241

Re: Jef Vermassen

Jef is weer op promotietoer. De gemiddelde levensverwachting van iemand met een strafblad is aanzienlijk lager dan het algemeen gemiddelde, zelfs omgekeerd evenredig naarmate de ernst van de feiten. De statistische kans dat er al een aantal in pierenland vertoeven is waarschijnlijk groter dan de kans dat Real Madrid van FC De Kampioenen wint.

242

Re: Jef Vermassen

Waarschijnlijk groter? Dat is dan wel heel erg groot. Zouden ze echt al zo dood zijn? Mirko Tavra leeft nog, hoor. Ik probeer heb een foto van hem. Mag ik je die doorsturen om bij dit bericht te plakken? Want mij lukt het niet.

243

Re: Jef Vermassen

Ik wil wel, maar ik kan je niet anoniem bereiken, jij hebt geen e-mail op het forum.

244

Re: Jef Vermassen

Aubanel wrote:

Mirko Tavra leeft nog, hoor. Ik probeer heb een foto van hem. Mag ik je die doorsturen om bij dit bericht te plakken? Want mij lukt het niet.

Bij deze
https://i.imgur.com/4a7mCwj.jpg

245

Re: Jef Vermassen

Hoe meer ik hem bekijk, hoe meer... Hij op de killer lijkt.

246

Re: Jef Vermassen

Ik volg je, Aubanel.

247

Re: Jef Vermassen

Aubanel wrote:

Waarschijnlijk groter? Dat is dan wel heel erg groot. Zouden ze echt al zo dood zijn? Mirko Tavra leeft nog, hoor.

Ik stel niet dat iedereen al dood is, maar als je ziet hoeveel van de gekende namen in het Bende van Nijvel er al dood zijn, en daar een simpele statistische realiteit aanhangt, dan kan Vermassen zoiets gewoon zeggen, zomaar. Hij kan evengoed zeggen dat er veel kans is dat de Bende van Nijvel-leden die nog in leven zijn waarschijnlijk minimum 2 tot 3 keer per dag moeten pissen. Gewoon om maar wat te roepen.

248

Re: Jef Vermassen

Ja, Reneke... Tavra was/is een geweldenaar, schietgraag, buitengegooid bij het SIE, opgevangen door Bouhouche, Amory e.a. bij de BOB van Brussel, lid van WNP, een officiële bendeverdachte ook...

249

Re: Jef Vermassen

Zoals zovelen ... voor hetzelfde geld beschouw je hem als een toegewijde tooghanger/ganger. Zijn band met Calmette daarentegen ... soit, welke argumenten (behalve verdachtmakingen) hebben jullie eigenlijk, los van zijn "looks" ?

Re: Jef Vermassen

Doet me een beetje aan Trump denken die ooit zei: "Ik heb een geweldige brief gekregen, echt geweldig. Ik heb hem nog niet gelezen, maar echt geweldig." Vermassen weet niet wie de Bende is, want namen noemt hij nooit, maar toch weet hij dat hun namen in het dossier staan, dat er al een deel geliquideerd zijn... Hoe je dat kan weten als je niet weet wie de Bende precies was, is me een raadsel.

Die laatste 'gouden tip' van Vermassen heeft hij blijkbaar nog maar sinds vrijdag in zijn bezit. We zijn nog net niet op het punt gekomen dat Vermassen gewoon zijn brieven live op televisie opent en voorleest. Met de 'namen die in het dossier staan' verwees hij naar Beijer en Bouhouche als ik me niet vergis. Welke al lang bekende naam zou hij nu ontdekt hebben: Mendez? Bruno Vandeuren?

Vermassen doet dit maar om één reden: het verkoopt. Tv-programma's en kranten leven van dit soort quotes, waardoor hij een graag geziene gast is in de media, wat op zijn beurt gratis reclame is voor zijn werk als advocaat en zijn vele boeken. Meer is het niet, zoals wel vaker.