel element dat er op wijst dat de Bende deze plaats ooit gebruikt heeft als schuilplaats na de aanslag in Aalst, noch is er enig element dat de plaats kan linken aan het Bende-dossier.

Omdat dit topic in cirkels draait rond steeds dezelfde - uiterst magere - aanwijzingen, heb ik besloten om dit topic te sluiten. Alles wat er mogelijk te zeggen valt over Kester is ondertussen wel gezegd. Indien er ooit elementen of aanwijzingen zijn die interessant zijn, dan mag je me gerust mailen en dan zal ik het topic terug openen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

294

Re: Kester

Ik ben terug van een goeie week vakantie (bewust zonder internet). Misschien maar best als ik alle onzin lees welke er geschreven werd op verschillende plaatsen op dit forum waarbij ik zelfs meermaals mijn (forum)naam zag vernoemd worden in berichten.

Er werd tijdens mijn afwezigheid ook gezegd (door 2 van jullie) dat ik geen antwoord gaf op hun vragen. Be serious. Ontkennen dat ik veel tijd heb gestoken in het informeren en antwoorden op (soms) veel te idiote vragen, dat kan niet gezegd worden vind ik (ook al lag het antwoord of reactie niet in de richting welke iemand het liefst had gelezen). Meeste antwoorden op vragen waar ik zogezegd niet op reageerde had ik overigens al tot soms meerdere keren toe geschreven in vele voorgaande posts.

Als de persoon die u (onrechtstreeks) her en der "typetje" noemt, argumenten gebruikt (in verband met "e-mail adres") om zijn woorden kracht bij te stellen zoals:

Kenza wrote:

Remington komt uit Scandinavië en daar bestond toen al het internet.

  1. Remington is al meer dan 200 jaar een Amerikaans bedrijf (verbeter me moest ik verkeerd zijn)

  2. Het gaat over de tijdsperiode (Vernaillen tot Aalst) 1981-1985. Het principe/werking van e-mail bestond al op interne-netwerken, e-mail adressen in de vorm die we vandaag kennen en gebruiken bestonden gewoonweg nog niet. Ook niet in Scandinavië. De eerste domeinnaam werd overigens geregistreerd (op papier geregistreerd, want in praktijk kon het nog niet) in 1985 en Remington beschikte over hun domeinnaam (inclusief e-mail mogelijkheid) sinds 1995.

Als dit het niveau is van een "niet-typetje", eerlijk, dan ben ik blij tot de groep van "typetje" te behoren en daardoor niet tot jou fictieve "niet-typetjes" groep.

Ik heb een olifantenvel, ik kan wel wat verdragen van verwijten en beledigingen. Je mag denken van mij wat je wilt, je mag het zelfs schrijven zolang je er anderen niet mee lastig valt. Ik kan daar wel tegen. Dat je af en toe verzinsels en pure onzin plaatst op dit forum (niet alles zal onzin zijn hoop ik?), dat kan ik veel minder goed verdragen. Mensen die zich proberen te informeren in een thema waar ze meer over willen weten en moeten afgaan op de informatie die ze lezen omdat er bijvoorbeeld moeilijk elders informatie over te vinden valt, deze gaan bestoken met allerhande verzonnen informatie en fictieve feiten aangevuld met een vleugje fantasie: echt niet netjes als dit met opzet wordt gedaan.

Ik probeer zo geduldig en beleefd mogelijk te blijven, maar als je zo'n dingen blijft plaatsen als onzin dan druk ik me zeer voorzichtig uit door te zeggen:

Soms is uw respect t.o.v. mensen die zich inzetten en het goed bedoelen op dit forum, te verwoorden op dezelfde manier als het antwoord op een van uw belangrijkste ankerpunten die een basis vormden van een deel van uw hersenspinsels rond Kester als schuilplaats: de "afgebroken hangar/garage die er stond": Beide zijn ze onbestaand. Als lezer/mede-forumlid heeft men dit (begrijpelijk en logisch) niet altijd door.

