51

Re: Jean-Paul Dauphin

Voor wat het waard is: volgens de ledenlijst van WNP, samengesteld door de Gerechtelijke Politie van Antwerpen op 4 december 1986, had Dauphin als bijnaam Alphadia of Alphadir (de laatste letter is niet goed leesbaar).

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

52

Re: Jean-Paul Dauphin

Bij uitvergroten en vergelijken met andere letters gaat het om "alphadiR".

53

Re: Jean-Paul Dauphin

dim wrote:

Iemand een foto of persoonsbeschrijving van J.P. Dauphin (behalve zijn kreupelheid)?

Foto van Jean-Paul Dauphin. Alle gelijkenissen met robotfoto 9 bis zijn niet toevallig:

https://i62.servimg.com/u/f62/11/22/12/24/dauphi10.jpg

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Jean-Paul Dauphin

Die foto is super interessant! Is er geweten hoe groot hij was?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

55

Re: Jean-Paul Dauphin

Nu herken ik hem weer. Ik heb daar ook gewerkt als It-er. Met alle respect voor gehandicapte mensen, maar deze persoon was extreem gehandicapt. Hoge verwrongen rug, kreupel en laag begaafd. Ik denk dat zijn rol beperkt zal geweest zijn tot alles wat met nummerplaten te maken had. Zeker niets fysieks, geen chauffeur, zeker geen lijfwacht van Latinus of een overval.

Omdat hij zo krom was, geef ik hem hooguit 1,50 meter. Niet te geloven dat deze jongen bij zoiets betrokken was, misschien wel zonder het te beseffen....

Re: Jean-Paul Dauphin

Dank je; Over welke periode heb je het? Was dit in '83 ook al zo?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

57

Re: Jean-Paul Dauphin

Ik heb daar gewerkt van '75 tot ongeveer '92. In welke jaren hij daar rondliep - nou, rondlopen? - weet ik niet meer.

Re: Jean-Paul Dauphin

Reneke wrote:

Niet te geloven dat deze jongen bij zoiets betrokken was, misschien wel zonder het te beseffen....

Weet/wist wel goed waar hij mee bezig was.

Re: Jean-Paul Dauphin

Reneke wrote:

Hoge verwrongen rug, kreupel en laag begaafd. Ik denk dat zijn rol beperkt zal geweest zijn tot alles wat met nummerplaten te maken had. Zeker niets fysieks, geen chauffeur, zeker geen lijfwacht van Latinus of een overval.

Herlees mijn post van 3,5 jaar geleden eens » Forum

Le témoin s'est caché derrière un muret, dit-il, d'où il a vu sortir un deuxième homme portant une petite caisse blindée qui paraissait lourde. L'homme courait difficilement.

60

Re: Jean-Paul Dauphin

Un deuxieme homme? Een wrak ja! Il courrait difficilement? Zeer moeilijk, lijkt me een betere omschrijving. Jongens, zet het uit jullie hoofd, fysisch gezien is die gast tot absoluut niets in staat.

Ik ben nog heel beleefd gebleven in mijn beschrijving, uit respect voor onze gehandicapte medemensen. Maar als ik u zeg dat die jongen uitstaande heupen en kromme benen had, moet dat wel opgevallen zijn bij mogelijke getuigen. Ik meen me zelfs te herinneren dat hij onder zijn kledij een soort harnas droeg om alles een beetje op zijn plaats te houden. Tot zover, want ik voel me daar niet goed bij.