351

Re: Patrick Haemers

sherlock wrote:

Dat er nog een blonde dader/reus was, wil ik je in gelijk geven, zolang je niet bedoelt dat Haemers er zeker niet bij was in 1985!

Er is meer geweten over die blonde dader (niet Haemers) die ook in 85 aan de aanslagen meedeed. En het is niet Haemers of Flannery.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

352

Re: Patrick Haemers

Tof, kunnen we de getuigenis van David Van de Steen gelijk naar de prullenbak verwijzen, gelijk met andere verklaringen van getuigen. En dat er meer geweten is over die "blonde" dader ... 't zal zeker niet van mij komen. Ik vestig thans mijn hoop op Sinterklaas en/of de Kerstman.

353

Re: Patrick Haemers

Neen, zeker niet die getuigen van de blonde dader in Aalst naar de prullenbak verwijzen. Die getuigen er zijn er meer trouwens zijn belangrijk. Wat David gezien heeft klopt, of de naam die later aan die dader gekoppeld werd correct is, is de vraag.

Wel Hugo Coveliers had interessante weetjes over die dader, deze kreeg hij van een kennis van die vermoedelijke dader. De grootvader van David was overtuigd van betrokkenheid van de rijkswacht. Pint is al jaren overtuigd dat een van de daders een ex-rijkswachter is. En er is de getuige in Overijse ook nog.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

354

Re: Patrick Haemers

Ja maar, over wie het gaat het dan. Als Patrick Haemers er in 1985 (dus ook in Aalst) niet bij was, wie dan wel? Praten we nu over twee blonde daders? Dan moeten we dringend Jani Dinges inschakelen!

Re: Patrick Haemers

Ter herinnering en voor de duidelijkheid: niet alleen David zelf maar ook nog zes getuigen herkenden 'Haemers' in Aalst liet David zelf weten in een bericht op dit forum

356

Re: Patrick Haemers

Okay het gaat dus om een blonde (voormalige) rijkswachter die een kennis heeft en die niet Patrick Haemers heet?

357

Re: Patrick Haemers

P-51 wrote:

Ja maar, over wie het gaat het dan. Als Patrick Haemers er in 1985 (dus ook in Aalst) niet bij was, wie dan wel? Praten we nu over twee blonde daders? Dan moeten we dringend Jani Dinges inschakelen!

Het is eerder omgekeerd. Er is een grote blonde dader in de periode 82/83 die niet Haemers is, dus als Haemers in Aalst meegedaan zou hebben dan komt er nog een grote dader bij; weet je hoeveel er dan zijn, plus wie zouden de mededaders dan zijn.

Ruf Nachtergaele wrote:

Ter herinnering en voor de duidelijkheid: niet alleen David zelf maar ook nog zes getuigen herkenden 'Haemers' in Aalst liet David zelf weten in een bericht op dit forum

Die getuigenissen ken ik. U weet ook dat dit spoor vastloopt buiten die herkenning welke gegevens zijn er? En die post zak is juist een doordenker samen met de vreemde taal.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

358

Re: Patrick Haemers

De postzak komt uit het land met de vreemde taal?

359

Re: Patrick Haemers

Er zijn wetenschappelijke boeken vol geschreven over hoe 'onjuist/onbetrouwbaar' getuigenverklaringen kunnen zijn.

Ik vind 2 zaken jammer:

  • als je de waarde van een getuigenverklaring in vraag stelt dan heb je zogezegd geen respect voor de slachtoffers

  • als je de waarde van een getuigenverklaring in vraag stelt dan twijfel je zogezegd aan de oprechtheid van de getuigen/slachtoffers

360

Re: Patrick Haemers

the end wrote:

Het is eerder omgekeerd. Er is een grote blonde dader in de periode 82/83 die niet Haemers is, dus als Haemers in Aalst meegedaan zou hebben dan komt er nog een grote dader bij; weet je hoeveel er dan zijn, plus wie zouden de mededaders dan zijn.

Ja, the end, ik was erbij en meer nog : ik zal binnenkort zeggen over wie het gaat. Begin alvast jouw dossier binnenste buiten te keren want je zal versteld staan.