Re: Verhaal van Kuros

Wat is de status van dit gegeven? We zijn nu meer dan 7 maanden verder en het is doodstil geworden rond de samenvatting die werd voorgesteld van Kuros zijn verklaringen hier op het forum.

302 (edited by Renne 26-08-2009 10:05)

Re: Verhaal van Kuros

Alles is officieel overgemaakt, dus afwachten. Persoonlijk geloof ik niet dat de speurders actie gaan ondernemen, ze doen dat al meer dan 20 jaar niets of toch bijna niets. Toch niets interessants.

303 (edited by mdanielsUK 26-08-2009 17:46)

Re: Verhaal van Kuros

Wat op het forum gepubliceerd is is geen geheim meer en die klok kan je niet terug draaien tenzij het hele topic verwijderd wordt.

Ik ben er niet op uit om nieuwe dingen te weet te komen die door gerecht/politie/advocaten gecontroleerd moeten worden maar wel naar de samenvatting van het verhaal van Kuros wat hier in (op't moment van schrijven) 33 webpagina's tellende onderwerp geschreven is.
Om eerlijk te zijn... na pagina 20 was ik al de draad van het hele verhaal al kwijt.

Helaas is de schrijfwijze van Kuros niet altijd even duidelijk en dan kan je zaken snel fout interpreteren.  Laat me duidelijk zijn "chapeau" voor Kuros om zo goed als mogelijk zijn verhaal te doen maar ik denk dat een persoon als Rene (die Kuros goed kent) hierbij een handje kan helpen om zulks een samenvatting te formuleren.

... en dat moet geen 20 pagina tellend verslag zijn, highlights van het gene wat hier vermeld is lijkt me voldoende. Nieuwe elementen kunnen later nog toegevoegd worden.

Mvg,

M.

304

Re: Verhaal van Kuros

Geef toe dat mijn verhaal zelfs voor de meesten verwarrend en onduidelijk overgekomen is! Ik beloof er eens werk van te maken, en er een duidelijke samenvatting van te maken! Dit zal  één dezer geplaatst worden! Tot dan nog een beetje geduld !

Re: Verhaal van Kuros

Bedankt Kuros!

M.

306

Re: Verhaal van Kuros

Het zou tof zijn als Kuros zijn volledige verhaal is hier komt te zetten!

er zijn hier al 33 pg verteld enz maar sinds de "vergadering" ben ik zeker dat er nog een paar xtra details zijn dat hier niet besproken zijn!

waarom?

Er zijn veel personen in het bende dossier dat geloven dat er gebruikt gemaakt is van buitenlandse " huurlingen"

Maar als een vrouwtje in wallonie zelfs meent iemand te herkennen en Kuros de bende van in aalst in zijn cafe zou gekregen hebben...dan is de buitenlandse piste in mijn ogen al gesloten!

Buitenlanders gaan niet zomaar een pintje drinken zonder men hoort dat het buitenlanders zijn!Dus als Kusros kan bevestigen dat het belgen waren zijn we al een stap verder en kan men de buitenlandse huurlingen piste al schrappen.......?

Mvg
Winne

307

Re: Verhaal van Kuros

Beste Winne, ik vind het spijtig dat je zelf niet op de vergadering aanwezig was. Dan had je Kuros in levende lijve gezien, en hem al de vragen kunnen stellen die je wou. Denk maar niet dat het om een flauwe grappenmaker gaat, want zo iemand komt het niet persoonlijk uitleggen voor 5 man.

Re: Verhaal van Kuros

Er zijn veel personen in het bende dossier dat geloven dat er gebruikt gemaakt is van buitenlandse " huurlingen".

Mijns insziens zijn er voldoende aanwijzingen dat de piste van de buitenlandse huurlingen, die even werden ingevlogen en even snel terug met de noorderzon verdwenen, mag vergeten worden. Zo is er nu bvb. het verhaal van Kuros (waar ik eerlijk gezegd altijd sceptisch tegenover gestaan heb, maar dat nu door forumleden die hem zijn verhaal in levende lijve horen verkondigen hebben als geloofwaardig wordt beschouwd), het feit dat getuigen spreken van tweetalige bendeleden, en vooral het feit dat de overvallers de streek op hun duimpje kenden en zodoende met sprekend gemak aan de ordediensten konden ontsnappen. Volgens mijn bescheiden mening zijn dit toch zaken die je een volslagen vreemde niet op een zeer korte tijdspanne diets kunt maken.

309

Re: Verhaal van Kuros

Biggus Dickus ge zijt er plat op: dit wou ik ook bedoelen!

Raf, had er idd graag bijgeweest maar ja dat werk! Ik denk niet dat ik ergens beweert heb dat Kuros een flauwe grappenmaker is he! Vraag juist nu wat bijkomde info sinds het korte verslag na de meeting"uit interesse"!

Re: Verhaal van Kuros

En als het in Aalst copycats waren? Stel je voor dat er echt een "Bende Van Hofstade" was (wat een lef dan). Of ze deden het voorbereidend werk. Maar dat telefoontje naar de radio. Aalsterse zwarte humor of typisch voor de durf van de "traditionele" bende?