Re: Hypothese Cobra

FreCR wrote:

Volledige garantie tot 100% anonimiteit op Internet is onbestaand. Zeer grote vorm van anonimiteit is wel mogelijk. Daarbij acht ik de kans klein dat de Computer Crime Unit uw identiteit kan achterhalen (en ik onderschat ze niet) met de middelen die ze hebben en kunnen gebruiken als je deze kent en weet wat kan / niet kan / hen zeer moeilijk maakt (ik heb het over de Belgische CCU, niet op internationale zaken waar bijvoorbeeld de VS ook tussen zit).............................

De Belgische CCU zal u dus niet zo snel vinden als je u echt verdiept in die materie.

Iedereen kan de identiteit achterhalen van Cobra. Gewoon via deze link » whois.domaintools.com met de domeinnaam zoeken, een beetje googelen met een emailgegeven enz.... Hij beseft dat wel denk ik.

462

Re: Hypothese Cobra

de mening van anderen telt enkel als ze gefundeerd zijn. zoals Ruf het zegt wie mij zoekt kan mij vinden. Heb NIKS TE VERBERGEN.
Mijn hele leven werd door ene wetsgeneesheer Voordeckers  van Bxl( je déteste les flics!!!) ingevolge een arbeidsongeval en 5 eminente kolleges ( en niet van de minste) psychologen en psychiaters onder de loup genomen en niks werd gespaard tot in de wieg
en guess what???? NIKS GEVONDEN....... niente , nada, noppes. en nog iets: ben een herkende en erkende klokkenluider dewelke zijn verklaring werd opgenomen in POTLOOD door de toenmalige magistraat Sectie D ingevolge een Vals PV opgesteld door een corrupte politieke prostituant omdat wij begonnen te snuffelen in zijn "beleid"....Toen meegemaakt dat hoge pieten en hoge magistraten één pot nat waren.....

P.S. dokter Voordeckers heeft zichzelf opgehangen jaren later in een cel /
Werd namelijk opgevorderd door een RW team om een aangehouden drugsverslaafde te onderzoeken. Stuurde zijn kat . de man stierf. Voordeckers opgepakt: schuldig verzuim. Riskeerde 5 jaar bak en hing zich op in de cel.....


en wat diene daar vertelt over de CCU : die mannen vinden U tussen pot en pint zo snel dat je nog niet zelf beseft dat je 'ontdekt" ben.
Denken jullie toch dat vele speurders sukkelaars zijn;
Op de forums spreken wij over 1% van al het effectief dat corrupt en verrot is en waarvan men 99% moet gaan zoeken aan de top.

en wat betreft de zienswijze van Bossi (kent mij ook zoals sommige anderen): iedereen is vrij .Heb 5 mails gestuurd MET DE NAMEN VAN BENDELEDEN EN HULPJES stevig gedetailleerd aan de bende cel .
and guess what : ben nog dezelfde onnozele hals als in 1996  toen ik 2 leden van de cel uitnodigde thuis om alles uit te leggen en tonen. Aan de smoel van die d2 paljassen wist ik het direct. Ze pakken mij voor ne debiel . False Flag : ze wisten nog niet wat dat was en na hun passage en na een belletje wist ik dat ik bij de duivel ben te biechten geweest.
Dure eed: nooit meer de cel. Puur tijdverlies. Mogen niet van "hogerhand" en dat komt van inside de cel.

Ter info: wie mijn wil lastig vallen in real life: denk eraan: in 1988 ben ik gepakt 'by surprise' en was ik in aktieve dienst.
Nu ben ik op mijn hoede en niet meer in actieve dienst
Mijn familie heeft jarenlang met schrik geleefd en wie dat nog is wil riskeren wel ........... de gevolgen zijn navenant.
dit is een puur info en een belofte...
Sta open voor elke suggestie en elke info die helpt om dat enige wat telt: het stoppen van het leed van de slachtoffers.
Andere ideeën: wel take it or leave it maar zelfs Bouhouche en de Cam in een schietstand hebben nooit "gespeeld" met mij.
en die premie: GEEN BLOEGGELD .....

