1

Topic: Guy Ergo

Nom: Ergo
Prénom: Guy
Taille originale: un peu sous les 2M (avant accident)
Ressemblance Patrick Haemers
Gaucher
Extrêmement fin
Profession: Gendarme

La CBW me confirmera qu'il a bien été gendarme, mais pas longtemps. La CBW me dira bien qu'il n'a pas pu commettre ne fut-ce qu'un seul fait des tueries car emprisonné du premier au dernier fait. En prison du 30-03-1981 au 15-07-1988 (interruption de peine du 25-08-1986 au 15-07-88 pour conditions particulières).

Le problème, c'est que ce triste individu est en même temps répertorié gendarme pendant la même période, soit: du 01-03-1981 au 12-08-88. Sur une ligne du temps, ca donne:

  • 01-03-1981: entrée gendarmerie

  • 30-03-1981: entrée prison

  • 25-08-1986: Libération conditions particulières

  • 15-07-1988: Fin de peine

  • 12-08-1988: sortie gendarmerie

Et la CBW qui me dit de ne pas venir parler de lui sur ce forum ... C'est les flics qui la baisse devant la juge, pas moi! L'addition arrive géante ...

Bron: Les Tuéries - verdachten (suspects)

Re: Guy Ergo

Guy Ergo = Max Delie? In elk geval to do: verhaal van Kuros nalezen met Guy Ergo in achterhoofd.

3

Re: Guy Ergo

Ik heb Guy Ergo als buurman gekend. Hij was ouder dan ik. We komen uit de kempen. Dat Guy Ergo op Patrick Haemers zou lijken? Ja, blond haar en blauwe ogen echter zijn lengte; ik meet zelf amper 1.76 cm en Guy Ergo was misschien twee centimeter groter. Als mini-Patrick Haemers zou hij nog door kunnen gaan. Hij was eerder schriel, wel pezig en sterk voor zo mager te zijn.

Re: Guy Ergo

Hallo Raf, ik ben op zoek naar meer info over Alain Chick... Aangezien je Guy Ergo kent, heb ik een klein sprankeltje hoop dat je hem misschien ook kent. Ik weet ook niet of dit via deze weg kan of dat je wil reageren, maar toch alvast bedankt!

Re: Guy Ergo

raf68 wrote:

Ik heb Guy Ergo als buurman gekend. Hij was ouder dan ik. We komen uit de kempen. Dat Guy Ergo op Patrick Haemers zou lijken? Ja, blond haar en blauwe ogen echter zijn lengte; ik meet zelf amper 1.76 cm en Guy Ergo was misschien twee centimeter groter. Als mini-Patrick Haemers zou hij nog door kunnen gaan. Hij was eerder schriel, wel pezig en sterk voor zo mager te zijn.

Hallo, Is dit de man Guy Ergo die je kent » www.facebook.com/guy.ergo

Re: Guy Ergo

Inderdaad dit is hem, weet je nog dingen over hem van toen?

Re: Guy Ergo

alinne1207, bedankt voor het antwoord. Nee, ik kende hem niet. Hij heeft het nu over hem op het Franse forum. Guy Mayeu herkende hem ook op de Facebook-link en kende hem persoonlijk. Hij zegt dat hij ongeveer 2 meter lang was. Volgens Raft68 die hem als buurman kende, was hij niet meer dan 1m 80. Het maakt een groot verschil in grootte.

n.b. Ik spreek geen vlaams, dit is een google vertaling. Sorry als het niet optimaal is.

Re: Guy Ergo

Ik ga eerlijk met je zijn ik heb Guy Ergo al lang niet meer gezien, is de lengte belangrijk voor iemand?

Re: Guy Ergo

Volgens Guy Mayeu zou hij de reus zijn, in Aalst, en ik denk dat het mogelijk is.

alinne1207 en Raf68, wanneer heb je Guy Ergo gezien? Was het tussen 1981 en 1988?

Re: Guy Ergo

Léonidas wrote:

Wanneer heb je Guy Ergo gezien? Was het tussen 1981 en 1988?

Neen erna nog, maar wie is die Guy Mayeu?