Re: Michel Libert

Beste medespeurders, via deze link kunnen jullie ‘een optreden’ van een Germaans paganistische goeroe in de VRT-studio van Reyers Laat downloaden » we.tl

Vanaf 6 minuten 17 seconden legt ‘Charles Martèl’ uit dat het om ‘een boodschap voor ingewijden’ gaat. Vervolgens gaat hij even aan het dreigen met de Festival Bar in Amsterdam. Ja hallo zeg! Weten jullie goed wat de achtergrond is van die Festival bar? Lees volgend artikel eens aandachtig » maudoortwijn.com

Jullie lezen in dit artikel ook dat Marc Dutroux daar passeerde. Dat al-dan-niet-onderhuids afdreigen van de aristocratie vindt dus plaats tot op vandaag(!) beste medespeurders! Tot in de VRT-studio van Reyers Laat zelfs! Hoeveel overeenkomsten willen jullie nog?

  • neonazisme

  • anticommunisme

  • ondergrondse terreurcellen

  • afdreigen van de aristocratie, inclusief de adel en de (hier Nederlandse) koninklijke familie

  • Germaans paganisme

  • kindermisbruik

Hoe dik moet het er eigenlijk op liggen voor iedereen het gezien heeft?

Als klap op de vuurpijl lazen we in HUMO een goed jaar geleden dat VRT en RTBF al 12 ‘afleveringen’ hadden gedraaid én ingeblikt over een ‘letterlijk in scène gezet onderzoek’ in Charleroi met goed bevinden van de procureur-generaal, terwijl een Germaans paganistische goeroe in dezelfde context in de VRT-studio van Reyers Laat zijn dreignummertje kon komen opvoeren.

Om het met Yves Leterme te zeggen: “Wie gelooft die mensen nog?”

522

Re: Michel Libert

Ik wil dat allemaal best wel geloven, maar nu to the point, waar zit hem de rechtstreekse link waar niet van onderuit kan, met de Bende van Nijvel?

Non semper ea sunt quae videntur

523

Re: Michel Libert

Daar zit hem het probleem. Er is geen enkel hard bewijs dat Libert aan de Bende koppelt.

Re: Michel Libert

Allez dan. Op de voorpagina van De Post zegt Michel Libert in koeien van letters dat hij medeplichtig is, in Tingviller roept hij op tot de gewapende strijd en binnen de cel Waals Brabant heeft men zijn riotguns laten verdwijnen » Nieuws

Als ze het harde bewijs in Charleroi meegeven met de vuilnisman, dan is het nogal wiedes dat ze geen hard bewijs (meer) hebben. Pfffffffffffffffffffff.

525

Re: Michel Libert

Bakerstreet 221B wrote:

Kijk eens goed naar deze oproep, die is zo nep als wat!
.
https://www.youtube.com/watch?v=lN7xwx06MOo
.
Zo maken extreemrechtse anticommunisten dus aan mekaar duidelijk waar ze mekaar kunnen ontmoeten. ‘Karl Hammer’ is de naam die Karl Katee ook gekregen heeft van een ‘nieuwe vader’ in een spiritueel genootschap. Naar Charles Martèl, slag bij Poitiers. Net zoals Michel Libert een nieuwe papa had.
.
In de oproep:

3m55s: links zie je in beeld duidelijk dat het om een ‘nieuwe kerk’ gaat.

4m40s: hier wordt opgeroepen om terreurcellen op te richten, in de tegenwoordige tijd, à la WNP dus! Het is de bedoeling om aanslagen te plegen achter de vijandelijke linies na WOII. Gefinancierd met nazi-goud dus. Ik weet zelfs het adres, maar ik durf het er niet bij te schrijven omdat ik geen zin heb om een kogel door mij kop te krijgen.

6m50s: hier wrijft Karl Hammer een Tau-kruis bloot, de irminsul.
.
De 12de armanen-rune is de Tyr.
12-12-12 staat voor de drievoudige Tiwaz.
Dat is het kenteken voor het germaans paganisme.

Dus als ik jou goed kan volgen dan beweer jij dat de eindredactie, monteur en regisseur van dit AVRO stuk mee in het complot van Karl Hammer zitten door via b-roll verborgen boodschappen te verstoppen in het interview?

