Re: Michel Libert

oeps, vergeten, ..., tel de plaatsgetallen van ARARAR op, 57, 5+7=12, de 12e armanen rune is de Tyr en staat in het runenschrift voor de levensboom.

Re: Michel Libert

Bakerstreet 221B wrote:

Nu Michel Libert. Niemand kan blijkbaar een geboorte-acte of iets dergelijks vinden.

Op internet zal je dit niet vinden. Elke geboorteakte is te vinden maar je moet hiervoor weten waar hij geboren is. Volgens een PV van de BOB van Waver is hij geboren in Brussel. De akte kan opgevraagd of ingekeken worden bij de dienst bevolking van de stad Brussel.

Bakerstreet 221B wrote:

De geboortedatum van Michel Libert die hier gekend is, is blijkbaar 18 februari 1958. Mooimooimooi. De moord in de Herdersliedstraat zal toch geen ‘verjaardagsgeschenk’ voor hem geweest zijn zeker?
.
Maar wacht eens: In het document dat Ruf Nachtrgaele ons geeft; https://drive.google.com/file/d/1xac83f … up5sg/view ;
zien we op bladzijde 49 dat Michel Libert voor zijn geboortedatum 19 februari 1958 opgeeft.
Hij schuift dus een dagje op. Kijk hier 1+9+2+1+9+5+8=35 ; 3+5 = 8 de 8e letter is de H van Hitler, wie anders? Als zijn geboortedatum daadwerkelijk 18 februari is, zoals sherlock hier schrijft, dan is het voor mij helder. Michel Libert wil hier voldoen aan de wicca-regel die satanistische nazi’s zichzelf voorschrijven en het kengetal van zijn geboortedatum op 8 laten uitkomen. (8 kansen op 9 komt dit niet uit, maar dat regelen ze dan wel)

Volgens de processen-verbalen afgenomen van Michel Libert en volgens de volgende een uitspraak van het Hof van Cassatie (zie »  Link) is hij geboren op 19 februari 1958.

De mogelijke link met de datum van de moorden in de Herdersliedstraat was mij nog niet eerder opgevallen. Goed om weten, al kan het nog altijd toeval zijn.

Bakerstreet 221B wrote:

Nu wil ik nog even kort (want ik moet naar mijn werk vertrekken) inpikken op de ‘uitdaging’ die Merovinger me voorschotelt in post nummer 562. Ik kan nu al zeggen dat ik deze uitdaging met goesting aanvaard en dat ik er me de volgende schoolvakantie eens grondig zal over buigen. Ik kom hier dus zeker nog op terug. Voor een bak Trappist (Orval) doe ik alles Merovinger!

Prima, ik kijk uit naar uw resultaat. Den Orval staat fris wink

583

Re: Michel Libert

In principe moet de geboortedatum op een PV correct zijn. Ik zie dat Liberts huisnummer toen 35 was... Doe er maar wat witte wijn bij, jongens. De Pastorale als cadeau voor Libert? Ze waren zo zot dat mij zoiets niet onmogelijk lijkt. Vgl. Anderlues: Stationsstraat 80. smile smile

Maar ik ben niet echt thuis in dat soort dingen. We moeten sowieso linken naar de feiten.

584

Re: Michel Libert

Gejost: tis 19/02/1958. Flut met de Wicca-regel.

585

Re: Michel Libert

coconut wrote:

Het was WEL de bedoeling dat de telexen gevonden werden

Waarom ben je daar zo zeker van dat het wel de bedoeling was dat de telexen gevonden werden?[

586

Re: Michel Libert

Omdat hij ervoor al getracht had de telexen te laten ontdekken door brand in zijn appartement te stichten maar de poging mislukte

Trouwens, volgens staatsveiligheid had Latinus in 81 telexen aan Smets getoond.
Ze werden eveneens gepubliceerd in Althing


76 Archief Walter De Bock, verslag plenaire vergadering van de Senaat op 3 december 1983, doos 6.10, rubriek 9

. HAQUIN, Operatie staatsveiligheid, p. 85-94.
Privé-archief Hilde Geens, verhoor van Christian Smets door onderzoeksrechter Coppieters ’t Wallant op
11/10/1983.
https://lib.ugent.be/fulltxt/RUG01/002/ … 001_AC.pdf

