501

Re: Michel Libert

Bakerstreet 221B wrote:

Beste medespeurders,

Ik krijg hier stilaan het gevoel dat jullie me voor een sul nemen en ik baal daar eerlijk gezegd een beetje van.

Wat ik tussen de stortvloed aan feitjes en weetjes mis is op dit forum zijn een paar rode draden die doorheen de bendefeiten te ontwaren zijn.

Denk nu alstublieft eens even na:

1)
Als het de bende niet om het geld te doen was, hoeveel manieren blijven er dan nog over om iemand zó zot te krijgen om de bendeleden te laten doen wat ze werkelijk gedaan hebben?
Mijn antwoord hierop is: Overweeg alleszins! religieus fanatisme.
Neonazi’s staan voor een totaal ander soort maatschappij dan de onze en daar hoort ook een voor hen passende religie bij. Of jullie deze stelling nu te gek voor woorden vinden of niet, dat doet echt niets ter zake, onthoud het voor altijd, het is gewoon zo!

2)
Vergeet niet dat de moorden in de Herdersliedstraat RITUELE MOORDEN waren.
Over welk soort riten zou het dan gaan denken jullie als jullie weten dat er tijdens huiszoekingen bij WNP-leden rekwisieten gevonden zijn die gebruikt werden om zwarte missen op te dragen?

3)
De aanslagen Ohain, Beersel en Anderlues hoorden o-v-e-r-d-u-i-d-e-l-i-j-k samen.
De aanslagen Braine ‘L Alleud, Overijse en Aalst hoorden o-v-e-r-d-u-i-d-e-l-i-j-k samen.
Als tegenargument groepjes van 2, 4, (of neem waar wat)… bendefeiten samennemen om het tegendeel te proberen beweren is werkelijk niet ernstig.

4)
Wie beweert dat deze spirituele beschouwingen niet thuishoren onder het topic ‘Michel Libert’ leeft werkelijk op een andere planeet.
.
Michel Libert was naast een militair leider van WNP ook -en zelfs nog meer- een spiritueel leider van WNP. Leden van WNP werden door Michel Libert gehersenspoeld, noch min noch meer.
.
Maar jullie hoeven mij niet te geloven hoor!
Hieronder vinden jullie een link die jullie gedurende één week kunnen gebruiken.
.
Bekijk eens het filmfragment met Eric Lammers. De laatste 30 seconden van het korte filmpje zegt Eric Lammers onomwonden dat hij religieus geradicaliseerd was. Dat probeer ik nu al maanden duidelijk te maken op dit forum. Michel Libert was een Fouad Belcacem avant la lettre.
.
Terwijl ik dan toch bezig ben met het maken van een wetransfer-link zal ik ook nog eens Tingviller meegeven in hoge resolutie. Tingviller, het spirituele blad waar Michel Libert directeur van was. Zien jullie hem staan, Odin in strijdmodus? Gaan jullie ermee akkoord dat Libert in zijn tijdschrift de hyper-racistische eugenetische kaart trekt? Gaan jullie ermee akkoord dat er onder het hoofdstukje ‘Revolte’ wordt opgeroepen tot de gewapende strijd? Gaan jullie ermee akkoord dat het blad Keltische spiritualiteit uitademt? Gaan jullie ermee akkoord dat de afbeelding op de voorpagina er niet erg filantropisch uitziet?
.
En, om ‘de wet van drie’ uit de wicca te respecteren ;-) krijgen jullie van mij ook nog eens een versie van de publieke bekentenissen van Michel Libert in De Post, ook in hoge resolutie. Die Rosenbergschaal waarover Libert spreekt in dit artikel, geloof nu alstublieft toch niet dat dat een rekensleutel is! Die Rosenbergschaal verwijst naar Alfred Rosenberg, spiritueel nazileider uit WOII
.
Geniet van de download:
.
https://we.tl/t-gGCnnaxluQ

Onder punt 3 mag ook Temse toegevoegd worden.

Re: Michel Libert

@ Bossi

Ik weet wel dat er bij WNP-leden kogelvrije vesten gevonden zijn die in Temse gestolen zijn.

Die ‘diefstal met geweld’ in Temse moet nog worden ondergebracht bij de voorbereidende fase. Toen ging het nog om het verzamelen van wapens.

[ Ohain, Beersel, Anderlues ] en [ Braine ‘L Alleud, Overijse, Aalst ] waren totaal anders.