Re: Michel Libert

@ zenga
.
We kunnen er alleszins niet naast kijken dat het AVRO-embleem op de beelden staat. Het is best mogelijk dat die nep-Charles-Martèl die documentaire zelf gemaakt heeft en dat Avro die stommelings overgenomen heeft. Die Duitse zinnetjes (terug altijd groepjes van 3 woorden op de titel na, ‘und’ is afgekort, wicca wet van drie dus) zijn ingesproken door nep-Charles-Martèl zelf. Ik vind dit hoe dan ook heel, héél, erg beangstigend!
.
Wie heeft die man eigenlijk dat brede forum gegeven op de Nederlandse televisie? Wie heeft die man eigenlijk dat brede forum gegeven in de VRT-studio? Die nep-Charles-Martèl is recent nog veroordeeld wegens 'het syndroom van WNP'.
.
https://www.bndestem.nl/nieuws/bredase- … ~a574209b/
.
Dit is één grote hoax. Ik kan de partituur die die nep-Charles-Martèl nota bene zelf in mekaar geflanst heeft, van naaldje tot draadje ontcijferen. Om niet te ver uit de weiden beperkt ik me tot de kolommen met de runentekens:
-
eerste kolom:
1e armanen rune, 8e armanen rune, eihwaz
Dit staat voor ‘Adolf Hitlers wederopstanding’.
[ ‘Toeval’ wil dat Michel Libert daar ook mee bezig was.]
-
tweede kolom
BAUM
Dit staat voor ‘de levensboom’.
[ ‘Toeval’ wil dat Michel Libert samen met vele andere WNP-ers lid was van Levensboom-Irminisul-Yggdrasil. ]
-
derde kolom
de ODAL rune
Deze staat voor het ‘samenbrengen en rein houden van arisch bloed’.
[ ‘Toeval’ wil dat Michel Libert daar ook mee bezig was. Lees bijvoorbeeld het artikel over eugenetica in Tingviller. zie Rosebergschaal. zie zijn verwijzingen naar Genesis.]
-
vierde kolom
STEIN KREUZ
Dit verwijst naar het ‘Petruskruis’.
[ ‘Toeval’ wil nu dat het Petruskruis het kruis van het satanisme is. ‘Toeval’ wil dat er bij huiszoekingen bij WNP-ers rekwisieten gevonden zijn die gebruikt worden bij het opdragen van zwarte missen, zoals lange donkere kapmantels. ‘Toeval’ wil dat de daders van de aanslag in Beersel lange donkere kapmantels droegen.]
.
Ik geloof Michel Libert dus volkomen als hij zegt dat het om een organisatie van ondergrondse terreurcellen ging die over gans Europa verspreid was en die ‘gevoed werd’ vanuit Duitsland.
.
Maar wat mij vooral beangstigt -en ik meen wat ik schrijf, ik ben daar bang voor!- is dat het VANDAAG nog steeds leeft. Als dit 30 jaar geleden ongestraft kon gebeuren, dan kan dit vandaag nog steeds ongestraft gebeuren. Meer nog, het is vandaag nog steeds bezig! Nu pas, na 33 jaar, gaat men het gehannes met die jute zak in Ronquières onderzoeken, via de private TV-zender dan nog. Waarom gaat men niet veel dichter in het verleden kijken? Waarom onderzoekt men niet wie de riotguns van Michel Libert heeft laten verdwijnen? Dat is toch veel recenter! Bekijk nu eens eerlijk dit nieuwsfragment, dit is nu toch een eersteklas toegangsticket tot het Europees Hof voor de Rechten van de Mens:
.
https://www.rtl.be/info/belgique/faits- … ANgDRfelbQ
.
Er werden in de ‘onderzoekscel’ in Charleroi reeds 12 ‘afleveringen’ gedraaid over een ‘in scène gezet neponderzoek’. Jean-Marie Tinck zat maanden achter de tralies op basis van toogpraat. De ‘procureur-generaal’ en de ‘onderzoeksrechter’ gingen er doodleuk mee akkoord dat er gigantische procedurefouten werden gemaakt door Manu Riche van VRT en een collega van RTBF een TV-serie te laten draaien over een neponderzoek. Speurders werden letterlijk voor de camera geplaatst als acteurs. Een journaliste van RTBF kon zo veel ze maar wou, stukken uit het dossier inscannen, lazen we vorig jaar in KNACK. Ik denk niet dat het toeval is dat De Valkeneer vervangen is door Capelle toen dit aan het licht gekomen is. Dat de overheidspers wordt ingeschakeld om reportages te draaien om het blazoen van justitie op te poetsen in een onderzoek naar minstens 28 moorden, dat is nu toch zonder meer hallucinant! Dat is nu toch al zonder concurrentie DE PROCEDUREFOUT VAN DE EEUW. Mijn punt is dat die duistere krachten die het onderzoek verpieteren nog steeds aan het werk zijn. Die oproep in Faroek van 2 maanden geleden is nog zoiets. Denk nu eens even na: Faroek zegt: ‘Wij kregen exclusieve inkijk in het archief van justitie.’ Wat een volksverlakkerij is dat nu zeg?! Een goed verstaander begreep: ‘Wij lopen aan het handje van justitie’. Heeft die Faroek nu nog steeds niet begrepen dat het onderzoek door sommige mensen binnen justitie zélf verknoeid wordt? Justitie zou de opsporingsverzoeken zelf moeten produceren in een normaal land en dan zendtijd kopen met overheidsgeld op diverse zenders. Maar neen, hier wordt dat nu uitbesteed aan RTL-info en VTM. Dit is nu toch compleet om te lachen?! Hoe kan een ‘opsporingsprogramma’ nu überhaupt objectief verlopen als justitie zélf kilo’s boter op het hoofd heeft? Justitie is hier rechter én partij. Vergeleken bij de toespraken van de burgemeester van Aalst druk ik mij hier nog zeer diplomatisch uit over onze justitie. Hoe kunnen VRT, RTBF, VTM en RTL-info nu nog objectief verslaan over de grote knoeiboel bij justitie als ze sedert kort letterlijk uit de handen van justitie eten in deze zaak? Als VTM of VRT een objectief opsporingsprogramma zou maken en aan de bevolking zou vragen om mee te helpen uitvissen wie Michel Libert zijn riotguns liet verdwijnen binnen de onderzoekscel, dan kunnen Faroek en Manu Riche de dag nadien ander werk gaan zoeken. Zo zit de wereld helaas in elkaar. Blijkbaar willen mensen fictie. Blijkbaar willen mensen het niet snappen. En dat is nu precies wat ik niet snap. In deze zaak zijn de media allesbehalve kritisch en objectief. Ik vrees dat dit tegen beter weten in is. Mij maak je niet wijs dat alle journalisten dommeriken zijn. Wat ik beter kan geloven is dat journalisten net als wij allemaal op het einde van de maand graag hun wedde op hun rekening hebben. Voor het geld danst de beer en de media zijn soms de beer. Neem het van me aan; Michel Libert is ongenaakbaar.

