421

Re: Patrick Haemers

Ivm Haemers. Gisteren vernomen. Haemers zou in de jaren 80 verbleven hebben in een huis gelegen krommeweg, Overijse. Dat is letterlijk op luttele meters van de villa aan Overijsesesteenweg. Getuigen zagen mensen in de krommeweg haastig metalen koffers inladen in een zware jeep. Iedereen moest van de politie binnenblijven en op de grond gaan liggen. Politie kwam en omsingelde dat huis maar de vogel(s) waren gaan vliegen. Achteraf vernamen de inwoners dat Haemers er woonde.

422

Re: Patrick Haemers

Is er een officiële bron voor dit feit. Ik heb het al een aantal keer zien passeren maar buiten dit forum is er niets over te vinden.

423

Re: Patrick Haemers

Weet ik niet. Gepraat met mensen die er woonden, het inladen gezien hebben en thuis op de grond moesten gaan liggen. Voor vele feiten, namen, info en zo zou het goed zijn hulp te krijgen van iemand die bij rijkswacht of politie was in die tijd. Die van Overijse moeten veel weten. Maar meestal blijven ze zwijgen. Nog steeds bang. En waarschijnlijk terecht.

424

Re: Patrick Haemers

Ik had het over het lijk in de kofferbak. Ik vraag me af of er enige waarheid zit achter dit verhaal. Er doen heel wat geruchten de ronde over de bende.

425

Re: Patrick Haemers

Dit waren geen geruchten maar feiten. Herlees topic Murcielago.

426

Re: Patrick Haemers

finn wrote:

Ivm Haemers. Gisteren vernomen. Haemers zou in de jaren 80 verbleven hebben in een huis gelegen krommeweg, Overijse. Dat is letterlijk op luttele meters van de villa aan overijsesesteenweg.

Dat zal niet in de herfst van 85 geweest zijn want dan woonde hij in Lanse.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

427

Re: Patrick Haemers

coconut: heb ik gelezen. Behalve die getuigenis vind ik er niets over terug.

428

Re: Patrick Haemers

the end, op één of andere manier komt alles wel samen. Blijven geloven en doelgericht verder werken : dat zou toch mogelijk moeten zijn via dit forum, niet ? Alle tegenstellingen ten spijt, is het (hopelijk) datgene wat ons allen verbindt. PH bijvoorbeeld : over die man zijn we het toch eens, na alle verklaringen van getuigen.

429

Re: Patrick Haemers

Is het een mogelijkheid dat Idriss geschoten werd tijdens de vlucht Aalst?Dat getuigen hem hebben zien liggen naast de wagen? Hij kan nog enkele dagen geleefd hebben of niet. We zullen waarschijnlijk nooit weten wat zijn doodsoorzaak was? Autopsieverslag? De auto van Murcielago werd enkele weken later gestolen. De week erna wordt hij opgevist met het lijk erin. Drie weken later pas laten ze hem iets weten? Is daar geen dossier van?

430

Re: Patrick Haemers

Als de forumleden die het hele verhaal van Murcielago kennen alle info zouden delen geraken we misschien verder...