Hij was vrachtwagenchauffeur internationaal. Zijn laatste jaren zat hij thuis door zware rugoperatie en hartoperatie waardoor hij aan de kust is terecht gekomen doordat em daar naar revalidatiecentrum is gegaan. En ja, hij heeft ooit stommiteiten begaan maar in zeker geen geval van zulk “kaliber” van wat er daar gebeurd is in Aalst.

22

Bedankt voor uw getuigenis. Hadden die stommiteiten met wapens te maken?

Fack Da, bedankt voor de verduidelijking. Volgens mij heeft hij niets met de daders of zo te maken, eerder het tegendeel. De enige logica waarom zijn naam op de lijst van Delta cel staat is dat hij een kennis is van één van de slachtoffers.

Waarbij ik een paar vragen heb, in de periode 83/85 waar woonde hij toen, en was hij sportief? Weet je iets over zijn legerdienst?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.
the end wrote:

Fack Da, bedankt voor de verduidelijking. Volgens mij heeft hij niets met de daders of zo te maken, eerder het tegendeel. De enige logica waarom zijn naam op de lijst van Delta cel staat is dat hij een kennis is van één van de slachtoffers.

Waarbij ik een paar vragen heb, in de periode 83/85 waar woonde hij toen, en was hij sportief? Weet je iets over zijn legerdienst?

Legerdienst heeft em gedaan gelijk hoe het in die tijd “verplicht” was.... was verre van sportief
Periode van 83/85  woonde hij zowiezo in Sint Katherina Lombeek

25

Ik herhaal mijn vraag: hadden die stommiteiten met wapens te maken?

Reneke wrote:

Ik herhaal mijn vraag: hadden die stommiteiten met wapens te maken?

Neen!!

27

dank je wel, dat is duidelijk ;-)