371

Re: Patrick Haemers

Kan je echt geen naam noemen?

Re: Patrick Haemers

Een aantal dagen is er op het forum onder organisaties een link gepost met een A-Z theorie. Jullie mogen eerlijk weten dat ik deze verkies (ongeacht of er fouten instaan) omdat deze schrijver zijn best heeft gedaan tot een reconstructie die voor iedereen begrijpbaar is.
Ik stel voor dat je eens hetzelfde doet The End, in jouw posts verliest een kat haar kinderen. Toch zal ik ze steeds blijven lezen, net zoals iedereen zijn/haar posts.

373

Re: Patrick Haemers

Insp. Witse wrote:

Jullie mogen eerlijk weten dat ik deze verkies (ongeacht of er fouten instaan) omdat deze schrijver zijn best heeft gedaan tot een reconstructie die voor iedereen begrijpbaar is.

Met andere woorden, je kiest voor het gemak, ongeacht of iets fout is of niet.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

374

Re: Patrick Haemers

@the end: ik denk dat Insp. Witse voorstelt dat jij ook je theorie zou posten in een duidelijke vorm. Je posts zijn heel interessant en het is duidelijk dat je bepaalde info tot je beschikking hebt.

Re: Patrick Haemers

Indien ik op een zeker moment in de toekomst moet kiezen tussen een uitgewerkte theorie met raakpunten tot een zelf ontwikkelde en onderbouwde theorie, of tussen losse niet-onderbouwde stellingen, dan weet ik inderdaad wat te kiezen.
Laat mij heel duidelijk zijn dat ik steeds beschikbaar sta om verder onderzoek uit te voeren, maar zoals bij alle zaken spreken we over een wisselverkeer en geen stelligverkeer.

376

Re: Patrick Haemers

the end wrote:

En verder over Aalst is er verdorie iemand dit weet waarom ze juist Aalst gekozen hebben, wat het motief was? En over de killer; er zijn getuigen die hem ontmoet hebben.

Omdat ze waarschijnlijk eerst de Delhaize van Liedekerke - Denderleeuw in het vizier hadden om nog meer kabaal te kunnen maken  in de tuin van Delhaize Liedekerke - Denderleeuw was de Rijkswacht gevestigd. Maar op het laatste moment zijn er toevallig daar scherpschutters op het dak gaan liggen. Maar hun planning en huurlingen waren al op actief gezet en hebben ze voor plan B gekozen om Aalst te nemen. Dit waren dan ook de enige 2 voor de hand liggende Delhaize’s die strategisch naar Kester leiden. Paar dagen voor 9 november is er een Ford Taunus gesignaleerd op de Poortstraat aan de rijkswacht en er is een ongeval gebeurd op de brug van de dender met Mercedes type 123 waarvan de 2 bestuurders het op een lopen zette maar nadien mocht de wagen gewoon worden afgehaald.

Re: Patrick Haemers

Interessante post Kenza!
Hoe plaats je de stelling die reeds naar boven gekomen is omtrend de familie Van Den Abiel die teveel gezien zou hebben vanuit hun raam?

Dat aalst als plan B gekozen werd kan verwijzen naar het feit dat ze op de parking stonden te wachten na de raid (welke vluchtroute doorgegeven werd).

378

Re: Patrick Haemers

the end wrote:
sherlock wrote:

Dat er nog een blonde dader/reus was, wil ik je in gelijk geven, zolang je niet bedoelt dat Haemers er zeker niet bij was in 1985!

Er is meer geweten over die blonde dader (niet Haemers) die ook in 85 aan de aanslagen meedeed. En het is niet Haemers of Flannery.

Een wilde gok: PV

379

Re: Patrick Haemers

Insp. Witse wrote:

Interessante post Kenza!  Hoe plaats je de stelling die reeds naar boven gekomen is omtrend de familie Van Den Abiel die teveel gezien zou hebben vanuit hun raam?

Als het schuilhol Kester was dan is de vluchtroute niet veraf    Ik denk dat de familie Den Abiel idd wel de daders kenden vooral de kinderen en brute pech hadden   Op de verkeerde plaats en verkeerde moment   Het is te toevallig dat een volledig gezin wordt getroffen   Wat wil zeggen dat Brains ook actief er bij was op de overval

380

Re: Patrick Haemers

the end wrote:
Insp. Witse wrote:

door te stellen dat Patrick Haemers niet-aanwezig was te Aalst, maar zich achter de tralies bevond tijdens de laatste gekende bende raid. .

Hier verdraai je mijn woorden. Haemers was vrij ten tijde van de aanslag in Aalst. Wat ik schrijf is dat er een grote blonde dader is die in 85 ook bij de aanslagen betrokken was en eerder ook bij feiten van de periode 82/83. Ik heb het over die dader.

En verder over Aalst is er verdorie iemand dit weet waarom ze juist Aalst gekozen hebben, wat het motief was? En over de killer; er zijn getuigen die hem ontmoet hebben. .


The End, was deze 2de blonde iemand die ze uit de gevangenis gehaald hebben om de feiten te plegen?doorgedraaide (ex) rijkswachter, SIE of politieman? en vooral, mankte hij?