571

Re: Michel Libert

FreCR wrote:

Bij deze stel ik de vraag: wat hebben die allemaal meegemaakt in hun onderzoek?
Had dat "onderzoek" een specifieke opdrachtbeschrijving?
Voor wie werd dit onderzoek uitgevoerd?


ps: deze discussie dient eigenlijk gevoerd te worden in een ander topic dan dit van Michel Libert.

Die gelegenheid werd u reeds aangeboden begin 2018. U opteerde ervoor om in de anonimiteit te verblijven. Ook van een aanvankelijk telefonisch gesprek zag u af om niet traceerbaar te zijn. Vanaf toen wisten wij voldoende. Dit is een typisch welbekende houding. Nog afgezien van andere verdachte bewegingen, opteer ik om belangrijke informatie nog te delen in beperkte vertrouwelijke kring met forumgebruikers.

U hebt binnen uw kennissenkring, voor zover we er geloof kunnen aan hechten, robotfoto tekenaars, Wetsdokter die verschillende stoffelijke overschotten van de BVN zou onderzocht hebben op de plaats delict. Als dit de erbarmelijke vaststellingen weerhouden zoals we kunnen opmerken, mag je uw kennissenkring behouden en zeker geen materie om fierheid over uit te stralen.

Weet je, ik hou niet van individuen die zich enkel opwerpen als nuttig achter de schermen maar uiteindelijk visuele confrontaties en overleg uit de weg gaan ter oplossing van een goede zaak. En hierin ben je zeker niet de enige, maar wel zowat de enige om andere forumgebruikers, waaronder ook deskundigen, in het belachelijke te trekken. Ik heb zo de indruk dat je momenteel the end mist op het forum om daarop af te geven.

572

Re: Michel Libert

mijn "recht van antwoord":


Bossi wrote:

Die gelegenheid werd u reeds aangeboden begin 2018. U opteerde ervoor om in de anonimiteit te verblijven. Ook van een aanvankelijk telefonisch gesprek zag u af om niet traceerbaar te zijn. Vanaf toen wisten wij voldoende. Dit is een typisch welbekende houding. Nog afgezien van andere verdachte bewegingen, opteer ik om belangrijke informatie nog te delen in beperkte vertrouwelijke kring met forumgebruikers.

U moet wel de JUISTE situatie schetsen!!!!  U moet geen zaken insinueren die niet van toepassing zijn. Misschien laat uw geheugen u even in de steek dus bij deze zal ik de situatie even kort schetsen in mijn eigen woorden want ik wil hier niet als weet-ik-veel-wat afgeschilderd worden:

  • Jij plaatste op het forum een bericht dat je mij een document wou overmaken

  • Jij schreef per email dat je uw woord wenste te respecteren inzake het toezenden van dat document

  • Jij stelde echter uw eisen voor het overhandigen van het document. Jij was vragende partij voor een ontmoeting (niet ik). Omdat ik op mijn privacy gesteld sta, en omdat dit niet de afspraak was dat jij eisen zou stellen in ruil voor het respecteren van uw woord, ging ik daar (wijselijk) niet op in.

  • Jij stuurde dan maar aan op een telefonisch gesprek. Ik zag de reden niet waarom er een telefonisch contact zou nodig zijn als dit per email ook kon. Het enige verschil lijkt me dat m'n email adres onmogelijk traceerbaar is (behalve voor de CIA wellicht) maar mijn telefoonnummer wel. Ik wens niet getraceerd te worden. Fanmail kan je gewoon via m'n email adres versturen wink

  • Na wat heen en weer ge-email met allerlei excuses waarom je het document niet meer overmaakte viel de communicatie stil

  • Tot op heden heb ik nog steeds geen document ontvangen.

U gaat nu eventjes gaan schrijven: Vanaf toen wisten wij voldoende. Dit is een typisch welbekende houding.

