11

Re: Thierry Sliman

Je weet dus wie de echte killer is. En kan je ons dat niet duidelijk maken op een indirecte manier, zodat jouw identiteit beschermd blijft?

12

Re: Thierry Sliman

Aubanel wrote:

Sta me toe hier niet op te antwoorden, en wel om twee redenen: (1) ik ben mijn leven nog niet beu, en (2) ik ben van oordeel dat de man in kwestie niet de killer is, hoe aanlokkelijk de Sliman-piste voor sommigen ook is.

Oei ... ok, excuus aanvaard. smile

13

Re: Thierry Sliman

Beste collega's, voor een goed begrip: ik weet niet (met zekerheid) wie de killer is. Ik weet alleen wie het niet kan zijn. En Pierre M. kan het niet zijn. Wie het dan wel is? Goh, er komen er een vijftal in aanmerking, denk ik, en die zitten alle op het raakvlak van ex-rijkswacht en WNP.

14

Re: Thierry Sliman

Waarom kan Pierre M het niet zijn?

Ik denk ook niet dat P.M. in aanmerking komt, vanwege zijn foute haar. Waarom denk jij? Mijn buikgevoel zegt dat WNP de smoking guns had. Elnikoff ja, Libert en Dauphin nee.

15

Re: Thierry Sliman

https://i25.servimg.com/u/f25/11/22/12/24/thiery10.jpg

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

16

Re: Thierry Sliman

Straf dat je überhaupt een foto gevonden (gekregen?) hebt. Enig idee wie die kompaan, Pierre M. is/was?

17

Re: Thierry Sliman

Gewoon La Dernière Heure van 15 mei kopen. Daarin staat die foto. wink

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Thierry Sliman

Uit het document (zie link » /www.dekamer.be) blijkt dat de onderzoekers de conclusies van het rapport van profiler Zucker veel te algemeen vinden en dat dit dus het onderzoek niet vooruit hielp. Dat is natuurlijk larie. Het was een uitstekend rapport dat de daders omschrijft als psychopatische bandieten. Voorts antwoordt men dat de piste Jean-Pierre Adam niets opleverde, zonder verder commentaar.

Het staat vast dat de onderzoekers de Noord-Franse piste niet willen bewandelen.

19

Re: Thierry Sliman

Gesteld dat de onderzoekers die piste niet wilden onderzoeken, zal het bij voorkeur duidelijk moeten zijn waarom zulks niet is geschied. Ik kan mij voorstellen dat er vanwege het tijdsverloop over zowel Xavier Sliman als Thierry Sliman geen relevante processen-verbaal meer aanwezig waren bij de Franse politie.

Komt ex-politieman Adam nog een keer met een nader communiqué hierover of gelooft ook hij het verder wel?

Re: Thierry Sliman

Naar het schijnt komt er morgen of overmorgen een boek uit, door hem geschreven en dhr. Lejeune. Benieuwd.