81

http://jeanpierrevanrossem.com/de-drie- … an-nijvel/

Van Rossem wou zogezegd niets meer vertellen over de bende van nijvel, maar toen de hele Bonkoffsky hetze bezig was, publiceerde hij gretig blogposts waarvoor hij in ruil bergen aandacht kreeg.
Volgens bovenstaande blogpost zou verder niemand op de hoogte zijn, maar vertelde Przedborski hem eventjes hoe het zit. Als ik een geheim had, dan was de onvoorspelbare en onberekenbare JPVR letterlijk de laatste persoon om het aan te vertellen.
De naam Bonkoffsky had hij nooit eerder vermeld, maar voegt hij plots nadat de naam algemeen geweten is in een courante hypothese met de gebruikelijke bendeverdachten, alsof hij die naam wel wist maar gewoon was 'vergeten'.

Zijn bewering te weten wie achter de bende van nijvel zit, is even geloofwaardig als de bewering dat hij de beurskoers kan voorspellen.

82

bkv wrote:

Zijn bewering te weten wie achter de bende van nijvel zit, is even geloofwaardig als de bewering dat hij de beurskoers kan voorspellen.

Inderdaad; zo'n parasiet had het minste detail onmiddellijk trachten te verzilveren.

De laatste " mededelingen " van Van Rossem

Het koninklijke testament van JPVR

(...)

Boudewijn en Albert

De verrassing was wel dat Van Rossem bevestigde dat de koninklijke familie bij hem belegde via Fernand ‘Freddy’ Estenne. Estenne was een natuurlijke zoon van Leopold III en dus een halfbroer van Boudewijn en Albert. Het ging om miljoenen dollars. ‘De helft van die intresten ging naar de Zwitserse rekening van Estenne, de andere helft was voor de koninklijke familie’, bevestigde Van Rossem. Op dat ogenblik was Boudewijn koning der Belgen. Het verhaal van de gevallen beursgoeroe houdt steek. Eind 1991 had Estenne een vergadering met Van Rossem. Deze laatste kreeg toen vooral de raad om te te zwijgen.

Panama

De koninklijke vennootschap die gebruikt werd om te beleggen bij Van Rossem was Galatsi Royal Business Inc. De schermvennootschap werd in 1987 opgericht in Panama. Dat het koningshuis eind de jaren tachtig bij Van Rossem kwam is geen toeval. De koninklijke familie zat op dat ogenblik immers op een pak liquiditeiten via de verkoop van het pakket aandelen in de Generale Maatschappij. De verkoop van zowat 4 percent van die aandelen verliep via een Zwitserse vennootschap. Dat schreven we al eens eerder in ‘Vorstelijk vermogen’. De koninklijke bekentenis van Jean-Pierre Van Rossem zou groot nieuws moeten zijn. In een land zoals België valt zoiets tussen de plooien van het fake news en andere onzin.
http://tueriesdubrabant.1fr1.net/t1379p … rre#119791

Of heeft hij nog meer mededelingen gedaan ?
Ik moet zeggen dat ik eventjes heel stil geworden ben tijdens zijn laatste tv optreden. Het zal iedereen ontgaan zijn maar op zijn kast stond een flesje met het etiket " Pentothal"

Pentothal werd gebruikt als waarheidsserum of als anestheticum.
Al weken vraag ik mij af wat de boodschap hierachter was.
Dat dit flesje er niet zomaar stond was klaar en duidelijk.