Omdat ik anonimiteit belangrijk vind en omdat ik aanvoel dat je persoonsgegevens van me probeerde te bekomen (een echte ontmoeting of eventueel zelfs traceerbaarheid via een telefoonnummer of weet ik veel) ga je even de rollen gaan omdraaien? Het zou niet de eerste keer zijn dat er iemand z'n persoonsgegevens tracht achterhaald te worden die actief is op het forum om weet-ik-veel welke reden. Antwoord eens op mijn vraag:  Wat bedoel je met "vanaf toen wisten wij voldoende". Wat wist je voldoende? Dat ik niet zomaar mijn identiteit prijsgeef aan jan en alleman? Dat hebt u zeer goed geraden.

NOGMAALS: het was niet ik die vragende partij was voor een ontmoeting of gesprek. Die vraag kwam 100% volledig van uw kant uit.


Bossi wrote:

U hebt binnen uw kennissenkring, voor zover we er geloof kunnen aan hechten, robotfoto tekenaars, Wetsdokter die verschillende stoffelijke overschotten van de BVN zou onderzocht hebben op de plaats delict. Als dit de erbarmelijke vaststellingen weerhouden zoals we kunnen opmerken, mag je uw kennissenkring behouden en zeker geen materie om fierheid over uit te stralen.

U plaatst mijn woorden in een context die verkeerd kunnen begrepen worden als u dit op deze manier schrijft. Ik heb geschreven dat ik de tekenaar van een van de robotfoto's met betrekking op de BVN ken/kende. En wat de wetsdokter betreft, ik ga even mezelf quote'n:

FreCR wrote:

Bij toeval ken ik de wetsdokter die opgeroepen werd voor een van de (vele) doden vernoemd op dit forum. Die dokter voert nooit autopsies uit bij mijn weten. Dat werd door een andere dokter gedaan (in zijn geval).
Ik veronderstel dat op alle BVN-slachtoffers een autopsie werd gedaan.

That's it, meer schreef ik er niet over. Ik schreef bijvoorbeeld niet dat deze wetsdokter me informatie verschafte of eender iets. Ik insinueerde ook niets dat daar op zou kunnen wijzen.
Gelieve dus uw woorden van " Als dit de erbarmelijke vaststellingen weerhouden zoals we kunnen opmerken, mag je uw kennissenkring behouden en zeker geen materie om fierheid over uit te stralen."   terug in te trekken want deze zijn naar mijn mening serieus misplaatst als reactie. "We", want u schrijft altijd in de "we" vorm, doen hier dus onjuiste "erbarmelijke vaststellingen" naar mijn mening, en ik hoop dat dit een ongelukkig geplaatste formulering van u is en niet dat dit een bewuste techniek is want dat zou een beetje laag onder de gordel zijn.

Bossi wrote:

Weet je, ik hou niet van individuen die zich enkel opwerpen als nuttig achter de schermen maar uiteindelijk visuele confrontaties en overleg uit de weg gaan ter oplossing van een goede zaak.

Weet je, het kan me niet schelen dat u niet houdt van individuen die geen persoonlijke ontmoeting met u wensen omdat ze hun privacy belangrijker vinden dan een ontmoeting met u. De ontmoeting waarop u aanstuurde had helemaal geen betrekking op het ter oplossing komen van een goede zaak, maar had betrekking op  het bestaan van een document over u.

Bossi wrote:

En hierin ben je zeker niet de enige, maar wel zowat de enige om andere forumgebruikers, waaronder ook deskundigen, in het belachelijke te trekken.

Ik heb op het forum nog geen enkel forumlid in het belachelijke getrokken welke wel of niet tot een persoonlijke confrontatie aanstuurt.
Kan u eventjes een (volledig) bericht van me quote'n waarin ik iemand tot in het extreme in het belachelijke trek rond dit? 

Bossi wrote:

Ik heb zo de indruk dat je momenteel the end mist op het forum om daarop af te geven.