Re: Michel Libert

Over 'de beer die voor het geld danst' nog dit ...
Mij lijkt het logisch dat dit niet alleen geldt voor journalisten maar ook voor advocaten.
Advocaten zijn zelfstandigen die begrijpelijk en logischerwijze ook economische beweegredenen hebben.
Een advocaat die justitie te veel tegen de haren in strijkt zou wel eens het risico kunnen lopen niet te veel zaken meer te winnen.
Dit laatste heb ik uit de mond van een zeer ervaren, degelijk en bekend advocaat.

528

Re: Michel Libert

Bakerstreet 221B wrote:

Een advocaat die justitie te veel tegen de haren in strijkt zou wel eens het risico kunnen lopen niet te veel zaken meer te winnen.

Zo cru zou ik het niet stellen, maar een zekere tegenwerking en misprijzen...

Bakerstreet 221B wrote:

Dit laatste heb ik uit de mond van een zeer ervaren, degelijk en bekend advocaat.

Sommige magistraten hebben dit snel door en andere magistraten laten zich daardoor beïnvloeden wat bij een Antwerps advocaat een sterk punt is om magistraten en justitie op te hemelen en te paaien.

529

Re: Michel Libert

Is het mogelijk dat Michel Libert onschendbaar was/is en daardoor niet te vangen is? Ook geen tastbare bewijzen te vinden  (oa vernietigde wapens), ondanks alle verklaringen, getuigenissen. Werd hij ooit gestraft voor het stelen van de telexen? Als hij zelf zegt dat hij meehielp aan de voorbereidingen van de raids? Hoe is de naam van zijn vader die naar Amerika gevlucht is in 1946? Michel van den Hauwe of Léon Libert of wie? Heeft hij geen familie? Broers, zussen, neven, nichten, geen vrouw, geen lief, schoolvrienden, legerkameraden, datums van geboorte- en sterfdatum ouders? Hij verklaart zelf dat er wel altijd iemand is die hem de hand boven het hoofd gehouden heeft tijdens zijn "missie's" . Politiek terrorisme? Was en is hij onschendbaar?

530

Re: Michel Libert

Ik heb ergens horen vertellen dat onderzoeksrechter Martine Michel zelf de beide riotguns heeft doen verdwijnen? Kan dat? En waarom zou ze dat dan doen?