431

Re: Verhaal van Insider

coconut wrote:

En wie of wat houd je tegen om de volledige lijst te publiceren? Pio is dacht ik gesticht in 1974 , dan moeten we dus nog een stuk vroeger gaan. Prometheus'. ???

Tussenvraagje: Op 16 november 2012 heb jij dacht ik een schrijven aan de cel Waals Brabant gericht tav Martine Michel. Heb jij daar ooit enige reactie op gekregen ? Vragen? Ondervraging of ander gevolg?

Wat heeft het voor zin om die volledige lijst te publiceren? Nog meer hypotheses? Iedereen en zijn tante, denkt de zaak op te kunnen lossen door publicaties, maar roepen alleen meer vragen en veronderstellingen op.

Zoals ik al zei: alles is begonnen door de samenwerking van, het topsegment, van de diverse groepen, met als resultaat 'Prometheus' die op zijn beurt allerlei uitvoerende groepen begint aan te sturen. Opnieuw cellenvorming, zodat de kop niet weet wat de staart doet. Dit is wat ik bedoelde met: zoek bij de opdrachtgevers, niet bij de daders. Zelfs als die bekent zijn eindigt je spoor daar.
Maar nu openbaart zich een nieuw probleem. Van al die interessant-doeners hier op het forum, blijkt er niemand op de hoogte te zijn wat er politiek speelde in België, waarom bepaalde figuren zich wilden verzetten tegen het systeem en daarbij het geweld niet schuwden.

Tot nu toe ben jij de enige, die zich er in wil verdiepen. Maar waarom zou ik er dan op een forum mee verder gaan? Zo masochistisch ben ik niet. Wat je vraag over de onderzoekscel van Martine Michel betreft: hierop mocht ik geen enkele reactie ontvangen, ondanks 800 pagina's bijgesloten bewijsmateriaal. Namen gebeurtenissen, foto's, reactie nihil. En dan durft men te beweren dat dit team zijn werk goed doet. Men kijkt naar onzin-dingen voor de bühne, echt onderzoeken is er niet bij, bang om zaken boven water te halen?
Als men blijft wachten tot iedereen dood is, hoeft men niets meer te doen.

432

Re: Verhaal van Insider

Insider wrote:

Wat je vraag over de onderzoekscel van Martine Michel betreft: hierop mocht ik geen enkele reactie ontvangen, ondanks 800 pagina's bijgesloten bewijsmateriaal. Namen gebeurtenissen, foto's, reactie nihil. En dan durft men te beweren dat dit team zijn werk goed doet. Men kijkt naar onzin-dingen voor de bühne, echt onderzoeken is er niet bij, bang om zaken boven water te halen? Als men blijft wachten tot iedereen dood is, hoeft men niets meer te doen.

Jij gaat ervan uit dat de onderzoekers hun werk niet goed doen omdat jij geen reactie hebt gekregen van de onderzoeksrechter. Dat lijkt me kort door de bocht. Je kan evengoed concluderen dat ze uw "bewijsmateriaal" onderzocht hebben en tot de conclusie zijn gekomen dat er geen enkele link is met de Bende van Nijvel of dat het door u opgestuurde "bewijsmateriaal" niet waarheidsgetrouw is.

Eerlijk gezegd zou ik mijn geld eerder op die optie durven inzetten ...

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

433

Re: Verhaal van Insider

Ben wrote:
Insider wrote:

Wat je vraag over de onderzoekscel van Martine Michel betreft: hierop mocht ik geen enkele reactie ontvangen, ondanks 800 pagina's bijgesloten bewijsmateriaal. Namen gebeurtenissen, foto's, reactie nihil. En dan durft men te beweren dat dit team zijn werk goed doet. Men kijkt naar onzin-dingen voor de bühne, echt onderzoeken is er niet bij, bang om zaken boven water te halen? Als men blijft wachten tot iedereen dood is, hoeft men niets meer te doen.

Jij gaat ervan uit dat de onderzoekers hun werk niet goed doen omdat jij geen reactie hebt gekregen van de onderzoeksrechter. Dat lijkt me kort door de bocht. Je kan evengoed concluderen dat ze uw "bewijsmateriaal" onderzocht hebben en tot de conclusie zijn gekomen dat er geen enkele link is met de Bende van Nijvel of dat het door u opgestuurde "bewijsmateriaal" niet waarheidsgetrouw is.