Uiteraard mis ik hem. Bij deze een oproep aan "the end": kom a.u.b. terug, ik mis u.
Er zijn geregeld meningsverschillen tussen mij en "the end", maar in tegenstelling tot sommige anderen, plaatst "the end" soms wél waardevolle berichten waar ik wél enige boodschap aan heb en die wél nuttig kunnen zijn.

Non semper ea sunt quae videntur

573

Re: Michel Libert

U kent mijn mening en standpunt ter zake. U zal van ons ook nooit inzage bekomen noch documenten ontvangen. Dat is evident. Voor het overige mag u zich blijven verdedigen en trek ik onder geen enkele beding mijn woorden terug.

574

Re: Michel Libert

The Clash of the Titans ? Ik begrijp nu meer dan ooit waarom heel het BvN-verhaal nooit een positieve eindnoot zal krijgen. Ik sluit me bij deze aan bij de analyse van Zeno. Anno 2019 = Anno 1985:-(

FreCR : doe zo voort.
Bossi : bewijs waarom jouw onverwachte terugkeer terecht is.

Ik laat het hierbij.

Re: Michel Libert

zenga wrote:
Bakerstreet 221B wrote:

Beste zenga,
.
U heeft blijkbaar langs 2 kanalen navraag gedaan.
.
Wel, ik kan u met stelligheid verzekeren dat uw kanalen het nog niet goed begrepen hebben, zoals zo velen het hier nog niet goed begrepen hebben.

Wat zouden die 2 kanalen niet goed begrepen hebben dan? Het ging over het feit of Karl Hammer al dan niet die beelden in de AVRO reportage zelf had gedraaid. Beelden waaraan jij een theorie ophing. Maar die beelden zijn lukraak (in zekere zin) gekozen / gemaakt door mensen die niks met Karl Hammer te maken hebben. M.a.w. je theorie i.v.m. die AVRO reportage is gebaseerd op toeval.

Ik heb zelfs expliciet gezegd:

zenga wrote:

Ik beweer niet dat die Karl Hammer geen clown is, of dat dat verhaal over die partituur echt is. Ik heb enkel kritiek over je manier van argumenteren en je bewijsvoering.

En nu doe je het opnieuw. Door bvb. te stellen dat 'die 2 kanalen' het niet goed begrepen hebben, terwijl ze enkel aangeven dat Karl Hammer geen enkele invloed had op de beelden. De litanie die je nadien afsteekt is toch absurd als antwoord naar het punt dat ik maakte?

.

Dat Hammer geen invloed had op die beelden kan niet. Hij heeft ze zelf mee gemaakt.
.
Luister hier, vanaf 0m30s
.
https://www.youtube.com/watch?v=lN7xwx06MOo
.
Het is ZIJN stem die je hoort, hij spreekt het mysterie zelf in, met een aanzienlijke hoeveelheid nagalm op zijn stem zelfs. Dat kan je nu toch geen journalistiek noemen? Hoor je Kathleen Cools al bezig in Terzake met nagalm op haar stem?

576

Re: Michel Libert

Bakerstreet 221B wrote:
zenga wrote:

Wat zouden die 2 kanalen niet goed begrepen hebben dan? Het ging over het feit of Karl Hammer al dan niet die beelden in de AVRO reportage zelf had gedraaid. Beelden waaraan jij een theorie ophing. Maar die beelden zijn lukraak (in zekere zin) gekozen / gemaakt door mensen die niks met Karl Hammer te maken hebben. M.a.w. je theorie i.v.m. die AVRO reportage is gebaseerd op toeval.

Ik heb zelfs expliciet gezegd:



En nu doe je het opnieuw. Door bvb. te stellen dat 'die 2 kanalen' het niet goed begrepen hebben, terwijl ze enkel aangeven dat Karl Hammer geen enkele invloed had op de beelden. De litanie die je nadien afsteekt is toch absurd als antwoord naar het punt dat ik maakte?

.

