261

Re: Feedback

Voorstel 3 lijkt me het interessantste: de mogelijkheid om een anti-“vervuilings” filter in te stellen zodat het lijkt alsof bepaalde individuen niet deelnemen op de topics.

262

Re: Feedback

nostra wrote:

Voorstel 3 lijkt me het interessantste: de mogelijkheid om een anti-“vervuilings” filter in te stellen zodat het lijkt alsof bepaalde individuen niet deelnemen op de topics.

Erg democratisch en helemaal in de lijn van een "open" forum. België anno 2018 is zo mogelijk nog erger dan anno 1985.

Re: Feedback

Hoewel ik al een tijdje niet meer actief ben op het formum, blijf ik de zaak volgen.
Dikke duim Ben, Merovinger, en al die anderen die er al zo vele jaren hun tijd in stoppen.
Jullie dienen nog steeds een belangrijk doel hier en wie weet komt er nu toch eindelijk een soort conclusie....

Keep going, United We Stand!

Servo per Amikeco

264

Re: Feedback

DeadLetterBox, bedankt voor je berichtje. We blijven door doen.

zenga, ik heb je bericht van 17 april gelezen en er zitten zeker interessante ideeën in. Momenteel gaat de focus wel liggen op nieuwe forumsoftware. Deze moet dringend aangepast worden omdat de huidige software niet meer ondersteund wordt en verouderd is.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

265

Re: Feedback

Ben wrote:

Momenteel gaat de focus wel liggen op nieuwe forumsoftware. Deze moet dringend aangepast worden omdat de huidige software niet meer ondersteund wordt en verouderd is.

Als je vragen hebt over serverconfiguratie- en/of optimalisatie, beveiliging, DB migratie, ... of een testomgeving wilt, ... laat maar weten, dan help ik graag.

Re: Feedback

Met pauzes weliswaar, maar in totaal kom ik hier al een jaar of 10. Het zal rond eind 2007 zijn geweest dat ik begon mee te lezen. Pas na vele maanden m'n eerste reactie gestuurd. Twee andere namen heb ik gehad voordat het uiteindelijk noorderling werd. Genoeg gebazeld. To the point.

Ik waardeer de inzet van @Ben, dat hij al zoveel jaren orde en structuur weet te handhaven. Bovendien geen reclame. Geen hinderlijke schreeuwerige avatars. Alles gegoten in rust en overzicht.

Als blijk van waardering zou ik best graag jaarlijks of éénmalig een klein bedrag willen doneren om hem tegemoet te komen in de websitekosten.

Nu is algemeen bekend dat @Ben hier heel terughoudend in is, en er nooit om zal vragen. Bij deze dan mijn idee om een doneermogelijkheid te creeëren. Hiermee kan hij dan de hosting betalen en of soms wat nieuwe software aanschaffen.

Feedback is welkom

267

Re: Feedback

Ik doe mee!!

268

Re: Feedback

Mooi initiatief; wil zeker meedoen.

Re: Feedback

Een PayPal-knop staat binnen een paar minuten op de site. Doen, Ben.

270

Re: Feedback

Prima voor mij