heb hier zelfs recent één naam op post gezet...... wat dit forum nodig heeft is een getalenteerde individu die tijd heeft als centrale aanspreekpunt of een stichting zo niet lullen wij hier tot het einder onze leven.

dit forum en Franstalig forum :nooit geen beter, gedetailleerd database gevonden onder de bende met of diverse post alle bende leden van de Belgian Connection

nog een laatste hint: lees GEVAAR DEMOL: 60 uitverkoren elite , 60 vrienden voor het leven 60 G-FORCE (of dachten jullie dat het gebleven was volgens de verklaring van enkele subjectieve sujets==>> way of deception..

tussen de regels lezen van de dossiers.

ga voor een tijd forum hier verlaten . heb zeer dringende zaken te doen.

bedankt voor jullie support en tijd.


einde @ cobra

463

Re: Hypothese Cobra

en om te eindigen:

forum gestart op 18/02/2018   5126 viewers
die dus allemaal surfen voor het........

heb iedereen met respect behandeld zelfs diegenen die mij kleineerde en nog meer.

woorden kunnen mij niet kwetsen maar aan alles komt een einde ook aan het geduld van de meest geduldige
en nog zoiets: iedereen heeft schrik om te sterven behalve diegenen die de dood meermaals voor ogen heeft gehad
Voor deze laatste categorie is dat commen sense: iedereen sterft vroeg of laat.

heb alles overleefd. Zal dit ook wel overleven.

464

Re: Hypothese Cobra

cobra, een beetje bescheidenheid zou niet misplaatst zijn. Je doet straffe uitspraken over onthullingen, persconferenties, ... die je niet nakomt. Je lult een eind weg, in de éne helft van je posts gaat het over jouw persoontje, en in de andere helft zeg je dat je stopt met posten. Een coherente, normaal gestructureerde post zonder raadseltjes moet ik nog lezen van jou.

465

Re: Hypothese Cobra

kenza wrote:

Cobra alles wat ik weet of te weten kom gooi ik op het forum zoals heel veel mensen hier !

Jij kan dit mogelijks wel doen. Anderen hebben zich te houden om zich niet bloot te stellen aan de schending van het beroepsgeheim.

Cobra wrote:

Bossi, heb je gemist. Hopelijk ben je terug de oude.. Maar het leven gaat verder.....
Bedankt voor de steun.

Zonder dank en steun wie steun moet toekomen. Ben er medisch goed door gekomen. Oorzakelijk verband? Stress en te veel hooi op de vork genomen de laatste drie jaren.

Hebt u ondertussen het nodige kunnen doen ivm het dossier Pinon?

466

Re: Hypothese Cobra

Cobra ik heb je altijd verdedigd op her forum maar ik moet toegeven dat je mij teleurstelt.

467

Re: Hypothese Cobra

Ruf Nachtergaele wrote:

iedereen kan de identiteit achterhalen van Cobra.

Dat iedereen (die de moeite doet) de identiteit van cobra kan achterhalen, dat kan, daar heb ik niets over gezegd. Dat men dat kan, dat is wellicht een bewuste keuze geweest die hij maakte. De keuze voor anonimiteit/privacy zoals vele anderen maken is daarom niet de "verkeerde keuze".

cobra wrote:

de mening van anderen telt enkel als ze gefundeerd zijn.

Dan wordt het tijd dat je er eens voor begint te zorgen dat uw meningen aan uw eigen voorwaardes voldoen.

cobra wrote:

Heb NIKS TE VERBERGEN.

Inderdaad, je hebt niets om te verbergen. Wat je niet hebt (alle "top secret" documenten/dossiers/bewijzen waarover je spreekt) moet je ook nergens verbergen.

cobra wrote:

en wat diene daar vertelt over de CCU : die mannen vinden U tussen pot en pint zo snel dat je nog niet zelf beseft dat je 'ontdekt" ben.