Dat Hammer geen invloed had op die beelden kan niet. Hij heeft ze zelf mee gemaakt.
.
Luister hier, vanaf 0m30s
.
https://www.youtube.com/watch?v=lN7xwx06MOo
.
Het is ZIJN stem die je hoort, hij spreekt het mysterie zelf in, met een aanzienlijke hoeveelheid nagalm op zijn stem zelfs. Dat kan je nu toch geen journalistiek noemen? Hoor je Kathleen Cools al bezig in Terzake met nagalm op haar stem?

Wat is het verste gezocht?
a) Dat de reportagemakers hem gevraagd hebben dit voor te lezen?
b) Dat Karl Hammer zelf die reportage heeft gemaakt en gemonteerd, inclusief voice over van de journalist, met de juiste camera, kleurenprofiel, ... ( = voldeed aan alle technische vereisten waar beeldmateriaal moet aan voldoen), én perfect getimed zodat het past in het uitzendschema?

Weet je wat, ik geef het op want dit gaat nergens meer over. Ik heb de moeite gedaan om het bij 2 bronnen te verifiëren, als jij perse aan je theorie wilt vasthouden dan is dat jouw zaak. Iedereen die dat zou willen kan zelf navraag doen en het voor zichzelf uitmaken wie die reportage gemaakt heeft (of althans wie zeker niet).

577

Re: Michel Libert

Kunnen we nu terugkeren naar Michel Libert? Geboren in Brussel  18/02/1958. Zoon van Léon Libert? of van Michel van den Hauwe? of nog een anderen. Ik vind geen geboorteakte. Geen genealogie. Weet iemand hier meer over? Stage bij de marine, leger, zelfstandig, ...Als (zelfstandige), deed hij toen die observaties van grootwarenhuizen als doelwitten? Of/en werkte hij voor de SV? Leeftijd 62 jaar. Er moet toch iets terug te vinden zijn? De telexen zijn gevonden bij een huiszoeking na dronken gevecht Barbier. Het was NIET de bedoeling dat ze gevonden werden.Van wie heeft hij de opdracht gekregen om ze te gaan stelen? SV? Wat moest hiij er mee doen? Waar vind je meerdere verklaringen van hem? Ik heb er een gelezen over Latinus, maar geen waar vragen aan hem over zijn eigen aandeel gesteld werden. Iedereen weet alles, maar als je een simpele vraag stelt, komt er geen antwoord. Of ga je nu terug beginnen ruzie maken om de aandacht af te leiden? Was/is hij onschendbaar?

578

Re: Michel Libert

Het was WEL de bedoeling dat de telexen gevonden werden

Informant van Kausse

Geboren 1958, zoon van Michel van den Hauwe en Madeleine Gerard die een relatie hadden.
Moeder was wettelijk getrouwd met Léon Libert.

https://sites.google.com/site/tueriesdu … hel-libert

579

Re: Michel Libert

sherlock wrote:

Kunnen we nu terugkeren naar Michel Libert? Geboren in Brussel  18/02/1958. Zoon van Léon Libert? of van Michel van den Hauwe? of nog een anderen. Ik vind geen geboorteakte. Geen genealogie. Weet iemand hier meer over? Stage bij de marine, leger, zelfstandig, ...Als (zelfstandige), deed hij toen die observaties van grootwarenhuizen als doelwitten? Of/en werkte hij voor de SV? Leeftijd 62 jaar. Er moet toch iets terug te vinden zijn? De telexen zijn gevonden bij een huiszoeking na dronken gevecht Barbier. Het was NIET de bedoeling dat ze gevonden werden.Van wie heeft hij de opdracht gekregen om ze te gaan stelen? SV? Wat moest hiij er mee doen? Waar vind je meerdere verklaringen van hem? Ik heb er een gelezen over Latinus, maar geen waar vragen aan hem over zijn eigen aandeel gesteld werden. Iedereen weet alles, maar als je een simpele vraag stelt, komt er geen antwoord. Of ga je nu terug beginnen ruzie maken om de aandacht af te leiden? Was/is hij onschendbaar?

