341

Re: Feedback

jvgbxl wrote:

Suggestie: Zou het iets kunnen zijn om in de subfora een 'dagger' symbool (†) te plaatsen achter de namen van de personen/verdachten/daders/betrokkenen/etc. waarvan vaststaat dat deze reeds zijn overleden?

Op zich geen slecht idee. Ik zie echter twee obstakels:

  • De lijst van overleden personen is zeer lang. Het zal dus tijd vragen om deze lijst te maken en het symbool achter de naam te plaatsen. (Behalve als iemand toevallig zo'n lijst heeft liggen. smile)

  • De mens is niet onsterfelijk. Op een bepaald moment zal er dus achter iedere naam zo'n symbool staan.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

342

Re: Feedback

Door de recente berichtgeving in de media dat er een klacht zou zijn opgestart, is het misschien aangewezen om onderstaande forumregel te herbekijken (te vinden op de pagina forumregels).

Schrijfstijl
Ieder heeft z’n eigen schrijfstijl en dat is zijn of haar goed recht. Er zijn niettemin een aantal zaken die het lezen van je bericht makkelijker en comfortabeler maken. Wij behouden ons het recht om berichten aan te passen indien zij niet voldoen aan onderstaande criteria:

  • Schrijf namen zoveel mogelijk voluit en maak geen gebruik van afkortingen of initialen..

Re: Feedback

Waar is die Commisaris P??? Dat was toch een foruùmlid...???

Re: Feedback

Robertvandeurnen wrote:

Waar is die Commisaris P??? Dat was toch een foruùmlid...???

*Forumlid

345

Re: Feedback

Ja, vraag ik me ook af.

Re: Feedback

Iets gebeurd ?!

347

Re: Feedback

Onrustwekkende verdwijning euh verwijdering?

Re: Feedback

't Lag er wel erg dik op wie dat was... ;-)
Was gisteren al verbaasd dat zijn 'lidmaatschap' het al 24u overleefd had...

Re: Feedback

Ahaa! had al een voorgevoel .... beantwoorde hij ook weer zijn eigen vragen? tongue

350

Re: Feedback

TheGiftDragon zit er pal op. Hij weet goed genoeg dat hij hier niet meer welkom is.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube