Re: Aalst: Vlucht

Misschien eens even terug on-topic gaan. We zijn hier niet om elkaars neus af te bijten smile

Bon.. Back to business.
Het lijkt vanuit het vluchtstandpunt zeer interessant om via de binnenwegen te vluchten richting Denderleeuw/Liedekerke/Roosdaal om van daaruit verder te rijden via binnenwegen of de Assesteenweg naar het bos. Indien ze de vlucht hadden genomen via de binnenwegen, dan lijkt het mij tijdsgewijs onmogelijk om vanuit bv. Denderleeuw terug naar Gooik/Leerbeek te gaan en daar opgemerkt te worden door de BMW-chauffeur.

Ofwel spreken we dus van twee Golf GTI's ofwel kunnen we de hypothese van vlucht via de binnenwegen schrappen.
Ik heb hier ergens gelezen dat er gelijktijdig met de vlucht een tweede Golf GTI is vertrokken dicht bij de Fox. Klopt dit? Zijn hier getuigen van?

Waar ik momenteel aan denk is dat de Golf die de BMW-chauffeur opmerktte niet de vluchtauto was, maar eerder een afleidingsmanoeuvre. Mochten zij tegengehouden worden, dan waren er geen bewijzen van deelname aan de raid (gewoon toevallig willen racen naar Halle om de één of andere reden) en hadden ze de politie sowieso heel veel tijd gekost om dit allemaal te checken.

Dat gaf een vrijgeleide aan de overvallers die via de binnenwegen gevlucht zijn richting Denderleeuw (al dan niet naar een bevriende dokter die wel kon helpen).

Wat is er geweten over de in stukken gescheurde kogelvrije vest die teruggevonden is? Was deze gestript of eerder gescheurd als in: Van het lijf geknipt zoals men doet bij spoedgevallen die dringende medische hulp nodig hebben?

Re: Aalst: Vlucht

Lack of a better name wrote:

Wat is er geweten over de in stukken gescheurde kogelvrije vest die teruggevonden is? Was deze gestript of eerder gescheurd als in: Van het lijf geknipt zoals men doet bij spoedgevallen die dringende medische hulp nodig hebben?

Oordeel zelf maar » Forum

Re: Aalst: Vlucht

Rebecq-Rognon ... koninklijke weg (huisnummer is ongeluksgetal). De Staerke kende deze ook + rijkswachters. Garagist des huizes was Beijers alibi voor Aalst en Ari-medewerker.

Vergeet ook Cammerman niet voor Aalst. Hij is er samen met Bouhouche op café gesignaleerd tijdens overval.

634

Re: Aalst: Vlucht

the end wrote:

Een bepaald forumlid vond het nodig om de verdediging van hitler voor zijn rekening te nemen. Waar de conclusie was dat hitler niet in een smeerput terecht gekomen was.

Ik ben de nazaat van iemand die in '40-'45 voor onze hedendaagse toekomst heeft gestreden TEGEN "den Duits", daarbij verschillende mensenlevens heeft kunnen redden zonder er ook maar 1 af te nemen, die gevangen is genomen en als beloning daarvoor een treinrit heeft gekregen om "op kamp" te gaan in Duitsland & Oostenrijk. Hij heeft het overleefd. Ondertussen is hij al enige tijd overleden maar wat hij meebracht is een verhaal waarbij ik nog steeds stil van word als ik daar aan denk. Neo-Nazi's, dat zijn mensen die écht niet weten wat er in '40-'45 gebeurde (het gezien hebben of hen duidelijk gemaakt is).

Neo-nazi's (en WNP'ers bijvoorbeeld, een soort vorm van neo-nazi's te noemen) en mensen die Hitler verheerlijken: ik moet er van kotsen.

Eventjes gaan insinueren dat ik, want met "een forumlid" bedoel je mij (dat is wel duidelijk) de verdediging van Hitler voor mijn rekening nam: écht laag en onder de gordel.

Wat is er wel verteld? Forumlid Kenza zei dat Hitler bij zijn dood, in een smeerput is "begraven", waarop ik (met een lange zo-volledig-mogelijke uitleg) heb geantwoord dat dit fout was. Dit is een deel van de betreffende passage daarover:

kenza wrote:

Het ironische is dat Hitler zijn lichaam ooit in een smeerrput lag begraven maar doet niet ter zake.

Ik antwoordde met een langere tekst waarvan dit de samenvatting is:

FreCR wrote:

Van hetgeen van Hitler over bleef dat onherkenbaar was (bijvoorbeeld enkele verkoolde botten en kaakbeen enz.) hebben ze begraven in een bommen-krater in diezelfde tuin. De Soviets hebben (volgens hun eigen zeggen) de overblijfselen (met uitzondering van enkele) vele jaren later volledig vernietigd. Of dat echt zo is en zo gelopen is, daar heb ik geen idee van.

