551

Re: Aalst: Vlucht

Maak je geen zorgen kenza. De exacte plaats waar die lafaards naar toe gereden zijn is in feite onderschikt aan de wie en waarom. Doch, als de wie en waarom duidelijk wordt, is dan ook logisch dat ze een bepaalde vluchtroute nemen. Naar waar zou een extreem-rechtse rijkswachter vluchten waar zou hij zich thuis voelen?

En over het motief van Aalst moet men eens de reactie van David in dit topic lezen » Forum Of de denkpiste juist is laat ik in het midden maar het is wel in die richting dat het zich afspeelt en dat het motief voor Aalst zit.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

552

Re: Aalst: Vlucht

the end wrote:

Dat is nu toch wel het toppunt. Zeg eens wat is jou doel EricF hoeveel post heb je al geplaatst? En met je bedenkingen over me kom je nergens, trouwens ik geloof niets en heb geen theorie. Meten is weten! Als ik volgens jou hier de boel blokkeer noem dan waar en toon me een voorbeeld.

Het is waar, ze zitten al 35 jaar dicht bij een oplossing doch ik met mijn post hier blokkeer alles. Michel Martin en alle andere speurders worden door het forum geblokkeerd in het onderzoek. Is het dit dat je bedoelt?

the end, met alle respect maar je poneert onduidelijke stellingen waarvan je verwacht dat mensen begrijpen wat je bedoelt. Je laat mensen gokken terwijl je eigenlijk in één bericht duidelijk zou moeten schrijven wat je bedoelt. Door deze manier van schrijven, creëer je verwarring en zorg je er zelf voor dat je niet geloofwaardig over komt. Ik raad je dus aan om je berichten duidelijker te maken.

Het is me trouwens nog steeds niet duidelijk wat de link is tussen de zakken in Ronquières en de vluchtroute na Aalst.

the end wrote:

Naar waar zou een extreem-rechtse rijkswachter vluchten waar zou hij zich thuis voelen?

Zijn eigen huis? De Rijkswacht-kazerne in Etterbeek? Nee, geen idee eigenlijk.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

553

Re: Aalst: Vlucht

Merovinger wrote:

Politieagent die leven David Van de Steen redde: "Rijkswacht betrokken bij Bende van Nijvel"

De politieagent waarover de schrijfster het had, die is ervan overtuigd dat leden van de toenmalige rijkswacht betrokken waren bij de Bende van Nijvel. André Van der Elst, heet de man.

Zie » tvoost.be

Zou het in die context toevallig zijn dat ze het laatst gezien zijn in Leerbeek? Als er zoals die agent zegt betrokkenheid is van de rijkswacht is dit heel belangrijk voor de vluchtweg ook onder andere. Extreem-rechtse rijkswachters vluchten naar ...

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Aalst: Vlucht

Door velerlei omstandigheden ben ik niet meer op dit forum kunnen komen! Veel heb ik mij dunkt niet gemist! De "verdwijning in Leerbeek" wordt dus nog steeds aangehouden net zoals de grote-complot-theorie! Niks nieuws onder de zon dus.

I rest my case en stel vast na wat bijlezen dat er nog geen millimeter opgeschoven is naar 'n mogelijke oplossing en dat er dus nog helemaal niets concreets is wat tot de oplossing van het bende-dossier kan leiden.

Wat Leerbeek betreft en de verdwijning slaat FreCr hier nog maar eens de nagel op de kop!

555

Re: Aalst: Vlucht

Ah luk paard, je moet zo emotioneel niet worden ivm de vluchtweg. Men moet dit strategisch bekijken. Het laatste punt is Leerbeek met de heuvels van Kester in de buurt. De orderdiensten in Halle zijn op dit moment in het centrum in de sporthal een bom aan het zoeken. De zone tussen Leerbeek en Halle is in feite vrij met rechts van hen de strategische heuvels. Erbij moet je weten dat de rijkswachters die de test deden melden in hun verslag dat de steenweg naar Halle niet ideaal is om in volle vaart te vlammen.

Op basis van de strategische gegevens gaan ze een doordachte actie ondernemen. Een plaats die aan bepaalde specifieke eigenschappen moet voldoen om ongezien en niet verdacht binnen te geraken.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Aalst: Vlucht

Beste the end, ik heb in mijn leven al vele honderden keren die route afgelegd - van Leerbeek naar Halle bedoel ik - en ik kan je zeggen dat die weg echt wel ideaal is om snel te rijden en zeker in de nacht. Enkele bochten om wat af te remmen en dan gaan maar op volle snelheid. Je bent binnen enkele minuten nabij Halle en van daaruit kan je alle kanten op! Nu is er uiteraard veel meer verkeer en staan er ook elders dan in Leerbeek verkeerslichten en is het centrum van Pepingen zo heraangelegd dat snel rijden niet meer kan, althans niet zonder grote risico's. Tevens is er nu een afgeschermd van de steenweg een fietspad ook en dit was toen niet zo. Maar zeker in die tijd ook kon je er vlammen!

En de heuvels van  Kester daarmee bedoel je ook de militaire basis! I know! En neen dat blijft een ongeloofwaardig verhaal beste the end! Dit werd ook door FreCr al danig aangetoond. Emotioneel ben ik niet hoor maar ik ken van kindsbeen af de streek echt wel erg goed wegens geboren en getogen. Maar jullie mogen volharden in het verkeerde hoor. No problem!

557

Re: Aalst: Vlucht

Zou de Chiévres Air Base het einddoel van de vlucht kunnen zijn? Het gaat alleszins die richting uit! Poortje open en je bevindt zich in het buitenland!

558

Re: Aalst: Vlucht

O.a. luk Paard, buiten Herbie de dolle kever was de Golf van de Bende van Nijvel de meest beroemde Volkswagen ter wereld. Waarom zouden ze dan de stad Halle in rijden? Ik weet dat het voor u niet prettig is maar niets ontkracht het tegendeel. Voor mij wordt het alleen maar duidelijker. En zeker na Vermassen zijn uitspraken die volgens mij heel geloofwaardig zijn.

Re: Aalst: Vlucht

Of ze reden naar Rebecq-Rognon of ergens in buurt Lessines (voor geval er daar iets ligt). Of Pajottenland richting Brussel/Brusselse rand. Is wel duidelijk dat sommige criminelen door hun lange arm niet eens kunnen ondervraagd worden. Toen niet en nu niet. Het zal nooit veranderen.

560

Re: Aalst: Vlucht

kenza wrote:

... maar niets ontkracht het tegendeel

Met zo'n ingesteldheid kan ik mits genoeg fantasie duizenden hypotheses neerschrijven die je onmogelijk kan ontkrachten. Gelukkig voor u en voor dit forum is "een fantasierijke gedachtegang hebben" een eigenschap waar ik serieus in te kort schiet.

Non semper ea sunt quae videntur