381

Re: Verhaal van Kuros

De ervaringen van Kuros en Murcielago bevestigen dat er de dag van vandaag nog steeds een organisatie bestaat die alles wil verdonkermanen. Na al die jaren roept dat bij mij de vraag op : Waarom ?

Antwoord: Er leven nog belangrijke betrokken organisatoren van de Bende van Nijvel aanslagen. Er mag niets, maar dan ook niets uitlekken.

Dit roept dan weer de vraag op: Wie zijn die betrokken personen, het kunnen er niet veel meer zijn.

382

Re: Verhaal van Kuros

WIE GAAT ONS VANDAAG NOG GELOVEN!!!!

Dat klopt Murcielago,maar anderzijds zijn er genoeg aanwijzingen dat er niet gelogen wordt,en als er dan nog eens een tweede afzonderlijke bron hetzelfde verhaal in grote lijnen bevestigd dan moeten ze er iets meedoen.
En geloof me buiten Jumet zijn er heel wat grote mensen die je verhaal geloven...maar ze durven hun nek niet ervoor uitsteken...al is er misschien wel beweging nu er een nieuwe wind waait,laat ons hopen

Je hebt nu je verhaal hier gedaan,dus je moet vooruit,hier alleen je verhaal doen is niet genoeg dat weet je zelf ook,want hier ga je geen doorbraak forceren...dinsdag is kuros terug online,en ik geef u een raad om met hem af te spreken...hij staat vast in zijn schoenen,en jij moet ook zorgen dat jij ook vast in u schoenen staat...
En u voorzorgen nemen.
Het is aan u nu,je hebt hier een bevestiging gevonden en je moet nu de officiële weg volgen vooraleer je verder kan...met 2 sta je sterker

Re: Verhaal van Kuros

Renne, Ik ga ervoor en ik heb een prositief gevoel bij jouw vragen en opmerkingen.
Leo, ik vrees dat je gelijk hebt.
Le happy Few, ik weet enkel dat hij kent, heeft persoonlijke spullen kunnen bekijken en hij ging zo ver dat hij het lef had 1 ding in Asse achter te laten, waardoor ik ENORM ongeloofwaardig werd bij de instanties. Anderzijds als je zo doorboomt op MK, moet je je de vraag stellen wie was de oude? Men weet dat hij heel goed kon sturen, MK ook he? Is er ooit nagegaan waar hij was op dat moment? Ik weet het niet. Wat wel zeker is dat hij ontsnapte, zo'n inspinning om naar Aalst te komen en mij het leven onrechtstreeks zuur te maken. Want de eerste keer heb ik last gehad omdat hij het was, enkel om de naam, maar later werd het erger.
VOOR IEDEREEN OP HET FORMUM: Doe mij een plezier; bekijk de robotfoto nr 19 nog eens heel goed, ga naar google afbeeldingen en zoek naar de foto van PH tijdens zijn proces hij was heel mager en getekend, maar met steeds die doordringende blik, het is een foto waarbij de fotograaf met zijn lens inzoomt. Daar zit zeker een gelijkenis, alleen is de robotfoto een weergave van een tekenaar die werkt volgens standaard gezichtslijnen en details. Nr19 zijn ogen zijn een beetje buiten proportie getekend, maar dit geeft aan dat zijn ogen doordringend waren. niet??????????????
Verder kan ik zeggen zonder de boel te willen verpesten, er werd reeds advies gevraagd, maar om één of andere reden haken de meesten na een tijde af. Zou er druk uitgeoefend worden????

Le happy few, nog 1 ding; Hoe organiseer ik een ontsnapping vanuit een gevangenis waar pakweg +/- 600 mensen zitten, juist de collega's van PH gaan mee en slagen erin om vanuit het stadscentrum van Brussel weg te komen, geen versperring, achtervolging, schaduwtechnieken enz... om zich na zo'n dergelijke spectaculaire gebeurtenis op lullige wijze opgepakt te worden. Zou het kunnen dat er mensen zijn  die met onze kop lachen???? MK heeft dat zelfs nog 2 keer herhaald. En durven stellen dat ze te zwaar werden aangepakt door justitue. EEN TROOST: vandaag hebben ze te maken met ander grut, en ik vrees dat daar andere gevolgen zullen uitkomen, wie zaait, oogst zeker??!!