"en wat diene daar vertelt": "diene" dat ben ik. Ik heb een forumnaam: FreCR. Ofwel is het uit respectloosheid, ofwel ben je gewoon vergeetachtig wat namen betreft. Ik gok op dit laatste (vergeetachtig wat namen betreft) aangezien je verschillende belangrijke namen i.v.m. de Bende Van Nijvel hun namen verkeerd schrijft. Ik zal uw geheugen even opfrissen: ik ben "diene" dat u maanden geleden meerdere keren heeft gevraagd om het "ongekuiste dossier Pinon" te bezorgen, welke je volgens uw eigen zeggen in uw bezit hebt door dat je dit kon downloaden. Blijkbaar heb je dit afgedrukt en verwijderd van je computer want een van je excuses was dat je dit eerst moest inscannen (wat kan natuurlijk). Ik wacht nog steeds op dit document. Misschien heb je dit ondertussen na die maanden eindelijk wel kaar liggen, maar was je simpelweg mijn naam vergeten, bij deze weet je terug wie u deze documenten had gevraagd.

Wat de CCU betreft:  de Computer Crime Unit (CCU) heeft bekwame mensen in dienst. Die moeten niet onderschat worden en gebruiken tools welke de meerderheid van de "normale mensen" geen besef van hebben. Toch kunnen ze slechts roeien met de riemen die ze hebben en is hun budget veel te klein voor de hedendaagse maatschappij. We leven niet meer in de jaren '80. Laatste tijd zijn ze gelukkig iets beter ingespannen van werkingsmiddelen t.o.v. enkele jaren geleden. Dit is niet zo moeilijk. Hun werkingsmiddelen waren niet ondermaats maar gewoonweg dramatisch. Dit lag niet aan het personeel, respect voor hen. Moeten werken in die omstandigheden, velen hadden al lang gezegd "kust mijn k****n.

Dat deze mannen u snel hebben geïdentificeerd als je geen anonimiteitsmaatregelen gebruikt, dat is zo. Iemand die zijn identiteit echt wil verbergen voor de CCU om een bericht te plaatsen en zich rond dit thema wat verdiept (je hoeft daarvoor geen IT'er te zijn), die kan zich met grote waarschijnlijkheid volledig anoniem houden. Ik herhaal een stuk (samengevat) uit mijn vorig bericht:  de Amerikaanse overheidsdiensten (zoals FBI) hebben er meer dan 2 jaar over gedaan om hun "most wanted" cybercrimineel te kunnen identificeren. Dit omdat deze cybercrimineel de fout had gemaakt om zijn nickname op een forum te gebruiken waar zijn email adres bij stond en dit zijn voornaam & familienaam bevatte. Ze hebben dus in feite nooit zijn anoniem-geplaatse berichten kunnen identificeren.

Als jij denkt dat ze u tussen pot en pint dan zouden vinden (binnen de 24u) als je echt wilt en de moeite doet (en de kennis er toe hebt) om anoniem te blijven: in welke netflix-serie heb je dat gezien?

cobra wrote:

Ter info: wie mijn wil lastig vallen in real life: denk eraan: in 1988 ben ik gepakt 'by surprise' en was ik in aktieve dienst.
Nu ben ik op mijn hoede en niet meer in actieve dienst
Mijn familie heeft jarenlang met schrik geleefd en wie dat nog is wil riskeren wel ........... de gevolgen zijn navenant.

Stoere praat voor iemand die in zijn broek schijt voor de gevolgen als hij de zogezegde bewijzen op tafel zou gooien.

cobra wrote:

Sta open voor elke suggestie en elke info die helpt om dat enige wat telt: het stoppen van het leed van de slachtoffers.

Mijn sugestie: Afstand nemen van uw eigen ego en uzelf niet "in the picture" proberen te stellen. Geen oogkleppen hebben voor anderen hun visie, gedachtengoed en informatie.

cobra wrote:

zelfs Bouhouche en de Cam in een schietstand hebben nooit "gespeeld" met mij

Daar twijfel ik niet aan. Vervang de naam "Bouhouche" door "Donald Trump" en uw zin klopt ook nog steeds.

cobra wrote:

tussen de regels lezen van de dossiers.

