Re: Albert Farcy

Familie, want maakt ook deel uit van de firma's op Kourou. Heeft ook adres gehad in Halluin vanwaar ze afkomstig zijn. Het (groot)ouderlijk huis? Volgens mij zoon van één van de broers of zijn eigen zoon.

Re: Albert Farcy

Geboren in '77 dus het kan allebei.

93

Re: Albert Farcy

club_le-happy-few wrote:

Zou hij ook betrokken kunnen zijn (bijv. als wapenleveranciers) de rechtse trainingskampen in Rusland? (Ze zijn vergelijkbaar met wat WNP & co in de jaren 80 deden maar worden nu georganiseerd in Rusland.)

Never say never, maar de kans lijkt me kleiner (natuurlijk niet uitgesloten). In Rusland is het veel eenvoudiger om wapens te vinden, zelfs zware oorlogswapens dan bijvoorbeeld bij ons. Het hoeft zelfs niet om illegale toestanden te gaan. In de meeste ex-Sovjet-staten is het veel gemakkelijker een wapenvergunning te krijgen dan bij ons een rijbewijs. In sommige van die ex-staten krijg je zelfs een wapenvergunning voor revolvers, pistolen, shotguns, enz. met als enige voorwaardes: geen zwaar-crimineel strafblad, mentaal gezond zijn en meerderjarigheid. Geen enkele praktische en/of theoretische test. Enkel een aanvraag volstaat.

Non semper ea sunt quae videntur

Re: Albert Farcy

Iemand die Philippe Farcy kent? Zit ook in de antiekwereld. Vermoedelijk is dit een dicht familielid van Albert want ik kom hem overal tegen in de kring van Farcy.

Re: Albert Farcy

Leeft deze man nog? Albert Farcy?

96

Re: Albert Farcy

Ja.

Non semper ea sunt quae videntur

Re: Albert Farcy

mcfisto wrote:

Leeft deze man nog? Albert Farcy?

Zeer zeker.

Re: Albert Farcy

Zit op facebook, leuke vrienden. Al dan niet afleidingsmanoeuvre.

Re: Albert Farcy

Aan Farcy mag men niet aankomen. Heb je al 1 keer zijn naam horen vallen in de media?

Re: Albert Farcy

club_le-happy-few wrote:

Aan Farcy mag men niet aankomen. Heb je al 1 keer zijn naam horen vallen in de media?

Oh jawel hoor, over Farcy werd wel degelijk in de media gesproken. Ik heb hier nog een aantal uitgebreide artikels liggen over hem uit de jaren '80. Ik zal er eens werk van maken om ze over te typen.