Door foutieve informatie (het Hitler-smeerputverhaal van kenza) te corrigeren naar het correcte verhaal: op basis daarvan mij eventjes tot verdediger-van-Hitler te gaan bombarderen: ah man, je weet niet wat je zegt.

Met "je weet niet wat je zegt" bedoel ik niet enkel dit voorval. Lucht verkopen en valse beschuldigingen uiten, daarvoor verdien jij een podiumplaats.

Dat onwetende en nieuwe forum-lezers in uw lucht geloven (want je spendeert hier al maanden aan een stuk berichten met zogezegde neerkomdende op-"ik weet wie de Bende van Nijvel is"-verhalen), dat kan ik nog best wel geloven. Veel blablabla en stoerdoenerij, maar uiteindelijk heb je geen kl*ten verteld. Als iemand uw psychopatische lucht niet meer wil slikken of daar tegen in gaat omdat het fout is, ga je die gewoonweg zwart gaan maken met bijvoorbeeld verdenkingen en insinuaties.

How low can you go: ongetwijfeld nog lager want op dit bericht hier zal ongetwijfeld een of ander aanval-reactie komen ipv een simpele "sorry", waarop je voor de zoveelste keer serieus onder de gordel gaat. Welnu, je doet maar als je daarvan beter kan slapen. Jij gaat gaan slapen met een gevoel van "yesss, ik heb ze terug iets kunnen wijsmaken". Ik ga gaan slapen met een zuiver en eerlijk geweten.

Non semper ea sunt quae videntur

635

Re: Aalst: Vlucht

Hopelijk mag er nog eens gelachen worden. Dit ik je reactie en het ironische van kenza grappig vind mag toch.

ik vraag me trouwens af waarom je nu en er toen zo op reageert? Tevens zat het je blijkbaar hoog dat iemand schreef dat hitler in een smeer(lap)put lag, Want in je laatste post (of een van de laatste) in het topic kester haal "jij zelf" het nog eens boven, je begint er zelf "opnieuw" over. Zo reageren op dat ene kleine zinnetje. Grappig toch :-)

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

636

Re: Aalst: Vlucht

Dat het niet botert tussen The end en FreCR is wel duidelijk en gaat ondertussen sterk vervelen .
Leg het bij mannen het is het niet waard.
Dit forum dient om te converseren over Aalst respecteer dat aub.
Ik lees jullie beiden graag als het" on topic" is die vetes , jakkes stop daarmee, het is oervervelend om dat te moeten lezen.

637

Re: Aalst: Vlucht

Wat het sleerput verhaal betreft , ik meen ooit een reportage gezien te hebben dat ze het lichaam van hitler zijn lichaam gevonden hebben waar nu een sleerput van een garage is en dat ze het daar weggehaald hebben naar een anonieme plaats uit schrik dat de plaats een trekpleister zou worden voor neonazi's     Ik beweer zeker niet dat de smeerput in de oude militaire basis in kester een lijk verbergt

638

Re: Aalst: Vlucht

Sorry mijn woordenboek flipt ik bedoel smeerput ipv sleerput

Re: Aalst: Vlucht

Merovinger wrote:
Lack of a better name wrote:

Wat is er geweten over de in stukken gescheurde kogelvrije vest die teruggevonden is? Was deze gestript of eerder gescheurd als in: Van het lijf geknipt zoals men doet bij spoedgevallen die dringende medische hulp nodig hebben?

Oordeel zelf maar » Forum

Jammer genoeg ben ik geen kenner van zulke zaken.
Aan dat "gat" moet ik meteen denken aan iets in de aard van een inslag van een kogel?
Maar het kaliber waarmee Nevens schoot zal wel niet zwaar genoeg zijn geweest om door Kevlar te schieten?

club_le-happy-few wrote:

Rebecq-Rognon ... koninklijke weg (huisnummer is ongeluksgetal). De Staerke kende deze ook + rijkswachters. Garagist des huizes was Beijers alibi voor Aalst en Ari-medewerker.

Vergeet ook Cammerman niet voor Aalst. Hij is er samen met Bouhouche op café gesignaleerd tijdens overval.

"Garagist des huizes was Beijers alibi voor Aalst en Ari-medewerker."
Bedoel je dat de garagist des huizes een alibi had voor Beijers en een Ari-medewerker? Was dit een alibi dat geldt voor voor, tijdens en na Aalst?

"Hij is er samen met Bouhouche op café gesignaleerd tijdens overval"
Is er bekend wat zij vlak na de overval gedaan hebben?

Re: Aalst: Vlucht

Lack of a better name wrote:

"Hij is er samen met Bouhouche op café gesignaleerd tijdens overval"
Is er bekend wat zij vlak na de overval gedaan hebben?

Neen, Cammerman is niet gesignaleerd in een café tijdens de overval. Het is Guy Bouten die dat schrijft omdat dat in zijn verhaal past. De getuigen in het café hebben een persoonsbeschrijving gegeven maar nooit formeel Cammerman, noch Bouhouche noch Cocu herkend.