341

Re: Patrick Haemers

Dit gaat hoogstwaarschijnlijk over William Szombat.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Patrick Haemers

Dank je, Ben! Weinig tot niets te vinden over deze man ... Indien ik iets tegenkom, post ik het.

343

Re: Patrick Haemers

Ik heb nu net alles over Haemers (nog maar eens) nagelezen. Wat mij meer dan voorheen opvalt is dat het Robin Hood-imago, net als het ‘hij pleegde overvallen uit noodzaak (geld) en wou geen slachtoffers maken’ argument toch regelmatig betwist worden, door verschillende bronnen.

Club-le-happy-few, jij alludeert o.a. op het feit dat mensen die hem kenden er wel anders over denken (in de zin van baldadigheden in het uitgaansleven). Kan je hierover eventueel wat uitweiden?

Verder vraag ik  mij ook af of er eigenlijk meer bekend is over de groepsverkrachting. Het gaat om een prostituee, maar verder kom ik niet. Ik heb het web afgespeurd maar vind niks van info (PV, plaats, namen, omstandigheden, mededaders ...). Ook een feit dat niet echt strookt met het verheerlijkte beeld dat men van hem wil ophangen.

344

Re: Patrick Haemers

Wat was de lichaamslengte van Haemers?

345

Re: Patrick Haemers

Indien overheidsdiensten, na de arrestaties van Haemers op 30 juni 1981 en op 15 oktober 1986, hun meetwerk correct hebben uitgevoerd, zou hij 189 cm groot moeten zijn geweest.

The dinkum oil merits utterance.

346

Re: Patrick Haemers

Haemers zat opgesloten in de gevangenis van 24 oktober 1981 tot 14 maart 1983. Ik weet niet of deze datum al op het forum stonden.

In de bende van Nijvel is er een grote blonde dader die dus Haemers niet is!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

347

Re: Patrick Haemers

the end wrote:

In de bende van Nijvel is er een grote blonde dader die dus Haemers niet is!

Dit geldt niet voor 1985! "Ze" zeiden dat hij in het gevang zat ten tijde van Aalst: grote leugen! Wie heeft deze leugen eigenlijk ooit verspreid?

348

Re: Patrick Haemers

sherlock, je reactie op wat ik schrijf is niet correct. Er is een grote blonde bende-dader die Haemers niet is. Deze zal er ook nog in '85 geweest zijn.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

349

Re: Patrick Haemers

Misschien toch Michel Libert? Die werd in Aalst formeel herkend.

350

Re: Patrick Haemers

the end wrote:

sherlock, je reactie op wat ik schrijf is niet correct. Er is een grote blonde bende-dader die Haemers niet is. Deze zal er ook nog in '85 geweest zijn.

Dat er nog een blonde dader/reus was, wil ik je in gelijk geven, zolang je niet bedoelt dat Haemers er zeker niet bij was in 1985!

By the way: was die andere blonde reus Flannery niet?