Dat waren 2 keer 3 aanslagen waarbij het ging om terreur om de terreur. Paniek zaaien tijdens de openingsuren van een handelszaak was het doel. Een boodschap van ongenaakbaarheid achterlaten ook. Die 2 combinaties van 3 aanslagen hadden niets te maken met het verzamelen van wapens.

503

Re: Michel Libert

"Wat ik tussen de stortvloed aan feitjes en weetjes mis is op dit forum zijn een paar rode draden die doorheen de bendefeiten te ontwaren zijn."

Mis ik ook Bakerstreet  en neen je bent geen sul.

Maar je mag een iq van 140 hebben en een eq van 126 gelardeerd in een gezonde portie boerenverstand, vanaf het moment dat je interesse durft uitgaan richting spiritualiteit e.d.
lijkt het wel alsof "men" begint te twijfelen aan je verstandelijke vermogens. Ik heb nog geen tijd gehad om al je posts te lezen maar een groot deel van je hypothese ligt niet zo ver van de mijne. Wat Libert betreft , het aspect dat jij probeert te  belichten ken ik absoluut niet goed maar past wel in het totaalbeeld dat ik heb. Ik heb ook erg veel zin om Lammers te geloven.

Re: Michel Libert

sherlock wrote:

Werkte Michel Libert voor de staatsveiligheid en was/is hij hierdoor onschendbaar? Er zijn nergens details te vinden over zijn leven, Vrienden, adressen, datums, familie, schoolvrienden, legermaten,... Ik heb de vage informatie gelezen hier op het forum, maar dit zegt niks. Helemaal niets

In het interview achter de link hieronder spreekt Libert toch over zijn familie.

https://sites.google.com/site/tueriesdu … hel-libert

De uitleg die Libert daar geeft over zijn ouders lijkt me ietwat verdacht. Net zoals vrijmetselaars binnen hun genootschap 'peters' hebben, gaat men in sommige genootschappen nog vele malen verder en krijgen leden daar zelfs een 'nieuwe vader'. Ik weet het niet zeker maar we mogen niet uitsluiten dat Libert hier ‘een spirituele vader’ bedoelt. Libert schrijft opvallend ‘légalement marié avec ma Maman’. Kan iemand dat controleren? Gaat het toevallig niet om een paganistisch huwelijk? Ik weet het echt niet hoor, ik stel me gewoon de vraag omdat ik weet dat dit in paganistische middens wel eens gebeurt, je spirituele vader boven je echte vader stellen bedoel ik dan.

Re: Michel Libert

@ coconut

Lammers spreekt de waarheid in het filmpje.
Zeker weten!

506

Re: Michel Libert

Beste Bakerstreet, Je zal uit mijn posts van de laatste tijd ook wel gemerkt hebben dat ik in de tweede golf zeker "extreem-rechts terrorisme" als zeker mogelijk piste zie die het moorden van kinderen van verklaren. Maar of de getal-signatuur en neo-nazistische referenties overal zo doorgedreven ingecalculeerd waren, heb ik mijn twijfels over. Sommige zijn redelijk aanvaardbaar, andere lijken mij riskant faalbaar tijdens de uitvoering. Het kan, maar laat het ons niet als "basisbewijs" voor extreem-rechts, neo-nazistisch terrorisme nemen. Het lijkt me iets wat je beter achteraf als "extra aanwijzingen" kan gebruiken om een piste  te valideren.

Het neemt niet weg dat we dezelfde piste verkennen. Toch zeker voor de tweede golf.

Het doden van een manager van een warenhuis of winkel tijdens een hold-up kan je nog verklaren als een "verkeerd gelopen overval". Dat zie je dikwijls in de eerste golf. Of men daar nog aan het bewapenen was, of er andere motieven speelden is onduidelijk.

Veel extreem-rechts terrorisme is dikwijls begonnen als puur banditisme. Zie ook het verleden van veel religieuze terroristen vandaag. De mensen die de aanslagen in zaventem en parijs pleegden waren al volledig gedisconnecteerd van onze maatschappij via puur anarchistisch banditisme. Later zijn die geradicaliseerd.