384

Re: Verhaal van Kuros

Verder kan ik zeggen zonder de boel te willen verpesten, er werd reeds advies gevraagd, maar om één of andere reden haken de meesten na een tijde af. Zou er druk uitgeoefend worden????


Natuurlijk wordt er druk uitgeoefend,dat kan ik bevestigen uit de ervaringen van kuros...eerst veel blabla,en si en la,tot als het erop aan komt,dan ben jij de fantast of diegene die zever verkoopt...
Je weet ook dat dit een doofpot operatie is,hoe houden we dit dossier in de doofpot,het is niet hoe lossen we dit op,want was het al lang opgelost...niet???

Mendez (en diegene voor hem) zijn niet voor niets vermoord,de rode draad ligt volgens mendez in de mirano;als je kijkt wie er daar allemaal kwam dan had hij gelijk...
Ik denk zelf dat hij bang was dat er onder de slachtoffers in Aalst familie van hem was, hij was super paranoïde, en na het horen van de aanslag zeer paniekerig,dit was niet enkel omwille van zijn wapens die al of niet gebruikt zouden geweest zijn,ik dwaal een beetje af... maar uiteindelijk is hij ook geliquideerd door de Bende van Nijvel.

385 (edited by club_le-happy-few 16-10-2009 23:13)

Re: Verhaal van Kuros

MK lijkt me onwaarschijnlijk als oude, aangezien leeftijd en gestalte toch?

Ik geloof je verhaal 200%, maar de rol van MK begrijp ik niet volledig (aanwezigheid Aalst, bedreigingen achteraf, poging tot liquidatie,... was hij het in Delhaize of bedreigde hij enkel achteraf in opdracht van ...).

Zou de vader van Haemers niet de oude kunnen geweest zijn? Was er degelijk een oude? Of kan je het begrip "oude" ruim interpreteren?

Als het enkel de Bende rond H. was in Aalst. Daar zat voor zover ik weet geen enkel ouder lid bij?  Vader H. heeft wel keer overval met PH gepleegd ... Aan de beschrijving van Kuros mbt tot oudere man in café dacht ik eerst aan Pétit Leon ... maar begin ernstig te twijfelen in "serieuze" betrokkenheid van Familie DS.

386 (edited by mardec 18-10-2009 03:02)

Re: Verhaal van Kuros

Ik versta niet goed waarom mensen altijd aan een complot denken. Alsof er echt een organisatie zou bestaan die zich moet bezighouden met het treiteren van mensen 25 jaar na de feiten??! In Overijse kon je nog zeggen dat een belangrijk persoon vermoord werd wat niet kan gezegd worden van Aalst. En zeggen dat overspelige vrouwen de Bende kon inhuren om hun echtgenoot af te knallen lijkt mij nog verder gezocht.

Zelfs Palsterman, werkloos, was volgens mij op de verkeerde plaats op het verkeerde moment. Het valt trouwens op dat enkel mensen uit Aalst zo zwaar tillen aan de namen van de slachtoffers. Ik beklaag trouwens Eddy Vos als hij met verhalen zoals die van Murcielago in zijn onderzoek te maken krijgt.

PS: En over Kapllan, eerste klas autodief  maar geen moordenaar.

387

Re: Verhaal van Kuros

Als u dat geklungel van Eddy Vos een onderzoek wilt noemen?
Dat versta ik dan weer niet, dat mensen daar nog in mee willen gaan.
Geklungel is het zeker, eigenlijk zelfs dat niet, er gebeurt daar niet meer dan window dressing die de indruk moet geven aan de bevolking dat men ermee bezig is.

Re: Verhaal van Kuros

Mardec, MK heeft niet meer en niet minder gedaan, een voertuig gestolen. Leg mij uit waarom de mijne, leg mij uit waarom die druk, leg mij uit waarom hij mij bij de overheid in diskrediet bracht? Was jij in Aalst? Als ik je begrijp dat zijn er geen bekende namen en zijn wij de enigen die er zwaar aan tillen, wel ik kan zeggen dat er wel klinkende namen gelinkt zijn.