Eerlijk gezegd zou ik mijn geld eerder op die optie durven inzetten ...

En dat zegt u zonder te weten om welke bewijsstukken het gaat? Durft u zich nog wel beheerder van een onderzoeksforum te noemen of wordt het nu een roddelrubriek?

Als forumbeheerder hoort u boven de partijen te staan en zeker geen voorbarige conclusies te trekken. Het had u gesierd als u: in plaats van met een ongefundeerde mening te komen, gevraagd had om u die stukken toe te sturen. Een gemiste kans.

Begrijpelijk dat steeds meer van de oude leden het forum de rug toekeren. Ga fijn zo door met de leunstoelwarriors en toetsenbordhelden. Ik haak hier af, verspilling van tijd en energie.

Succes met het oplossen van het mysterie. Dat lijkt me bij u in goede handen.

434

Re: Verhaal van Insider

Insider wrote:

Het had u gesierd als u: in plaats van met een ongefundeerde mening te komen, gevraagd had om u die stukken toe te sturen. Een gemiste kans.

Dat doen leden hier al 9 jaar u vragen wat u weet neer te schrijven .... helaas niets van Insider. Na 9 jaar en 44 pagina's is er vanuit Insider maar één bewering om te onthouden en dat is namelijk "jullie reageren niet op de inlichtingen die ik vraag". De enige reden waarom hij dit topic begon was inlichtingen inwinnen voor zijn boek over Carl Armfelt omdat hij het zelf niet weet. Tja, zo gaan die manipulators te werk. Jammer want dit is een eerlijk forum.

435

Re: Verhaal van Insider

TruDat wrote:

Jammer want dit is een eerlijk forum.

Driewerf ja voor het forum en al niet in het minst voor zijn beheerder. Het siert hem enorm dat hij niemand uitsluit tenzij het wel heel heel erg ver ging.

Re: Verhaal van Insider

Even heel duidelijk onderlijnen dat Ben een goede job als forum beheerder vervult !!
Ja hij daagt je soms uit om een verhaal meer te onderbouwen, ja hij kan iets korter zijn in een slechte dag (wie niet?!), ja hij geeft meer ruimte voor discussie dan andere zouden.

Insider (neem het niet te persoonlijk), wat een baanbrekende verheldering / tip heb jij intussen gegeven? Je geeft blijk veel te weten, maar je spreekt steeds in raadsels.

437

Re: Verhaal van Insider

Spijtig weeral . Ik ga er van uit dat je steeds verschillende klokken moet horen luiden ! Zo kan je voor jezelf wikken en wegen wat de juiste gevolgtrekking zou moeten zijn en in welke context . Nogmaals spijtig , Insider verruimde op bepaalde vlakken wel je zienswijze !

438

Re: Verhaal van Insider

Insider heeft geen enkel maar dan ook geen enkel concreet element op dit forum geplaatst. Dat de CWB zijn getuigenis links laat liggen spreekt boekdelen.

439

Re: Verhaal van Insider

Alle respect voor de forumleider.

VERMEULEN

440

Re: Verhaal van Insider

Insider wrote:

Als forumbeheerder hoort u boven de partijen te staan en zeker geen voorbarige conclusies te trekken.

In mijn rol als moderator sta ik inderdaad boven de partijen. Maar daarnaast ben ik ook een "lid" van mijn eigen forum en heb ik ook mijn eigen ideeën en meningen over de Bende van Nijvel. En één van die meningen is dat ik niet geloof dat jouw verhaal iets te maken heeft met de Bende van Nijvel. Al vermoed ik dat je dat niet zo graag zult lezen.

Insider wrote:

Het had u gesierd als u: in plaats van met een ongefundeerde mening te komen, gevraagd had om u die stukken toe te sturen. Een gemiste kans.

Als je uw eigen theorie serieus neemt, had je zelf al lang die stukken op het forum geplaatst. Het is uw hypothese, de bewijslast ligt in dit geval bij u.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube