131

Re: Volkswagen Golf: Houssière

vleermuisje1971 wrote:

Die heer met witte vest, enig idee?

Hallo, ik bezoek af en toe dit forum uit interesse. Actief ben ik er niet mee bezig, en heb niet zoveel kennis over het onderwerp. Vandaar nog geen posts van mij.

Het antwoord op de vraag van vleermuisje (bij de foto van de Golf met de meneer met de witte vest & rode das) kan ik niet geven, maar misschien wel iets toevoegen. Is dit niet dezelfde man die in dit filmpje op de achtergrond wat vreemd staat te kijken? Vanaf 1:27 komt hij in beeld » YouTube

Ik meen me te herinneren dat op het forum ongeveer dezelfde vraag ooit nog eens gesteld is, maar dan bij dit filmpje... Ik vind het echter niet terug (ben niet zo super handig op dat gebied). Waarschijnlijk is iemand anders hier meer bedreven in en kan die de juiste verwijzing plaatsen.

Ben ook wel benieuw wie deze figuur is...

132

Re: Volkswagen Golf: Houssière

Deze auto is niet de enige die in Houssière is gevonden. Er is nog eens een auto gestolen - in de context van een dreigement - en deze werd ook in dit bos terug gevonden. Ik las deze informatie al een hele tijd geleden en kan ze niet terug vinden. Natuurlijk kunnen we ons niet van de idee ontdoen dat het ene met het andere te maken heeft.

133

Re: Volkswagen Golf: Houssière

Volgens ik me kan herinneren is er daar geen andere Golf gevonden, een overzicht kan je hier vinden »  Forum De Golf van Grimbergen en de tweede zwarte Golf die in Beersel ('83) die andere kant op reed horen er ook nog bij.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

134

Re: Volkswagen Golf: Houssière

Over de gevonden hulzen in en rond de Golf: de hulzen die "in" de wagen gevonden zijn, zijn een huls kaliber 9 mm para en een mantel fragment kaliber 9 mm para. De riotgun hulzen zijn buiten de wagen gevonden.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

135

Re: Volkswagen Golf: Houssière

Mel33 wrote:

heb ik het idee dat de spullen op een andere plek zijn verwijderd en dat ze daarna het voorfront teruggeplaatst hebben zodat de motorkapsluiting nog werkt en je de auto beter kan slepen of op een aanhanger vervoeren zonder dat de motorkap openwaaid.

Maar wat is hier dan de meerwaarde van... aangezien de voertuigen gestolen zijn! En een tweedehands GTI blok zal in de jaren tachtig iets van 1000 gulden (denk zo iets van 4 á 5000 BEF) waard zijn geweest. Maar nogmaals mij ontgaat de meerwaarde van het demonteren en weer in elkaar zetten.

vleermuisje1971 wrote:

Die heer met witte vest, enig idee?

Hallo, ik bezoek af en toe dit forum uit interesse. Actief ben ik er niet mee bezig, en heb niet zoveel kennis over het onderwerp. Vandaar nog geen posts van mij.

Het antwoord op de vraag van vleermuisje (bij de foto van de Golf met de meneer met de witte vest & rode das) kan ik niet geven, maar misschien wel iets toevoegen.

Georges wrote:

Is dit niet dezelfde man die in dit filmpje op de achtergrond wat vreemd staat te kijken? Vanaf 1:27 komt hij in beeld » YouTube

Ik meen me te herinneren dat op het forum ongeveer dezelfde vraag ooit nog eens gesteld is, maar dan bij dit filmpje... Ik vind het echter niet terug (ben niet zo super handig op dat gebied). Waarschijnlijk is iemand anders hier meer bedreven in en kan die de juiste verwijzing plaatsen.

Ben ook wel benieuw wie deze figuur is...

Georges, deze persoon lijkt er wel wat op, maar veel mannen hadden in de jaren 80 deze look ennnnnnnn snorren. smile

"Niets is wat het lijkt, want de waarheid veranderd nooit"

136

Re: Volkswagen Golf: Houssière

Mistery wrote:

Ik meen me te herinneren dat op het forum ongeveer dezelfde vraag ooit nog eens gesteld is, maar dan bij dit filmpje... Ik vind het echter niet terug (ben niet zo super handig op dat gebied).

Dat is hier » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

137

Re: Volkswagen Golf: Houssière

Mistery wrote:

En een tweedehands GTI blok zal in de jaren tachtig iets van 1000 gulden (denk zo iets van 4 á 5000 BEF) waard zijn geweest.

Gewoon even ter info: 1 gulden was ongeveer 18,5 Belgische frank (dus 1000 gulden = +- 18.500 Belgische frank).

Non semper ea sunt quae videntur

138

Re: Volkswagen Golf: Houssière

Die wagen die gestolen is geweest in Erps-Kwerps had in een dikke maand en een half 7500 km gereden toe die in Houssiere gevonden werd. In eerdere artikels werd een hoger kilometerstand vermeld

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

139

Re: Volkswagen Golf: Houssière

Bron?

140

Re: Volkswagen Golf: Houssière

Een goede. wink Het is iemand die inzage had gelijktijdig in verschillende dossiers, ik ben tijdelijk de naam vergeten.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.