51

Re: Nr. 10 & 14

M.W. - wie hij ook moge wezen - is volgens die piste dus de killer. Een gewone ambtenaar, de killer...

52

Re: Nr. 10 & 14

Aubanel wrote:

M.W. - wie hij ook moge wezen - is volgens die piste dus de killer. Een gewone ambtenaar, de killer...

Dat is dan weer wel een geschoold persoon.

Lijkt ook wel op Djurica Djordjevic

Re: Nr. 10 & 14

Robotfoto 14 werd gemaakt op basis van een verklaring van een getuige van de overval op de wapenhandel Dekaise.

https://i.postimg.cc/dt927J5y/Screenshot-20231231-125626-Gallery.jpg

Thierry Sliman is de persoon op foto rechts uit (vermoedelijk 1985); robotfoto 10: overval op 14 februari 1983 te Plancenoit; vergelijk haar- en kaaklijnen; de gelijkenissen zijn treffend.

Het probleem is dat het niet aan mij is om alles wat ik nu weet over deze zaak te lossen, te meer omdat ik nu niet weet wat die hogere politiefunctionaris en die hoge Franse *** precies willen.

Xavier Sliman, de broer van Thierry Sliman, heeft gelogen tegen de rijkswachters die hem verhoorden over de overval op wapenwinkel Dekaise, maar degene die daarover gaat - voor hem en zijn naasten de allerbeste wensen - moet daar zelf maar mee komen. Het staat immers op papier.

Ik begrijp ook niet waarom onlangs door de Belgische politie gehoorde getuigen in verband met de zaak-Dekaise - ik beschik over hun verklaringen -, later hebben aangeslagen op de gebroeders Sliman, ook omdat de Belgische politie het met die getuigen zelfs niet op indirecte wijze over de gebroeders Sliman heeft gehad, terwijl onderzoeksrechter Martine Michel onlangs wel een onderzoek naar hen heeft laten openen.

Tegenslag blijkt onze hersenen blijvend te kunnen veranderen.

54

Re: Nr. 10 & 14

Weet jij wat ik niet begrijp Youssou, dat een Nederlandse en een Franse advocaat in deze zaak willen tussen komen. Ex-daders die eventueel nog in leven zouden zijn kunnen immers op hun twee oren slapen, een proces komt er nooit.

Of slapen sommigen de laatste tijd toch niet meer zo gerust? En sturen ze een advocaat naar de cel met het zoveelste dwaalspoor? Om ze daar nog wat bezig te houden tot 2025? Het zou zomaar kunnen he.

Youssou N'Dour wrote:

Het probleem is dat het niet aan mij is om alles wat ik nu weet over deze zaak te lossen, te meer omdat ik nu niet weet wat die hogere politiefunctionaris en die hoge Franse *** precies willen.

Awel, wij weten ook niet wat u precies wil.

Re: Nr. 10 & 14

Als u/jullie niet weten wat ik precies wil, dan houdt het voor mij op. Nochtans was ik duidelijk over waar het met het onderzoek van de Cel Waals-Brabant naartoe moet en daarvoor doe ik mijn best, neemt u mij niet kwalijk.

Bovendien heb ik wel wat beters te doen dan de mijn door God gegeven tijd te verknoeien met het verkopen van onverifieerbare onzin.

Tegenslag blijkt onze hersenen blijvend te kunnen veranderen.

56

Re: Nr. 10 & 14

fenix wrote:

Weet jij wat ik niet begrijp Youssou, dat een Nederlandse en een Franse advocaat in deze zaak willen tussen komen.

Misschien omdat de tussenkomst van Belgische advocaten tot op heden niets heeft opgeleverd?

Re: Nr. 10 & 14

10 & 14 met lang gezicht en stevig 'kinnebakkes', heeft nu eens niks te maken met Thierry (rechts), een rond gezichtje, guitige manneke, zou je zeggen op eerste gezicht (was echter gevaarlijk manneke). Xavier heeft een groter, langer gezicht, maar ook niks te maken met 10 & 14.

https://i.ibb.co/1m5tjWv/Slimans.jpg

Re: Nr. 10 & 14

louisfrancois wrote:

Op het Franstalige forum tueries du Brabant (Chronos):

Et pendant ce temps-là, "tueur", toujours bon pied bon œil alors que certains l'imaginent six pieds sous terre, s’apprête lui, après avoir soufflé l’année dernière ses 64 bougies, à fêter ses 65 ans.

Espérons que cela se fera derrière les barreaux.

https://i11.servimg.com/u/f11/18/39/51/42/ar_ann10.png

Deze foto echter, die zit er boenk op nr. 10 & 14. Jammer dat het origineel niet meer beschikbaar is/mag getoond worden...

Re: Nr. 10 & 14

Dank u wel en laat de champagnekurken nu maar knallen!

Tegenslag blijkt onze hersenen blijvend te kunnen veranderen.

Re: Nr. 10 & 14

Ik heb veel respect voor de analyse van Chronos, maar met de identificatie van zijn 'killer' zit hij er aantoonbaar naast.  Dat is geen kwestie van deductie maar een objectief feit. 

Ik heb aan een paar personen op deze site uitgelegd waarom dat zo is maar ga niet het hele verhaal posten want onmogelijk om het uit de doeken te doen zonder namen te noemen van mensen die hier NIETS mee te maken hebben.

De persoon op de getoonde foto heeft er niets mee te maken.  Het enige dat dit aantoont is dat je met robotfoto's alle kanten en geen enkele opkan.