Re: Michel Libert

De Rosenbergschaal…

https://www.bendevannijvel.com/forum/vi … hp?id=1892

550XX        0XYP4
194WW           YWGLG        PJUFM
294UU        QAXTO
394YY        SZFBI        AXFVA
450SS        FUQA2        GKG33
428TT        WJQKO        EDPGK        YBJYR
246WW            EELYF        XJUFY
255YY        BLZMC
146PP        UBSJ3        IFM?T (IFMHT)
334VV        BXCUQ
355WW            ZYCZI        DJUWG
111YY        GKDCA
246TT        AIVFN        MOJIC
355XX        KILPK
528SS        UJIQE        UJIQE        LJTXA        IHSIO
534TT        BBCTQ        IYOJZ

Boven deze codes druk ik de link af waar ik deze codes gevonden heb.
Mijn vraag is of er iemand bij één van deze codes een exacte locatie kan plaatsen.

https://www.google.com/maps

Via deze link ga je naar die plaats, je dubbelklikt tot zo’n duimspijker verschijnt en dan klik je op rechtermuisknop en in het uitvalmenu kies je voor ‘wat is hier?’ Dan verschijnen onderaan het scherm de exacte coördinaten van dat punt. Als ik er zo al een of twee zou hebben, dan zou ik al een eind opgeschoten zijn.

Ik kan nu al met stelligheid beweren dat dit een of andere padvinderscode is. Ik geloof nooit dat hier een ingewikkelde wiskundige formule achter zit en daar heb ik redenen voor. Om te beginnen zijn niet alle mogelijkheden aan karaktercombinaties benut. De eerste 3 symbolen van het 1e groepje van 5 zijn altijd cijfers, de laatste 2 symbolen zijn altijd DEZELFDE letters. Het is dus blijkbaar belangrijker dat er 5 symbolen gebruikt worden dan wat die symbolen te betekenen hebben. Als het telkens 2 dezelfde letters zijn, waarom schrijven ze die letter dan niet gewoon 1 keer? Dit is zo redundant als wat en duidelijk niet het werk van een wiskundige. De 2 dezelfde letters achteraan het 1e groepje vallen ook altijd in de 2e helft van het alfabet (P is laagste letter die daar voorkomt) wat er weer op wijst dat het een inefficiënte versleuteling is. Niet alle mogelijkheden worden gelijkmatig gebruikt. Mochten er priemgetallen in het spel zijn, dan zouden er zich nooit zo’n eenvoudige patronen voordoen.

Wie dus een plaats bij een van deze codes kan plaatsen, ga uw gang!

Ik denk dat er in het eerste groepje telkens een offset verscholen zit en dat die offset dus moet opgeteld worden bij de codes die volgen. Omdat alle groepjes even lang zijn vermoed ik dat het om coördinaten gaat. Als je de uiteindelijke getallen hebt kan je een plaats bepalen als je ook nog een referentiepunt hebt. Bij nazi’s durft dat referentiepunt wel eens de geboorteplaatse van Hitler zijn, of hier misschien de geboorteplaats van Alfred Rosenberg. Maar zo ver ben ik nog niet. Momenteel heb ik nog geen flauw idee waarom de hoeveelheid groepjes van 5 symbolen verschilt. Daarom dus mijn hulpvraag.

588

Re: Michel Libert

Vermits ons land toen iets meer dan 600 gemeenten had, zouden die drie cijfers wel eens het volgnummer kunnen zijn van een (alfabetische?) lijst. Het hoogste getal is immers 550.
Voor wat het waard is.

589

Re: Michel Libert

Bij die eerste combinaties is ook vreemd dat het 2e en 3e cijfer vaak hetvolgende zijn:
94
28
34
46
55
...

Ze komen allemaal 2 of 3 keer voor in de lijst.

16 keuzes maken uit 99 opties ... de kans is klein dat je dan zoveel keer 2 dezelfde hebt.

590

Re: Michel Libert

Er is cijfermatig gezien geen enkele verklaarbare link met de Bende van Nijvel - of wat daar moet voor doorgaan - de zoveelste "way of deception"? Ik vrees van wel. Sorry Bakerstreet 221B, maar ik geloof er geen snars van. De meesten van de daders konden (waarschijnlijk) amper tellen, laat staan rekenen. Schieten wel, jammer genoeg, maar da's maar bijzaak, zeker?