1

Topic: Target 121

http://i19.servimg.com/u/f19/11/22/12/24/schiet10.jpg

Kijk naar nummer 4, is dit niet een indrukwekkend figuur?

2

Re: Target 121

Deze man geeft gelijkenissen met de foto's van Delperdange vind ik, de man die als de middelste word afgebeeld op het beeld waar ze met drie naast elkaar lopen.

» anneesdeplomb.topdiscussion.com

3

Re: Target 121

Even de nummers overlopen:

  1. Madani Bouhouche

  2. François Dehan, één van de grootste verzamelaars van wapens in België.

  3. Alain Weykamp, vriend van Bouhouche en heeft nog D'Ieteren gewerkt in Erps-Kwerps.

  4. Onbekend, maar lijkt een persoon met een groot gestalte.

  5. René Gondry, garagist in Bosvoorde en heeft nog in de VW fabriek van Vorst - waar de Golf werd gemaakt - gewerkt.

  6. Charles Lamury, wapenverzamelaar en verdiende zijn brood als autoverkoper.

Er nog bij vertellen dat de foto werd getrokken in het midden van de jaren '80, waarschijnlijk in Leopoldsburg.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

4

Re: Target 121

Het hebt het hier eigenlijk wel allemaal bijéén, ex-rijkswachters, wapenverzamelaars, garagisten en neem daar hun vrienden bij en dan heb je nog extreem-rechts. Waarschijnlijk moet Beijer deze mannen kennen benieuwd of hij iets zegt over nummer 4. Ik vind het niet alleen een groot gestalte maar ook een brede, een echte reus zou ik zeggen.

Re: Target 121

Wie van hen is nog in leven? Bouhouche is natuurlijk overleden, maar de anderen?

6 (edited by Renne 15-10-2007 17:25)

Re: Target 121

Die Weykamp leeft nog, dat werd vernoemd toen Bouhouche dood werd aangetroffen.

7 (edited by club_le-happy-few 17-12-2007 00:12)

Re: Target 121

Die grote imposante figuur op de foto (van wie we de naam niet kennen), zou een Franse diplomaat geweest zijn. Er zou ook een link zijn tussen helers, garagisten en de moord op Francis Zwarts. Maar moet ik terug even gaan zoeken (volgende week). In deze affaire zouden meerdere moorden gepleegd zijn.

8

Re: Target 121

club_le-happy-few wrote:

Die grote imposante figuur op de foto (van wie we de naam niet kennen), zou een Franse diplomaat geweest zijn.

Vanwaar heb je die informatie? Komt dat van een Franstalig forum? Ik vind het raar dat we net zijn naam niet kennen, want als je naar die foto kijkt dan denk je toch maar één ding ... Bende van Nijvel!

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Target 121

Ik kan de link niet terugvinden waar men over die diplomaat spreekt. Het was ook een post van deze foto, waarbij iemand de grote persoon herkende.

10

Re: Target 121

Ben wrote:

Vanwaar heb je die informatie? Komt dat van een franstalig forum. Ik vind het raar dat we net zijn naam niet kennen, want als je naar die foto kijkt dan denk je toch maar één ding ... Bende van Nijvel!

Ik heb die link gevonden op het Franse Forum » anneesdeplomb.topdiscussion.com