411

Re: Patrick Haemers

Ik probeer het via een vraag-stelling:

  • bestaat er info - al dan niet gerelateerd aan de Bende van Nijvel - over de persoon in de kofferbak?

  • heeft de genaamde Kapllan Murat ooit bepaalde info vrijgegeven over de persoon in de kofferbak?

  • heeft de genaamde Murcielago (imo een zeer betrouwbare getuige) ooit info gekregen over de persoon in de kofferbak?

Ik speel nu even advocaat van de duivel: het is in bepaalde milieus geweten dat Kapllan Murat, een key-getuige die bovendien - door eigen onderzoek, over gevoelige info beschikt. Het milieu besluit om een sterk signaal te geven: ze stelen zijn/haar wagen, gooien daar het lijk in van een mogelijke klikker met als boodschap: we weten jou te vinden en meer nog: als je begint te praten, wacht jou hetzelfde lot als diegene die we in jouw kofferbak gedumpt hebben.

Te ver gezocht?

412

Re: Patrick Haemers

Je zoekt het niet te ver.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

413

Re: Patrick Haemers

Zie: Zaventem: 26 oktober 1985, bericht van Insp. Witse post 3
Murcielago zegt het volgende:

"Hier werd mijn voertuig, een R19 16V nummerplaat KET367, gestolen door Murat Kapllan, met het lijk van J Idriss  in datzelfde voertuig, gedumpt. Vijf dagen na de diefstal werd het voertuig door het gerecht teruggevonden doch 3 weken later werd ik pas verwittigd! Le cimetiere des éléphants, wapens van het SIE werden hier ook teruggevonden!"

Bij de les blijven Boys and Girls

414

Re: Patrick Haemers

Nog eentje om het af te leren:

De nummerplaten affaires:
Eerder, op 25 april 1982, was in Parijs een Porsche 924 teruggevonden, die in Brussel gestolen was. Op die auto hing het plaatnummer BEL-310 van Jacques Van Camp. Op 29 maart 1983, zes maanden voor de moord, werd Van Camps eigen Porsche gestolen in Sint-Lambrechts-Woluwe, waar Van Camp woonde. Hij werd de volgende dag teruggevonden. De dief was Murat Kapllan, die vaak naar Parijs ging.

Nummerplaataffaire Albert Vandenabiel?

Auto getuige gestolen en gedumpt met lijk (gangster Idriss) in koffer. Face to face geintimideerd door Murat Kapllan?

415

Re: Patrick Haemers

goed zo, en die intimidatie face to face, wie heeft die mogelijk gemaakt ?!

416

Re: Patrick Haemers

Wie vertelt me eens precies wie die J. Idriss was?

417

Re: Patrick Haemers

Marokkaanse roots ? Brussel Noord? In dossier Maud Sarr? Pooier? Correcte naam Chaib el Idrissi ?
Zou kunnen dat naam te vinden was in verdwenen PV's.

Is er trouwens iets in de pers verschenen ivm het lijk in de koffer ? Ben niet zeker maar dacht van niet.

Wie kan dit weten ? Rijkswacht Aalst ? Vernaillen? Cobra ?

Merovinger wrote:
"Bewijsstukken verdwenen uit dossiers Roze Balletten"

"Agenda's, telefoonlistings en andere documenten over de diverse Roze Balletten-dossiers zijn spoorloos verdwenen uit het Brusselse Justitiepaleis". Dat stelde de Brusselse onderzoeksrechter Bruno Bulthé gisteren voor de Bende-commissie [Tweede Bendecommissie]. In februari 1990 startte Bulthé een onderzoek naar het onderzoek in alle toen gekende seksdossiers met minderjarigen.

418

Re: Patrick Haemers

Ik vind een Idriss K. terug als gewezen kompaan van Kapllan, een Molenbekenaar die in 1994 25 jaar oud was, maar meer ook niet.

419

Re: Patrick Haemers

Chokri, Chaib, J., K. ... is zijn officiële naam überhaupt gekend ?

420

Re: Patrick Haemers

Ik weet het niet. Men spreekt geregeld van dat lijk in de koffer van Kapllan, maar wie dat lijk dan mag wezen, dat is koffiedik kijken. Niettemin kan het belangrijk zijn.