Re: Michel Libert

sherlock wrote:

Werkte Michel Libert voor de staatsveiligheid en was/is hij hierdoor onschendbaar? Er zijn nergens details te vinden over zijn leven, Vrienden, adressen, datums, familie, schoolvrienden, legermaten,... Ik heb de vage informatie gelezen hier op het forum, maar dit zegt niks. Helemaal niets

zonder het zelf grondig gelezen te hebben.....misschien staat er wel interessante info ivm Libert in het volgende bestand (voor zover leesbaar)

Re: Michel Libert

Ik kom nog even terug op mijn laatste post en op de vraag van sherlock over de familie van Michel Libert …
.
Het artikel waarin Michel Libert bekent, staat ook al op deze site uitgetypt:
.
https://bendevannijvel.com/daders/westl … rt-bekent/
.
Ook in dit artikel heeft Michel Libert het over ‘zijn tweede vader’. Een paar quotes:
.
(… / …
“Mijn tweede vader was bij de Gestapo in dienst getreden, nadat hij een korte tijd in de rangen van Léon Degrelle had gediend. Daardoor kwam ik al heel vroeg in die wereld terecht. Na de oorlog liep hij een veroordeling op, maar hij werd al in ’46 door de Amerikanen gerecupereerd. Hij werd meteen ingeschakeld in organisaties van hetzelfde soort als WNP, die zij vanuit Duitsland opzetten om de belangen van het westen te verdedigen tegen het communisme.”
.
“Zowel spierbundels, huurdoders als denkers werden en worden daarvoor ingezet in organisaties met wisselende namen maar steeds opgebouwd volgens hetzelfde stramien. Het is alsof men andere stekkers in een zelfde centrale voeding insteekt. Mijn tweede vader introduceerde mij aanvankelijk in de Teutoonse Orde, pas later kwam ik bij Westland New Post.”
… / …
“Door illegale missies uit te voeren, moet iedereen zich verbranden, dat is de regel. Eenmaal je je hebt geëngageerd, verandert dan ook alles. Dan is er tussen ons een moreel contract gesloten en dan geldt ook voor jou de wet van de stilte…
… / …
Iedereen moet ergens z’n vingers aan branden.”
… / …
“Ik was pas zestien toen ik begon en mijn tweede vader zorgde ervoor dat ook ik verbrand raakte. Zo’n opdracht kan ook zijn ergens binnen te breken, een brandkoffer te kraken en ongezien weer buiten te raken. Als je gepakt wordt, is er altijd wel een autoriteit die op de hoogte is. Zelf werd ik verschillende keren gevat en telkens heeft men mij uit de gevangenis gehaald. Zo leert je, zo doe je praktische ervaring op.
… / …)
.
Fijne rakker, die ‘tweede vader’ van Michel Libert. Op zijn zestiende werd hij door zijn ‘tweede vader’ al verbrand en verplicht tot de omerta.
.
Dat bedoelde ik nu net. Die ‘tweede papa’ is een extreemrechtse sektarische criminele goeroe uit een genootschap dat zichzelf ‘De Teutoonse Orde’ noemt. We herinneren ons dat de sekteleden van Levensboom-Irminsul-Yggdrasil van Herman Wachtelaar (en daar waren veel WNPers bij) op studiereis gingen naar Teutoburgerwald. Heb je hem? Teutoonse Orde <-> Teutoburgerwald
.
En laat het nu precies die ‘tweede vader’ uit de ‘Teutoonse Orde’ zijn die zorgde dat er telkens een autoriteit op de hoogte was en dat Michel Libert telkens weer uit de gevangenis werd gehaald? Komaan zeg: de ene keer stelt Michel Libert dat hij zijn opdrachtgevers niet kent en dat het via een met de Rosenbergschaal versleutelde code was dat hij zijn opdrachten kreeg. De andere keer is het dan weer zijn ‘tweede vader’ die ervoor zorgt dat een autoriteit op de hoogte was en dat hij telkens uit de gevangenis werd gehaald. Wat zal het nu gaan zijn zeg?
.
Dit zegt toch genoeg!? We hoeven niet zo ver te zoeken hoor, we hoeven gewoon te lezen wat er staat.

509

Re: Michel Libert

@Bakerstreet, ik neem je zeker voor geen sul. Er zijn heel wat elementen die spreken tegen Libert.

510

Re: Michel Libert

Helemaal correct!!! Ze waren grote fans van de slag van de veldheer Arminius (what's in a name?) in het Teutoburgerwald. En welke vader sleurt zijn kinderen mee naar dat soort milieu? Voor de jongens vaak een hel, voor de meisjes nog veel meer... Zet er dus gerust ook pedofilie maar bij als rode draad. En voor wie het nog niet mocht weten: in WNP defileerden nogal wat pedoseksuelen. Uitstekend middel tot chantage,trouwens.