61

Re: Nr. 22

De G15 die jij in gedachten hebt, is geen Belg en geen WNPer, maar wel uit de omgeving van Elnikoff. Rara.

62

Re: Nr. 22

Harry Moelants al zeker niet. Nog enkele tientallen verdachten te gaan en we komen er wel. Dit lijkt wel ... ach neen, laat maar. smile

63

Re: Nr. 22

Een ex-para dat ook basketbal speelde en nadien is vertrokken?

64

Re: Nr. 22

Stel je die vraag aan The End ? Dan moet je wel nog enkele jaren wachten op een antwoord; ik kan je jammer genoeg niet verder helpen ... alvast mijn excuses.

65

Re: Nr. 22

the end wrote:

Goed lezen nu! Is er al ooit in de 35 jaar dat tussen dat die robotfoto gemaakt is iemand die de link kan maken met iemand in de omgeving van Elnikoff?

Blijkbaar verkeerd begrepen, het is een vraag waar jij een antwoord op wilt. Bij deze: geen idee.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Nr. 22

Ja grootmoeder, Roodkapje, de grote boze wolf, alle kabouters in het sprookjes bos. Maar niemand van hun kan het je vertellen, daar niemand weet waar ze zijn ...

Re: Nr. 22

Wie of wat waren ze aan het observeren daar in de buurt?

De Golf is in Namen gespot maar ook de Saab dacht ik zou in Namen opgemerkt zijn.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Nr. 22

Om ze bij de bende cel wat aan te moedigen, en aan te tonen dat ik niet zomaar dingen post, een detail van de kennis van Elnikoff en andere namen die in het dossier voorkomen. Zijn naam komt niet op het forum voor. De gelijkenissen met de robotfoto nr 22 heb ik zelf later opgemerkt, het is op basis van dossierstukken ook uit het buitenland dat hij belangrijk werd.

https://lh3.googleusercontent.com/-WfeXr8u1HqU/XJbYi7yDM4I/AAAAAAAABls/iq85WGuJdR4PFM3NsS2UcjppzFKn0RdhgCL0BGAs/w107-d-h190-n/bende22agdogengrroy01ezoomxx.jpeg

De man wordt belast met een speciale opdracht, die opdracht staat in relatie met de aanslag op Vernaillen en de overval bij Dekaise en nog een paar feiten. Het is dus niet zomaar een random naam. Hij staat dus in relatie met de robofoto's/daders nr 10, 14, 16, 8 ... G5 ...

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

69

Re: Nr. 22

End, ga je weer raadselspelletje doen?

Re: Nr. 22

nr 10 en 14... Het zou dus om de killer gaan.