571

Re: Overijse: 27 September

Wel 2 teams in Overijse Eigenbrakel, beide samen in actie in Aalst,

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Overijse: 27 September

the end wrote:

Wel 2 teams in Overijse Eigenbrakel, beide samen in actie in Aalst,

Beste The End, op welke gegevens is deze stelling gebaseerd? Een tip van de sluier opdat we dit zelf kunnen uitvissen?

573

Re: Overijse: 27 September

Het is heel technisch om dit uit te leggen, het is de combinatie van de uitvoering van de feiten seconde per seconde de verklaringen van de eerstelijnsgetuigen plus de ballistische en de autopsie gegevens. De start of het begin van iedere aanslag daar handelen de daders volgens een bepaalde structuur. Er zijn veel doden maar er is relatief beperkt geschoten met de wapens die niet onder de RG1 vallen. Van ieder schot weet ik welke dader op welk moment er schoten wordt. Er zijn de hulpjes en de echte moordenaars, De moordenaars verschillen in uiterlijk hun manier van stappen en gedragingen maar vooral ze moorden anders, ook wat ze met hun wapens doen tijdens de aanslag is verschillend.

Gelukkige hebben de speurders van Delta cel heel veel moeite gedaan om alles in kaart te brengen, er zijn 5 compleet verschillende robotfoto's voor Aalst, die 5 zijn ook in actie in de dubbel aanslag van Overijse Eigenbrakel.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Overijse: 27 September

the end, ik vind het uitermate interessant om onderstaande post nogmaals naar boven te brengen » Forum

Deze kan uw stelling ondersteunen dat Overijse, Eigenbrakel, Aalst, Temse & Beersel aan elkaar gelinkt 'kan' worden. Een noot in de kantlijn is dat dit .22 kaliber mogelijk reeds terecht is. Indien dit onklaar gemaakt werd door Bouhouche, is dit gedaan om ballistische testen tegen te gaan. Niet vergeten dat Bouhouche deze .22 mogelijk heeft uitgeleend & nadien de uitvoerder in zijn macht had.

575

Re: Overijse: 27 September

Ik ben ook van mening dat Eigenbrakel en Overijse door verschillende teams is uitgevoerd maar ik plaats 2 bemerkingen.

  1. Waarom werd de snelle interventiewagen (Porsche?) van de Rijkswacht post Oudergem tegengehouden uit de rijden om een blokkade op te stellen op de welriekende dreef? Indien we er van uitgaan dat sommige ordehandhavers op de hoogte waren van de Bende van Nijvel dan wisten zij toch dat er een tweede ploeg, waarom niet vanuit de loods, in Overijse zou opereren?

  2. De verdachte Golf die opgemerkt werd door getuigen ter hoogte van de afrit Jezus-Eik?

576

Re: Overijse: 27 September

finn wrote:

Indien we er van uitgaan dat sommige ordehandhavers op de hoogte waren van de Bende van Nijvel dan wisten zij toch dat er een tweede ploeg, waarom niet vanuit de loods, in Overijse zou opereren?

Je mag er niet vanuit gaan dat wat de uitvoerders daders gaan doen, door velen gekend zal zijn. Ze hebben hun aanslagen goed voorbereid en het moment aandachtig gekozen. Het is in deze eerder omgekeerd de daders wisten hoe de ordediensten gingen reageren. Als Mendez en Finne op de hoogte zouden geweest zijn van de uitvoering op voorhand hadden ze zeker niet gereageerd zoals ze gedaan hebben. Er is een afstand tussen de kern van de uitvoerders en de figuren er rond.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

577

Re: Overijse: 27 September

Kan kloppen the end maar wat met de nummer 2 van de Staatveiligheid die in Overijse woonde en zijn vrouw verbood om te gaan winkelen op die dag in de Delhaize van Aalst? Er was dan toch genoeg "volk" op de hoogte van de plannen? En mijn 2 reserves omtrent 2 ploegen voor Eigenbrakel en Overijse?

578

Re: Overijse: 27 September

finn wrote:

Kan kloppen the end maar wat met de nummer 2 van de Staatveiligheid die in Overijse woonde en zijn vrouw verbood om te gaan winkelen op die dag in de Delhaize van Aalst? Er was dan toch genoeg "volk" op de hoogte van de plannen?

Niet van de plannen, wel van het motief van de daders, daarmee dat bij de staatsveiligheden niet alleen in Belgie in de periode voor Aalst ze het over Aalst zullen gehad hebben. Aalst is niet zomaar gekozen dit schrijf ik steeds maar opnieuw. Ook het niveau waarop het zich afspeelt verwijs ik steeds.

Nu ik weet wat ik schrijf en weet waarom het zo gegaan is.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

579

Re: Overijse: 27 September

the end wrote:

Nu ik weet wat ik schrijf en weet waarom het zo gegaan is.

Wees maar blij dat er niet al te veel (??) vrouwen op dit platform actief zijn ... die hadden je al lang bij de lurven gevat, the end. smile Je zult ongetwijfeld goede redenen hebben om het achterste van jouw tong niet te tonen, maar 't wordt - zeker bij deze temperaturen - alsmaar moeilijker om jouw posts in te schatten.

580

Re: Overijse: 27 September

P-51 wrote:

Wees maar blij dat er niet al te veel (??) vrouwen op dit platform actief zijn ... die hadden je al lang bij de lurven gevat, the end:-).

Deze is goed, ........je onderschat ............ de vrouwen :-)

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.