301

Re: Feedback

Ben wrote:

Kleine update over de discussie tussen the end en FreCR:

  • Beide forumleden hebben van mij een mail ontvangen

  • De discussies die off-topic gingen - Nijvel en Snelle vragen - zijn opgekuist

  • Beide forumleden zijn nog steeds welkom op het forum. Al zijn ze bij deze wel gewaarschuwd. De eerste die nu nog eens begint, mag mij een ijsje trakteren. :)

Zou het mogelijk zijn dat als je berichten verwijderd, bewerkt of verplaatst, het vermeld in bv. de bewuste rubriek of in een ander door u gekozen. Ik heb nu af en toe het idee dat ik aan vergeetachtigheid lijdt.  Dan voor dat u op een lekker ijsje wordt getrakteerd, kijk ook even hoe formleden zich al jaren lang profileren en opstellen tegen de zo genaamde nieuwkomer.

302

Re: Feedback

Is de Rotary Club nog steeds taboe op dit forum ? Eerste reden van mn vraag : minister Olivier, de weldoener van Martial Lekeu, was stichtend lid v d Rotary in zijn streek. Tweede reden : het meest actieve Rotarylid in Aalst woont palend aan de achtertuin van een woning die met Bonkoffsky wordt in verband gebracht. De familienaam van deze man komt ook voor op de ledenlijst van WNP, wel andere voornaam en geen idee of er een familieverband is.

Re: Feedback

Ben: Volgens mij zijn de servers niet zo goed mee met het Zomer/Winter-uur verhaal. Ik zie dat verschillende posts zogezegd een uur later als nu gepost zijn. Leuk om zaken 1 uur in de toekomst te zien, maar kan wel eens verwarrend overkomen. smile

Re: Feedback

Vroeger stond er op de homepagina, in de rechterkolom, een handig overzicht van de forumtopics die het recentst waren aangepast, maar dat overzicht is nu weg. Is dat alleen bij mij het geval of heeft iedereen dat probleem?

305

Re: Feedback

Idem - moet nu telkens naar "forum" - "active topics" gaan om de meest recente berichten te lezen.

306

Re: Feedback

P-51 wrote:

Idem - moet nu telkens naar "forum" - "active topics" gaan om de meest recente berichten te lezen.

Je kan ook gewoon https://www.bendevannijvel.com/forum/se … n=show_new bookmarken.

307

Re: Feedback

patrick111 wrote:

Vroeger stond er op de homepagina, in de rechterkolom, een handig overzicht van de forumtopics die het recentst waren aangepast, maar dat overzicht is nu weg. Is dat alleen bij mij het geval of heeft iedereen dat probleem?

Ben is op de hoogte van het probleem er wordt aan gewerkt om de homepage terug als vroeger te krijgen.

308

Re: Feedback

Zoals Tru Dat schrijft ben ik op de hoogte van dit probleem. Op korte termijn zal deze functie echter niet terug komen. Je kan momenteel gebruik maken van de optie 'New posts' of de optie 'Recently active topics'.

Lack of a better name wrote:

Ben: Volgens mij zijn de servers niet zo goed mee met het Zomer/Winter-uur verhaal. Ik zie dat verschillende posts zogezegd een uur later als nu gepost zijn.

Dit is een probleem dat iedere jaar terug komt en dit staat niet hoog op mijn to do-lijst.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

309

Re: Feedback

Dag allen, ik volg al meer dan een jaar enthousiast dit forum en heb de periode '85 bewust beleefd als jonge student. Ik herinner me nog scherp dat we bang waren om in het weekend naar de supermarkt te gaan.

Ik heb nog screenshots van het tweede deel van de reportage die niet op internet te vinden is, ik weet helaas totaal niet hoe je hier foto's moet invoegen. Kan iemand me raad geven?

Waarvoor dank.

310

Re: Feedback

Billy& wrote:

Ik heb nog screenshots van het tweede deel van de reportage die niet op internet te vinden is, ik weet helaas totaal niet hoe je hier foto's moet invoegen. Kan iemand me raad geven?

De uitleg hoe je foto's kunt plaatsen op het forum, vind je hier » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube