Sherlock, vooral zijn ex-vrouw niet geloven. Deed alles om hem in slecht daglicht te brengen omdat ze hoederecht over haar kinderen verliezen. Verwaarloosde haar kinderen. Denk dat ze nog steeds geen contact met haar willen.

22

sherlock wrote:

Zonder te rommelen in het privéleven van de familie Palsterman, is het wel belangrijk te weten waarom hij naar Zaïre ging. Construktion Dumon vind ik niet direct info van. Wat was zijn beroep? Heeft Zaïre Construktion Dumon iets te maken met Eurosysmtème Hospitallier Saoedi-Arabië?

Gezien de getuigenissen van de kinderen; dat hun vader niet doelbewust gerekt heeft tot de avond om naar de Delhaize te gaan, zodoende geen afspraak had, lijkt het mij onmogelijk te zijn dat hij een doelbewust slachtoffer was. De overval was goed voorbereid, dus als hij daar geen afspraak had, is dit een verkeerd spoor. Maar in dat geval moeten de kinderen heel zeker zijn. Zijn vrouw heeft een heel dossier daarover, heeft zij bewijzen dat hij daar wel een afspraak had? Diamanten in Zaïre? Identiteitsverwisselingen?

Er zijn toch wel meerdere "liquidaties" gebeurd, niet enkel in Aalst maar ook elders. De onderlinge verbanden kan ik niet leggen dus mss is het eerder "toeval" dan "gericht" met de vele andere slachtoffers als afleiding ... maar 't is wel vreemd.

23

Wat heeft Palsterman en Zaïre nu met de Bende van Nijvel te maken? Palsterman was een man dat met een vrouw zat dat niet correct voor haar kinderen zorgde en hij deed alles voor zijn kinderen.