21

the end wrote:

Dat Obelix en Astrerix in het bende-dossier ook echte vrienden zijn, had ik niet gezien door hun leeftijdverschil. Dit maakt het allemaal nog veel interessanter!

Ik heb wel een keer gedacht dat Asterix Féret is en Obelix de kolos. Je vindt via google makkelijk een foto van de twee.

Whoknows wrote:

Bozo was eerst een punker dan een skin en nadien "gewoon". Hij was een vriend van Lammers en Weykamp.

Zie » Forum

Bozo was een gekende figuur. Een punk die rondhing in Brussel stad; Agoragalerij, Beurs, Muntplein, ... In de Agoragalerij hingen grote foto's van hem, fotoshoots, omdat hij erg opmerkelijk was. De punks uit de rand kenden hem ook, van zien. Zelf ontmoette ik hem enkele keren op die plekken. Vond hem arrogant en agressief. Het waren oppervlakkige contacten samen met vriendenpunks uit het Pajottenland zeg maar. Ook de kroeg DNA werd gefrequenteerd als er optredens waren. Ook daar trof ik die Brusselse punks aan.

Hij was toch wel verscheidene jaren punk hoor en wanneer precies hij uit die scene verdwenen is kan ik mij niet herinneren. Of hij skinhead werd weet ik niet. Dat er agressieve en gevaarlijke skins waren heb ik aan den lijve ondervonden. Dat de ordediensten hem en zijn nabije entourage kenden is zeker zo. Net zoals hij gekend was door elke Brusselse punk en ver daarbuiten. Of hij dus WNP was? Volgens mij was er buiten herrie schoppen niet veel mee aan te vangen en of dit dus past in een organisatie als WNP betwijfel ik. Bozo liep sowieso in de kijker bij de ordediensten!

Deze info voor wat het waard is maar, wel uit eigen ervaring.

Volgens een bron heeft Bozo onderdak verleend aan een gekende Franse negasionist wanneer hij Frankrijk moest vluchten ivm zijn rechtzaak