Het heeft geen zin dat ik tijd en moeite zou steken in het aantonen en bewijzen van sommige van uw verzonnen feiten aangezien je op de tijd dat ik 1 heb aangetoond als foutief, je er 5 andere hebt bij verzonnen zoals onlangs nog:

Kenza wrote:

eenmaal daar konden ze Golf in de Bedford rijden

Zo iets gaan schrijven alsof het een feit is, dat kan als je de bewijzen er van hebt (of alvast minimaal het begin van bewijs) of als je er zelf bij was toen ze die Golf in de Bedford plaatsten. Een gegeven zoals een specifieke merknaam van een vrachtwagen zelfs te gaan neerschrijven om bepaalde fictie kracht bij te staven, waar zijn we mee bezig dan.

Nooit gedacht dat ik de woorden van Beijer (en zo hebben we in dit topic over de Rijkswacht toch nog 1 kleine link met de (ex-)Rijkswacht) zou gebruiken tegenover u: "u was er niet bij!"

Het topic van Kester is "closed" gezet door de forumbeheerder met een terechte uitleg en een terechte opmerking dat als er iets interessants gezegd kan worden over Kester (die betrekking heeft op de Bende Van Nijvel) hem gemaild mag worden om het topic terug te openen en dit te plaatsen. Na zelfs verzinsels rond Adolf Hitler in het Kester-topic geplaatst werden dacht ik dat het niveau niet meer dieper kon zakken. Deze mening moet ik herzien na te hebben gelezen wat er nadien nog allemaal bij kwam.

Als laatste hoop ik echt dat niet elk topic hier "naar de kloten" wordt geholpen en gevuld wordt met reacties welke geen betrekking hebben op het topic. Daarbij spreek ik zeker ook over dit eigen bericht van mij, waarvoor nogmaals mijn oprechte excuses alvast. In dit topic zal ik niet meer reageren behalve indien het betrekking heeft op de Rijkswacht en hier thuis hoort te staan.

Non semper ea sunt quae videntur

295

Re: Kester

Hallo, ik heb zonet het artikel gelezen ivm de mogelijke schuilplaats van de bende na de overval in Aalst, namelijk het vroegere militair domein op de Kesterheide. Ik vermoed hier als eerste urbexer geweest te zijn (ik was toen heel actief in dat wereldje en wist dat deze locatie nog nergens bekend was). Ik ben hier dan ook enkele jaren voor zijn bezoek reeds geweest en heb hier foto's van. Waaronder de waarschijnlijk originele plaats waar de papieren schietschijven lagen van de rijkswacht lagen. Waarschijnlijk hebben de foto's niet zo veel belang voor het onderzoek, maar ik wou toch weten of Guy eventueel geïnteresseerd is om de foto's toegestuurd te krijgen. Alleen zou ik niet weten hoe ik die mens moet bereiken. Iemand hier die reeds contact met hem persoonlijk heeft gehad?

296

Re: Kester

Hallo emboha, je kan de foto's eventueel hier op het forum posten. Zo zien wij ze ook en Guy kan ze dan altijd van hier downloaden.

297

Re: Kester

Even proberen » photos.app.goo.gl

Dit zijn er enkele meer normaal » photos.app.goo.gl

298

Re: Kester

Beste Emboha, de foto’s zaten eerst als je het u nog herinnert achter een metalen elektriciteitskast. Wij hadden ze gefotografeerd en achter de radiator gestopt. Ik zou ook graag alle foto’s plaatsen maar het lukt mij niet. Heeft u ook duidelijker foto’s? Alvast bedankt.

299

Re: Kester

Ik heb ze aangetroffen zoals ze op de fotos zijn te zien. Ik raak niets aan op locaties. Dit was in Juni 2013. Ongeveer 7 jaar geleden. Het artikel spreekt over een bezoek van de journalist met een urbexer ongeveer 5 jaar geleden (2015). De locatie is bekend in de urbexwereld als "zone Braam". Mijn echte naam is Bram... Ik heb de RAW versies van de foto's ook wel nog ergens, maar daar moet ik even naar zoeken.

De naam "zone Braam" heb ik er trouwens aan gegeven indertijd omwille van het feit dat ik toen door heel wat braamstruiken heb moeten klauteren om er te geraken. Ook omwille van mijn voornaam natuurlijk. Ik ben ook van de streek, trouwens.

300

Re: Kester

emboha wrote:

Ik ben ook van de streek, trouwens.

Maar woon je in de USA?