41

Re: Mirko Tavra

Ik probeer het na te gaan. Tavra is hoe dan ook de ideale verdachte: ex-Sie, buitengesmeten bij de RW, lid WNP, wapengek en gewelddadig.

42

Re: Mirko Tavra

ddd, uit andere foto's van Tavra blijkt dat hij op die plaats in zijn nek geen moeder/-wijnvlek heeft.

43

Re: Mirko Tavra

Hoogstens een iets donker gekleurde grillig gevormde pigmentvlek schuin onder zijn oor. Maar vanuit deze hoek niets wat in de verste verte lijkt op wat getoond of beschreven werd in de reportage van Faroek/VTM. Zenga, als u zegt dat u foto's heeft gezien van de zijkant/achterkant van de nek en er niks is, dan draag ik dat element ook niet verder mee ivm Tavra voor de overval waar dit signalement werd gegeven.

44

Re: Mirko Tavra

Ik probeer het na te gaan. Hoe dan ook en zoals al vaker gezegd: de gewelddadige en wapengekke Tavra is als ex-lid van SIE, afgeserveerd door de Rijkswacht, en als lid van WNP het ideale type.

45

Re: Mirko Tavra

De versie in kleur is duidelijker, bedankt zenga! Ik zie wel degelijk nog steeds de mogelijke "vlek" onder die vettige haren als ik inzoem:

https://i.postimg.cc/GmJjmNPN/Tavra-5.png

Maar het is totaal niet duidelijk wat dit precies is, zou even goed de schaduw kunnen van die mooie haardos (pun intended), een fotografisch effect of iets veroorzaakt door het digitaliseren van de foto. Aubanel, jij hebt mss. de mogelijkheid dit na te gaan zeg je?

Re: Mirko Tavra

Er zijn twee Mirko Tavra-profielen op Facebook. Maar de profielen zijn goed afgeschermd...

Re: Mirko Tavra

Deze foto staat in topic overWNP:

https://toetproject.files.wordpress.com/2013/06/bel-17-05.jpg?w=860

Wie is de rechtse persoon op de foto? Waarschijnlijk een vage schijn of schaduw, maar het lijkt een wijnvlek in zijn hals. roll

48

Re: Mirko Tavra

luckyiron wrote:

Wie is de rechtse persoon op de foto?

Iemand die geen 1m90 lijkt op't eerste zicht.

Non semper ea sunt quae videntur

49

Re: Mirko Tavra

De persoon rechts op de foto is Mirko, denk ik. Geen schaduw of vage schijn m.i.

50

Re: Mirko Tavra

luckyiron wrote:

Wie is de rechtse persoon op de foto?

Mario Ferro and Nino Benvenuti during a boxing match in Brussels in the second half of the sixties

Bron » toetproject.com

De rechtse persoon is naar mijn mening de Italiaanse Bokser Nino Benvenuti. Heeft een eigen website. Volgens mij geen vlek te zien op de foto's die overvloedig op zijn website staan » www.ninobenvenuti.it