Allemaal goed en wel maar de lijst met wist-je-datjes betreffende deze persoon is momenteel uitgeput.  Beter is om de eerste vraag die FreCR bij herhaling stelt in post 564 te beantwoorden.

Re: Michel Libert

Beste medespeurders,
Beste Merovinger,
Beste sherlock,
Beste zeno,
.
Sta me toe het nog heel even over die Hammer te hebben.
Op wiki lees je dit.
.
https://en.wikipedia.org/wiki/Karl_Hammer
.
Wel, die geboortedatum klopt niet! Hammer is van 1959, een jaar verschil met Michel Libert dus. Hij probeert zich hier niet alleen 10 jaar jonger voor te doen. Hij wil hier vooral voldoen aan de wicca-regel die satanistische nazi’s zichzelf voorschrijven. 19 september 1969; 1+9+9+1+9+6+9=44 ; 4+4=8 ; de 8e letter is de H van Hitler, wie anders? Dat doen die lui dus… wat aan hun geboortedatum morrelen opdat het kengetal op 8 zou uitkomen. (8 kansen op 9 komt dit niet uit, maar dat regelen ze dan wel)
.
Nu Michel Libert. Niemand kan blijkbaar een geboorte-acte of iets dergelijks vinden. De geboortedatum van Michel Libert die hier gekend is, is blijkbaar 18 februari 1958. Mooimooimooi. De moord in de Herdersliedstraat zal toch geen ‘verjaardagsgeschenk’ voor hem geweest zijn zeker?
.
Maar wacht eens: In het document dat Ruf Nachtrgaele ons geeft; https://drive.google.com/file/d/1xac83f … up5sg/view ;
zien we op bladzijde 49 dat Michel Libert voor zijn geboortedatum 19 februari 1958 opgeeft.
Hij schuift dus een dagje op. Kijk hier 1+9+2+1+9+5+8=35 ; 3+5 = 8 de 8e letter is de H van Hitler, wie anders? Als zijn geboortedatum daadwerkelijk 18 februari is, zoals sherlock hier schrijft, dan is het voor mij helder. Michel Libert wil hier voldoen aan de wicca-regel die satanistische nazi’s zichzelf voorschrijven en het kengetal van zijn geboortedatum op 8 laten uitkomen. (8 kansen op 9 komt dit niet uit, maar dat regelen ze dan wel)
.
Nu wil ik nog even kort (want ik moet naar mijn werk vertrekken) inpikken op de ‘uitdaging’ die Merovinger me voorschotelt in post nummer 562. Ik kan nu al zeggen dat ik deze uitdaging met goesting aanvaard en dat ik er me de volgende schoolvakantie eens grondig zal over buigen. Ik kom hier dus zeker nog op terug. Voor een bak Trappist (Orval) doe ik alles Merovinger!
Ik heb het dus over deze post:
https://www.bendevannijvel.com/forum/vi … hp?id=1892
Ik heb al een vermoeden in welke richting ik moet gaan zoeken en zal binnenkort tips geven en vragen om met mij mee te denken. Dit moeten we wel kunnen oplossen.
.
Het valt mij direct al op dat er ondertekend wordt met
.
TTTT
ARARAR
.
Dit doet me direct al aan het volgende denken.
Het symbool (T) staat in onze Arabische letters voor de Levensboom, vanwege de grote overeenkomst met de 12e armanen rune, de Tyr.
.
De T is de 20e letter van het alfabet.
TTTT = 20+20+20+20 = 80 ; 8+0 = 8, de 8e letter is de H van Hitler, wie anders?
.
Dan hebben we nog ARARAR
Denk aan Levensboom-Yrminsul-Yggdrasil;
ARbre-ARbre-ARbre,
.
We hebben te maken met een gevaarlijke sekte mensen.
Michel Libert is een opperpriester van die sekte.