321

Re: Feedback

Ik wil zeker niet tegendraads doen, maar vandaag heb ik voor de derde keer gevraagd of het zou kunnen dat Michel Libert onschendbaar is/was enz... gevraagd naar datums en hoe dat nu zit met die vaders ... De eerste keer was 's anderendaags die vraag volledig weg. Ik heb het er een tweede keer opgezet. Dan werd er geantwoord met gegevens die ik hier al gelezen had, maar geen echt antwoord. En vandaag heb ik nogmaals ongeveer de vraag geformuleerd en is deels beantwoord. De eerste keer was hij dus volledig weg! Ik zoek er niets achter. Gewoon een misverstand! Wat ik wel persoonlijk vind, is dat dit forum duidelijk een bepaalde kant kiest. Spijtig niet neutraal! Maar ik steek er altijd iets van op.

322

Re: Feedback

Beste P-51, ik ben geen PVDA aanhanger, zeker geen lid van de loge want hou niet van mensen die zich meer superieur voelen dan een ander (en ik zou niet weten waar je een lidkaart koopt van de loge smile en toch kritisch. Maar het is toch mijn mening dat dit forum zeer objectief en open minded is en alle mogelijke denkpistes bespreekbaar maakt zolang het maar op een menselijke beleefde manier gebeurt. Soms heb ik gemerkt dat Ben, zoals Bert schrijft, wel wat structuur in de vele boodschappen tracht te brengen, en dat is op termijn goed, want anders vindt een kat zijn jongen er niet meer in terug en daar dient tenslotte de ondankbare taak van een moderator voor.

Wat ik wel zelf al een paar keer als computer-dummy heb meegemaakt (ik geef het toe) is dat ik op de button 'Preview reply" heb gedrukt na het schrijven van een post om te bekijken hoe het online er zal uitzien. Op het scherm lijkt dan of de post online staat en als ik de pagina terug bekijk (terug blader in browser - cache?) lijkt dat nog zo. Maar de post staat maar effectief online als je op de button "Submit reply gedrukt heb, wat ik dan niet had gedaan. Dat is mij al een paar keer overkomen met het nodige gevloek ten gevolg. smile Daarom schrijf ik nu mijn posts eerst in Word. Als ik dan een vergissing heb begaan, dan kan ik ze zelf nog altijd oproepen en terug plaatsen.

sherlock wrote:

Wat ik wel persoonlijk vind, is dat dit forum duidelijk een bepaalde kant kiest. Spijtig niet neutraal! Maar ik steek er altijd iets van op.

Geachte Sherlock, en kan u aangeven welke kant het forum dan naar uw mening kiest, want ik zie het niet zo direct. Alvast bedankt voor uw info.

323

Re: Feedback

Wie heeft gesuggereerd dat u een aanhanger van de PVDA bent? U hoeft zich heus niet te verantwoorden, hoor. Al is uw "overname" van het account van Kees BK wel enigszins ongewoon of minstens toch wat ongebruikelijk. Maar goed, daar zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn.

324

Re: Feedback

sherlock wrote:

Ik wil zeker niet tegendraads doen, maar vandaag heb ik voor de derde keer gevraagd of het zou kunnen dat Michel Libert onschendbaar is/was enz... gevraagd naar datums en hoe dat nu zit met die vaders ...
De eerste keer was 's anderendaags die vraag volledig weg.

Indien een post verkeerd geplaatst wordt, zet ik hem in het juiste topic. Indien u nadien de post nog eens plaatst in het verkeerde topic, dan wordt deze post gewist.

sherlock wrote:

Wat ik wel persoonlijk vind, is dat dit forum duidelijk een bepaalde kant kiest. Spijtig niet neutraal!

Wie of wat bedoelt u met 'dit forum'? En welke kant wordt er dan gekozen?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

325

Re: Feedback

sherlock wrote:

Wat ik wel persoonlijk vind, is dat dit forum duidelijk een bepaalde kant kiest. Spijtig niet neutraal!

Ik ga niet in detail treden maar er is wel degelijk neutraliteit en er is zeker niets te bespeuren van enige achterpoorten. Ik vermoed dat u zich daarin schromelijk vergist.

326

Re: Feedback

Sherlock, in het Bende van Nijvel-verhaal zijn veel theorieën over extreem-rechts en staatsveiligheid en veel gevaarlijke mensen zoals L. Soms ga je dingen denken in zo een verhalen en dingen zien die er echt niet zijn. Ik heb ook al gedacht dat er berichtjes verdwenen maar achteraf vond ik ze terug in een juister topic, of samengevoegd met mijn bericht ervoor.

Ik zie van jou nog altijd 2 berichten over je vraag over Michel Libert. Eerlijk gezegd... Wij weten het ook niet, maar Libert heeft wel wat publicaties gedaan vroeger volgens Bakerstreet. Die man is 70? Veel historiek online zal hij niet hebben.

327

Re: Feedback

bertlagaisse wrote:

Ik zie van jou nog altijd 2 berichten over je vraag over Michel Libert. Eerlijk gezegd... Wij weten het ook niet, maar Libert heeft wel wat publicaties gedaan vroeger volgens Bakerstreet. Die man is 70? Veel historiek online zal hij niet hebben.

Libert is 60

Wat dit forum betreft: ik vind dat toch zeer veel gezegd kan/mag worden. Dat er nogal wat zaken richting extreemrechts en politiekers zoals VDB & Gol gaat is normaal aangezien dat al lang voor het bestaan van dit forum ook al het geval was in allerlei boeken, artikels en andere documentatie.

Non semper ea sunt quae videntur

Re: Feedback

Het is jammerlijk dat dit forum zo een onoverzichtelijke chaos is, waardoor het warempel lastig is bepaalde subjecten en personen terug te vinden, zelfs via de "search" functie is dat geen sinecure.

329

Re: Feedback

Alle suggesties om de "onoverzichtelijke chaos" te verbeteren, zijn altijd welkom.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Feedback

Ben wrote:

Alle suggesties om de "onoverzichtelijke chaos" te verbeteren, zijn altijd welkom.

Laat men eens beginnen met:

  • Dode links opkalefateren, dat wil zeggen opnieuw verknopen, herverketenen, dan wel met geactualiseerde verwijzingen te verbinden.

  • Afbeeldingen in berichten in te binden. Hooglaadfunctie inbouwen, danwel verwijzen naar een (gratis) dienst elders op internet die deze functie kan vervullen. Een beeld zegt vaak meer dan duizend woorden

  • Visueel interactief organigram, waarin plaats aan tijd aan vervoermiddel aan dader aan wapen aan slachtoffer aan dossierdocument aan speurder aan media-artikel overzichtelijk gekoppeld zijn. Kortom: tenminste de vijf W's in 1 oogopslag.

Beste Ben, U dient deze suggesties niet persoonlijk te nemen, het is welhaast voor een individueel mens niet te doen 3 miljoen dossierpagina's en gelijk vele mediaberichten overzichtelijk gestroomlijnd te houden.