Wat Palsterman betreft, iemand dat ik niet gekend heb trouwens, hij was diamantsmokkelaar en had ook al een brief naar het koningshuis gestuurd, het antwoord van hen kwam aan bij de nabestaanden. Ben je dan zo laks om de denken dat er hier sprake is van fantasie. Leg mij dan eens uit waarom er zo veel energie gestoken werd in het laten mislukken van alles wat mogelijk was. Trouwens, het geeft aan dat jij typisch de reactie geeft zoals zovelen, de ver van mijn bed show. Niets aan de hand, hopelijk blijf je veilig in jouw ivoren toren zitten, en waak dat je er nooit uitvalt want dat kan pijn doen. Armje jongen

389 (edited by club_le-happy-few 17-10-2009 09:04)

Re: Verhaal van Kuros

Eddy Vos is zo'n figuur die men speciaal uitgekozen heeft ... mediageil en verder zo weinig mogelijk doen. Enkel zijn theorie telt ... ook al is die lang niet meer aan de orde. Voor mij is hij niet meer dan de Vlaamse Deprêtre.

Mardec, waarom zou het verhaal niet kunnen kloppen? Er lopen in Aalst speciale karaktertjes rond hoor ... Echt heel speciale. Ik heb er  daar wel enkele tegengekomen. Ik weet niet hoe je hen moet omschrijven. Laat het houden op marginaal met een psychopatische karakter.

Ik ben zelf geen slachtoffer geweest van Bende maar heb dingen gehoord (geen toogpraat) die toch in de richting van wat Kuros en Murcielago beweren wijzen.

Ik heb de indruk dat men in Aalst vooral voor eigen rekening gewerkt heeft.

390

Re: Verhaal van Kuros

Als dit zou kloppen kan dat volgens mij nooit de reden geweest zijn waarom de Bende er na Aalst de brui aan gaf.

Big Dickus,als dit klopt dan heeft de Bende in aalst zijn laatste overval niet gepleegd,want ze hebben gewoon verder gedaan,onder de naam Bende Haemers...sporen van een overlijdend bendelid was er toen niet,maar de reus was wel nog aanwezig...
Haemers verzamelde ook een heel groot kapitaal,hij verdiende veel met die geldtransporten maar hij werkte in een groep=buit delen...
Ik stel mij toch vragen...
Dus het zou wel eens kunnen dat hij voor een goed betaalde opdrachtgever werkte in de jaren 1985,hij was in ieder geval verdacht aangezien hij ook een huiszoeking kreeg.en er is veel gevonden in garageboxen die verwijzen naar de Bende van Nijvel.

Voor de periode 1982-83 weet ik het niet zeker,maar voor 1985 valt er zeker reden tot discussie,zelfs meer dan dat, de munitie, de vermommingen, wapens...ik zeg niet dat het zo is maar er zijn vermoedens in die richting...

PS: En over Kapllan, eerste klas autodief maar geen moordenaar.

Het is niet de eerste keer dat hij vuurt naar een agent,dus hij gebruikte het wapen wel als het nodig was.Maar er is geen aanwijzing dat hij een moordenaar is maar je kan ook als autobestuurder betrokken zijn...

Wat Palsterman betreft, iemand dat ik niet gekend heb trouwens, hij was diamantsmokkelaar en had ook al een brief naar het koningshuis gestuurd, het antwoord van hen kwam aan bij de nabestaanden.

Zijn kinderen beweren niets dan goed over hun vader,hij was een persoon van goede aard die altijd hard gewerkt heeft,ik weet niet of je dit moet zien als een zekerheid of als een roddel,hierbij zou een afzonderlijk persoon zijn mening moeten geven,iemand die Palsterman goed kende en niet voort gaat op vermoedens...want omtrent Palsterman is er veel geroddeld,hij zou met een riotgun rond gereden hebben...zijn ex vrouw beweerd dit,kinderen ontkennen dit.
Ook zeggen dat alle 6 de kinderen van Palsterman afgestaan werden aan pleeggezinnen of familie,in ieder geval werden ze bij de moeder weggehaald.