Misschien start je beter eerst eens met de dossiers op de regens te lezen in plaats van er tussen. Het zou een goed begin zijn aangezien je de dossiers die er echt toe doen, nooit hebt gelezen of onthouden. Je hebt die zelfs niet in je bezit. Je stelde enige tijd geleden een bepaalde vraag waardoor ik onmiddellijk wist dat je onmogelijk de belangrijke dossiers in je bezit hebt of inzage er toe hebt. Misschien heb je ooit het antwoord gelezen maar ben je dit vergeten. Dit is misschien wel aanneembaar als je moeilijk namen zou kunnen onthouden.

cobra wrote:

ga voor een tijd forum hier verlaten . heb zeer dringende zaken te doen.

De laatste pagina's van het zo-lang-al-beloofde document inscannen? Dit is inderdaad ZEER dringend. Ik moedig u aan daar inderdaad dringend werk van te maken.

cobra wrote:

bedankt voor jullie support en tijd.

Graag gedaan. Ik weet dat je bovenstaand bericht niet al te persoonlijk neemt. Ondertussen ben je wellicht mijn naam zelfs al vergeten.

cobra wrote:

heb iedereen met respect behandeld

Natuurlijk dat.

cobra wrote:

en nog zoiets: iedereen heeft schrik om te sterven behalve diegenen die de dood meermaals voor ogen heeft gehad
Voor deze laatste categorie is dat commen sense: iedereen sterft vroeg of laat.
heb alles overleefd. Zal dit ook wel overleven.

Maar wel schrik voor een PV'tje. Conclusie: een PV is schrikwekkender dan de dood (en nog zo iets:  het is "common sense" met 2 o's ).

Groetjes,
FreCR  (Cobra mag me "diene daar" noemen als hij moeite heeft om die 5 lettertjes te onthouden. Dat kan ik hem niet kwalijk nemen dan.)

Non semper ea sunt quae videntur

468

Re: Hypothese Cobra

FreCR,

In politiemiddens en magistratuur blijven er altijd wel contacten. Ook in vrije tijd worden er zaken besproken of gegevens uitgewisseld. Zoals binnen de VPV, IPA, Blue Knights...

Coconut, LEO, Cobra en gans mijn team zijn ervan op de hoogte dat ik een schrijven ontving uitgaande een onderzoeksrechter nav mijn schrijven en tussenkomst ivm PG De Valkeneer. Bedreiging? Toeval? Opdracht? Waarschuwing?

Ik ben eventueel bereid u een kopie hiervan te bezorgen indien u twijfelt, FreCR. Bleek een vergissing te zijn met de nodige telefonische verontschuldigingen na een verdere interventie van mijnentwege.

469

Re: Hypothese Cobra

Bossi, wat is het verband tussen bovenstaand (wat jij meemaakte) en mijn bemerkingen hier i.v.m. "hypothese Cobra"? Dat er in politiemiddens en magistratuur altijd wel contacten blijven en ook in vrije tijd zaken besproken of uitgewisseld worden, daar twijfel ik niet aan en heb ik ook nooit aan getwijfeld. Ik begrijp dus niet goed waarom deze post aan mij gericht is? (misschien ben ik mis begrepen)

Non semper ea sunt quae videntur

470

Re: Hypothese Cobra

Bossi wrote:

Coconut, LEO, Cobra en gans mijn team zijn ervan op de hoogte dat ik een schrijven ontving uitgaande een onderzoeksrechter nav mijn schrijven en tussenkomst ivm PG De Valkeneer. Bedreiging? Toeval? Opdracht? Waarschuwing?

Ik ben eventueel bereid u een kopie hiervan te bezorgen indien u twijfelt, FreCR. Bleek een vergissing te zijn met de nodige telefonische verontschuldigingen na een verdere interventie van mijnentwege.

Ik twijfel, dus ik zou graag een kopie ontvangen. Je kent het e-mailadres. wink Ik vraag me al lang waarom u denkt dat u schrijven een effect heeft gehad op verplichte vertrek van De Valkeneer. Zie bv. dit bericht dat je op 9 april:

Herinner u mijn schrijven i.v.m. PG Christian De Valkeneer en het gevolg daarop.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube