491

Re: Michel Libert

Ik geloof niet in die 28, sorry. Dat lijkt me een te opzichtig dwaalspoor, uit totale onwetendheid onderhouden door de pers, onze 'fantastische' onderzoeksjournalisten die men voor mijn part ook eens in vraag mag beginnen stellen.

Re: Michel Libert

Ik begin stilaan te begrijpen waarom de weerwraken van WNP op Christian Smets uit groepjes van drie aanlagen bestonden. [Ohain-Beersel-Anderleus] en [Overijse-Braine ‘L Alleud-Aalst]. De ‘wet van drie’ is een ijzeren wet in de Wicca!

https://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Drie

Voor wie nog steeds niet in de numerologie-hypothese gelooft… Je kan op sommige websites het numerologisch kengetal van je geboortedatum berekenen.

Het kengetal van vandaag is 6, 2 januari 2019. 2+1+2+0+1+9 = 15; 1 + 5 = 6

Zoals ik eerder al uitlegde; Het naamgetal van WNP = 8

Vul deze datum een naam eens in op deze pagina » www.catharinaweb.nl

Vanzelfsprekend is dit voor buitenstaanders klinkklare onzin. Voor insiders is het daarentegen ‘heilig ernst’. We mogen niet vergeten dat sommige WNP-leden zwarte missen opdroegen en dat de daders van de aanslag in Beersel donkere kapmantels droegen. Eén van hen droeg zelfs een vikingbijl. We mogen evenmin vergeten dat Michel Libert een Keltisch-paganistische goeroe is. Het getal 18 staat boven alles en wordt niet verder gereduceerd bij neonazi's.

18 heeft kengetal 9; 1+8=9. 9 staat voor de hoogste bereikbare spirituele status binnen één bepaald niveau. De spirituele ladder bestaat uit 3 niveaus van 9 stappen. Voor wie het niet gelooft... In dit interview legt Michel Libert het zelf uit » sites.google.com

493

Re: Michel Libert

Aubanel wrote:

Ik geloof niet in die 28, sorry. Dat lijkt me een te opzichtig dwaalspoor, uit totale onwetendheid onderhouden door de pers, onze 'fantastische' onderzoeksjournalisten die men voor mijn part ook eens in vraag mag beginnen stellen.

Ik sluit me hierbij aan en kan me in die uitspraak 100% vinden.

Bakerstreet 221B wrote:

Ik begin stilaan te begrijpen waarom de weerwraken van WNP op Christian Smets uit groepjes van DRIE aanlagen bestonden. [Ohain-Beersel-Anderleus] en [Overijse-Braine ‘L Alleud-Aalst].

Je vertrekt vanuit de verkeerde richting. Je neemt een gegeven, in dit geval "DRIE", en zoekt daar gegevens rond. Op die manier is het makkelijk aangezien er enorm veel gegevens zijn, ik ga eventjes hetzelfde doen met het getal twee:
Temse - Nijvel
Vanden Eynde - Angelou
Maubeuge (Santana) - Waver (Santana)
Delhaize Ukkel - Colruyt Halle
Braine L'Alleud - Overijse
Van Camp - Szymusik
Riotgun 1 - Riotgun 2
enz enz enz.

Het is veel te gemakkelijk om vanuit een veronderstelling verschillende "linken" te vinden.

Geef me 1 getal tussen 0 en 30 en ik geef u er een link met de Bende van Nijvel voor. Hetzelfde is even makkelijk met een plaats in België (zeker in (waals)Brabant).

Non semper ea sunt quae videntur

494

Re: Michel Libert

Een oeverloze discussie die heel dit topic vervuilt en belachelijk maakt.

495

Re: Michel Libert

Django68 wrote:

Een oeverloze discussie die heel dit topic vervuilt en belachelijk maakt.

Volledig akkoord, kan er geen apart topic aangemaakt worden voor de zgn. mystieke hypothese?

496

Re: Michel Libert

Django68 wrote:

Een oeverloze discussie die heel dit topic vervuilt en belachelijk maakt.

INDERDAAD!

Re: Michel Libert

Beste medespeurders,

Ik krijg hier stilaan het gevoel dat jullie me voor een sul nemen en ik baal daar eerlijk gezegd een beetje van.

Wat ik tussen de stortvloed aan feitjes en weetjes mis is op dit forum zijn een paar rode draden die doorheen de bendefeiten te ontwaren zijn.

Denk nu alstublieft eens even na:

1)
Als het de bende niet om het geld te doen was, hoeveel manieren blijven er dan nog over om iemand zó zot te krijgen om de bendeleden te laten doen wat ze werkelijk gedaan hebben?
Mijn antwoord hierop is: Overweeg alleszins! religieus fanatisme.
Neonazi’s staan voor een totaal ander soort maatschappij dan de onze en daar hoort ook een voor hen passende religie bij. Of jullie deze stelling nu te gek voor woorden vinden of niet, dat doet echt niets ter zake, onthoud het voor altijd, het is gewoon zo!

2)
Vergeet niet dat de moorden in de Herdersliedstraat RITUELE MOORDEN waren.
Over welk soort riten zou het dan gaan denken jullie als jullie weten dat er tijdens huiszoekingen bij WNP-leden rekwisieten gevonden zijn die gebruikt werden om zwarte missen op te dragen?

3)
De aanslagen Ohain, Beersel en Anderlues hoorden o-v-e-r-d-u-i-d-e-l-i-j-k samen.
De aanslagen Braine ‘L Alleud, Overijse en Aalst hoorden o-v-e-r-d-u-i-d-e-l-i-j-k samen.
Als tegenargument groepjes van 2, 4, (of neem waar wat)… bendefeiten samennemen om het tegendeel te proberen beweren is werkelijk niet ernstig.

4)
Wie beweert dat deze spirituele beschouwingen niet thuishoren onder het topic ‘Michel Libert’ leeft werkelijk op een andere planeet.
.
Michel Libert was naast een militair leider van WNP ook -en zelfs nog meer- een spiritueel leider van WNP. Leden van WNP werden door Michel Libert gehersenspoeld, noch min noch meer.
.
Maar jullie hoeven mij niet te geloven hoor!
Hieronder vinden jullie een link die jullie gedurende één week kunnen gebruiken.
.
Bekijk eens het filmfragment met Eric Lammers. De laatste 30 seconden van het korte filmpje zegt Eric Lammers onomwonden dat hij religieus geradicaliseerd was. Dat probeer ik nu al maanden duidelijk te maken op dit forum. Michel Libert was een Fouad Belcacem avant la lettre.
.
Terwijl ik dan toch bezig ben met het maken van een wetransfer-link zal ik ook nog eens Tingviller meegeven in hoge resolutie. Tingviller, het spirituele blad waar Michel Libert directeur van was. Zien jullie hem staan, Odin in strijdmodus? Gaan jullie ermee akkoord dat Libert in zijn tijdschrift de hyper-racistische eugenetische kaart trekt? Gaan jullie ermee akkoord dat er onder het hoofdstukje ‘Revolte’ wordt opgeroepen tot de gewapende strijd? Gaan jullie ermee akkoord dat het blad Keltische spiritualiteit uitademt? Gaan jullie ermee akkoord dat de afbeelding op de voorpagina er niet erg filantropisch uitziet?
.
En, om ‘de wet van drie’ uit de wicca te respecteren ;-) krijgen jullie van mij ook nog eens een versie van de publieke bekentenissen van Michel Libert in De Post, ook in hoge resolutie. Die Rosenbergschaal waarover Libert spreekt in dit artikel, geloof nu alstublieft toch niet dat dat een rekensleutel is! Die Rosenbergschaal verwijst naar Alfred Rosenberg, spiritueel nazileider uit WOII
.
Geniet van de download:
.
https://we.tl/t-gGCnnaxluQ

498

Re: Michel Libert

Ik volg Bakerstreet. En neem gerust van mij aan dat onze collega niet over één nacht ijs gaat en de nagel op de kop slaat. Ik heb zeer ernstige redenen om deze elementen mee te nemen in onze verdere beschouwingen.

499

Re: Michel Libert

Je moet eens een vergelijking maken tussen de uniformen van Duitse SS officieren en de uniformen van de Rijkswacht in de jaren '70 ! Orde , tucht en trouw waren bij beiden de hoofdzaak . En er werd al eens een 88 - groet gebracht binnen de kazerne muren door Groep G . Neo - nazisme was nooit ver weg bij het elitekorps !

500

Re: Michel Libert

Werkte Michel Libert voor de staatsveiligheid en was/is hij hierdoor onschendbaar? Er zijn nergens details te vinden over zijn leven, Vrienden, adressen, datums, familie, schoolvrienden, legermaten,... Ik heb de vage informatie gelezen hier op het forum, maar dit zegt niks. Helemaal niets