401

Re: Patrick Haemers

Dat is toch een zeer zwaarwichtig feit. Is dit ergens in de media verschenen? Is Kapplan daarvoor veroordeeld?

402

Re: Patrick Haemers

sherlock wrote:

Willy Van Cutsem, zoon Johan:

"Ik herinner me wel als kleine gast dat wij met Kapllan, Beijer en andere, mooie vakantie hadden in ex-Joegoslavie. Wist toen niet dat al deze mensen ooit beroemd/berucht zouden worden. Ze waren wel allemaal wapengek, ik herinner me dat onze pa me ooit heeft laten schieten met wapens, met gasten van zijn toenmalige vrienden kring".

Allez, hang nog wat losse eindjes aan elkaar: In een garagebox gehuurd door Kapllan's ex-vriendin werd een arsenaal aan Joegoslavische wapens ontdekt.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/gk8e84m0

https://www.youtube.com/watch?v=Q-hDCw04R9Y

Willy Van Cutsem (baas van "De Pomp" werd gestraft voor betrokkenheid bij diefstal van wapens rijkswacht.

Met Kapllan in de buurt, was Haemers nooit veraf. "De Pomp": een goede basis om van te vertrekken

403

Re: Patrick Haemers

Django68 wrote:

Dat is toch een zeer zwaarwichtig feit. Is dit ergens in de media verschenen? Is Kapplan daarvoor veroordeeld?

De maffia zorgt ervoor dat dit officieel niet kan bewezen worden!

Re: Patrick Haemers

Django68 wrote:

Dat verhaal over het lijk in de wagen: is dit echt gebeurd of een van de verhalen die de ronde doen rond de bende. Ik vraag het omdat Vermassen en David Van de Steen het ook vermeld hebben.

Als je murcielago in de zoekfunctie op dit forum ingeeft, kom je op het topic uit.

405

Re: Patrick Haemers

Robertvandeurnen wrote:

Murcielago zijn wagen werd inderdaad in de zelfde zone waar men nu zoekt gevonden met het lijk erin van ene Chokri El Idrissi. Heeft iemand meer info over deze man? Zijn laatste verblijfplaats was de nieuwe wandeling te Gent..

Neem eens contact op Robert. Van de nieuwe wandeling in Gent naar de koffer van een getuige in Aalst. Je zal verbaasd zijn Robert.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Patrick Haemers

the end wrote:
Robertvandeurnen wrote:

Murcielago zijn wagen werd inderdaad in de zelfde zone waar men nu zoekt gevonden met het lijk erin van ene Chokri El Idrissi. Heeft iemand meer info over deze man? Zijn laatste verblijfplaats was de nieuwe wandeling te Gent..

Neem eens contact op Robert. Van de nieuwe wandeling in Gent naar de koffer van een getuige in Aalst. Je zal verbaasd zijn Robert.

En dan nog een lingeriewinkel niet vergeten.

Het verhaal van Murcielago hebben wij kunnen verifiëren. Deze man heeft nooit een woord gelogen. Murcielago is oa hier een forumlid geweest die het moeilijk te verduren had. Dit ten onrechte.
The End, check je Messenger.

407

Re: Patrick Haemers

the end wrote:
Robertvandeurnen wrote:

Murcielago zijn wagen werd inderdaad in de zelfde zone waar men nu zoekt gevonden met het lijk erin van ene Chokri El Idrissi. Heeft iemand meer info over deze man? Zijn laatste verblijfplaats was de nieuwe wandeling te Gent..

Neem eens contact op Robert. Van de nieuwe wandeling in Gent naar de koffer van een getuige in Aalst. Je zal verbaasd zijn Robert.

the end, gaat het hier ook over de persoon die voorwerp uitmaakt van het verhaal van Kuros - zie zijn verhaallijn post 12?

408

Re: Patrick Haemers

Robertvandeurnen wrote:

The End, check je Messenger.

Niets te zien!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

409

Re: Patrick Haemers

P-51 wrote:

the end, gaat het hier ook over de persoon die voorwerp uitmaakt van het verhaal van Kuros - zie zijn verhaallijn post 12?

wie of wat die persoon in post 12 topic kuros is daar heb ik geen idee van, zijn uiterlijk wordt ook niet beschreven.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

410

Re: Patrick Haemers

the end wrote:
P-51 wrote:

the end, gaat het hier ook over de persoon die voorwerp uitmaakt van het verhaal van Kuros - zie zijn verhaallijn post 12?

wie of wat die persoon in post 12 topic kuros is daar heb ik geen idee van, zijn uiterlijk wordt ook niet beschreven.

Terecht, ik vind er ook niets van terug. Idem wanneer je de naam van het kofferbaklijk googled. Ik dacht eerder aan een kandidaat-pentito (hij kon blijkbaar niet meer aarden in de maatschappij na zijn gevangenschap) die dan uiteindelijk van kant gemaakt moest worden.

Allicht te ver gezocht ...