391

Re: Patrick Haemers

Willu Van Cutsem post 29 JVC 1971:

"Ik herinner me wel als kleine gast dat wij met Kapllan, Beijer en andere, mooie vakantie hadden in ex-Joegoslavie. Wist toen niet dat al deze mensen ooit beroemd/berucht zouden worden. Ze waren wel allemaal wapengek, ik herinner me dat onze pa me ooit heeft laten schieten met wapens, met gasten van zijn toenmalige vrienden kring".

392

Re: Patrick Haemers

Ik kan u niet garanderen dat posts van mij hier nog staan zoals ik ze geschreven heb, zoals ik u niet kan garanderen dat alle posts van mij hier nog staan.

Idem dito met PV's . Een aantal mensen die verklaringen afgelegd hebben en die om één of andere reden nadien hun eigen verklaringen onder ogen gekregen hebben, hebben kunnen vaststellen dat de inhoud van hun eigen verklaring aangepast was.

Een forumpost is geen wettelijk document, een PV wel.

Dit terzijde , zou het niet eenvoudiger zijn dat je mij de initialen gaf van de klant van de pomp " die dit veroorzaakte" . Wat veroorzaakte ? Zo zijn we tenminste relatief zeker dat er geen misverstanden mogelijk zijn. Op deze manier lijkt het inderdaad meer op een gokspel dan op een normale conversa

393

Re: Patrick Haemers

Zoals ik het begrijp is het Kaplan die in "de pomp" kwam in Diegem. Samen met Beijer en andere rechtse RW.
Het was eveneens Kaplan die de auto van Murcielago gestolen heeft, die teruggevonden is met het lijk van Idriss erin.
Later werd Murcielago belaagd, onrechtstreeks in moeilijkheden gebracht, de nummerplatenaffaire (ook Albert Vandenabiel)
David (in totaal 8 mensen) die Haemers herkend hebben; moet er nog meer zout zijn?
En als de zoon (JVC 1971: Johan Van Cutsem) van de baas (Willy Van Cutsem) van 'De Pomp"  op dit forum zoiets verklaart?
Het is geen PV, maar ik dacht de je geen PV zocht, maar een NAAM? Van die klant van "De Pomp"? Kaplan dus???

394

Re: Patrick Haemers

sherlock wrote:

David (in totaal 8 mensen) die Haemers herkend hebben; moet er nog meer zout zijn?

Wel laat ons stellen dat er veel meer peper bij mag, die 4de dader is belangrijk. en de link tussen de omgeving van de bende Haemers de bende feiten is sterker dan velen vermoeden. Niet te vlug tevreden zijn met iets.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

395

Re: Patrick Haemers

Bedankt sherlock. Kon hij dat dan niet gewoon zeggen. K......................die is ondertussen terug in Belgie .indien ik mij niet vergis.

396

Re: Patrick Haemers

kijk jij kon voor te beginnen duidelijk schrijven dat forumlid Murcielago zijn wagen door Kaplan gestolen is geweest en er een lijk in die koffer zat. Dit heb je dus niet gedaan, kom niet af met kon hij niet gewoon K schrijven.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

397

Re: Patrick Haemers

Ik kwam gewoon op dat ogenblik niet direct op zijn naam., meer moet je daar niet achter zoeken. Mag het ja ? Ik drink niet en ik neem geen drugs, maar heb inderdaad af en toe wat last om op namen te komen etc....

398

Re: Patrick Haemers

woont hij nog steeds in de straat achter de loods?

399

Re: Patrick Haemers

Dat verhaal over het lijk in de wagen: is dit echt gebeurd of een van de verhalen die de ronde doen rond de bende. Ik vraag het omdat Vermassen en David Van de Steen het ook vermeld hebben.

400

Re: Patrick Haemers

Dit is echt gebeurd. En ook had ik eens gelezen dat Kaplan deze wagen had gestolen.