881

Re: Aalst: 9 November

coconut wrote:

Alles op tafel? Dat zou impliceren dat er hier nog iemand is die beschikt over stukken waar wij niet over beschikken. En ja, er zijn nog getuigen die ons dingen kunnen vertellen die we nog niet weten. Maar denken jullie echt dat die bereid zijn nog iets te zeggen na alles wat ze hier lezen?

Voor de duidelijkheid; ja er zijn stukken waar (bijna) niemand weet van heeft, ja er zijn getuigen waar (bijna) niemand weet van heeft, en het forum heeft daar geen invloed op. Zie het positief, je kan nog iets verwachten.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Aalst: 9 November

Men kan inderdaad nog iets verwachten.

United we stand or devided we will fall

883

Re: Aalst: 9 November

Robertvandeurnen wrote:
the end wrote:

Wel nee het is geen gokspel. Van wat ik schrijf bestaan PV's en documenten, doe moeite om ze te lezen dan is het geen gokspel.

The End, uit zeer goede bron weet ik dat sommige PV s gemaakt zijn om te kunnen dwalen. Hier zit je fout. Ik zal je spoedig eens contacteren..

Ik weet met zekerheid Robert dat je zeer goede bronnen niet de info hebben die ik heb. zal ik je een voorbeeld geven, de clash tussen A. Raes en VDB ivm huurlingen in 78, ik ga die opzoeken en luister naar hun deel van het verhaal. ook in de context van wapenhandel en andere. ik klop op deuren waar weinigen toegang tot hebben. Een ander iets moet je weten, ik ben nog nooit aan de Delhaize in Aalst geweest, ik zou niet weten wat ik daar zou moeten doen. Wel weet ik exact wat er op de parking gebeurt is, ook wat bijna niemand daarover weet (met foto's). Ik kan je exact zeggen over Aalst waar velen al jaren fout zitten. Is er iemand van je samenwerking die over dezelfde info beschikt?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

884

Re: Aalst: 9 November

Robertvandeurnen wrote:

contacteren. Ik weet wie je bent. Wacht tot je weet wie ik ben.

O ja nog iets je onderschat me.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Aalst: 9 November

the end wrote:
Robertvandeurnen wrote:

contacteren. Ik weet wie je bent. Wacht tot je weet wie ik ben.

O ja nog iets je onderschat me.

Dames, Heren,

Als slachtoffer zie ik jullie het liefst van al overeenkomen of op zijn minst samenwerken. Verdeel en heers is een principe dat we al vaker hebben gezien. Ik vermoed dat daders en justitie nu wel in hun vuistje wrijven. Dit is geen wedstrijd voor de eer en de glorie. Dit  gaat over verwoeste mensenlevens. De geschiedenis  in het Bendedossier was er eentje van kibbelen, rivaliteit en solo-slims en 37 jaar later staan we nergens. Het stemt mij persoonlijk verdrietig. Denken jullie daar eens aan?

886

Re: Aalst: 9 November

benhetbeu wrote:
the end wrote:

O ja nog iets je onderschat me.

Dames, Heren,

Als slachtoffer zie ik jullie het liefst van al overeenkomen of op zijn minst samenwerken. Verdeel en heers is een principe dat we al vaker hebben gezien. Ik vermoed dat daders en justitie nu wel in hun vuistje wrijven. Dit is geen wedstrijd voor de eer en de glorie. Dit  gaat over verwoeste mensenlevens. De geschiedenis  in het Bendedossier was er eentje van kibbelen, rivaliteit en solo-slims en 37 jaar later staan we nergens. Het stemt mij persoonlijk verdrietig. Denken jullie daar eens aan?

Ja .. zeker !

887

Re: Aalst: 9 November

benhetbeu wrote:
the end wrote:

O ja nog iets je onderschat me.

Dames, Heren,

Als slachtoffer zie ik jullie het liefst van al overeenkomen of op zijn minst samenwerken. Verdeel en heers is een principe dat we al vaker hebben gezien. Ik vermoed dat daders en justitie nu wel in hun vuistje wrijven. Dit is geen wedstrijd voor de eer en de glorie. Dit  gaat over verwoeste mensenlevens. De geschiedenis  in het Bendedossier was er eentje van kibbelen, rivaliteit en solo-slims en 37 jaar later staan we nergens. Het stemt mij persoonlijk verdrietig. Denken jullie daar eens aan?

Kun je dat ook een beetje kaderen, benhetbeu ? Niet vergeten : er zijn heel veel mensen (zoals ik) die ver van de bendefeiten staan. Mag zeker niet wegnemen dat je hier jouw verhaal mag / kan doen. Ben zeer benieuwd.

Re: Aalst: 9 November

benhetbeu wrote:
the end wrote:

O ja nog iets je onderschat me.

Dames, Heren,

Als slachtoffer zie ik jullie het liefst van al overeenkomen of op zijn minst samenwerken. Verdeel en heers is een principe dat we al vaker hebben gezien. Ik vermoed dat daders en justitie nu wel in hun vuistje wrijven. Dit is geen wedstrijd voor de eer en de glorie. Dit  gaat over verwoeste mensenlevens. De geschiedenis  in het Bendedossier was er eentje van kibbelen, rivaliteit en solo-slims en 37 jaar later staan we nergens. Het stemt mij persoonlijk verdrietig. Denken jullie daar eens aan?

Helemaal mee eens.

Het begin hier eerder op de vraag van 10 000 en een clash van ego's te lijken.

889

Re: Aalst: 9 November

Mag ik er voor de duidelijkheid op wijzen dat het stukje dat jullie weglaten: contacteren. Ik weet wie je bent. Wacht tot je weet wie ik ben. in de quote er toe doet.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

890

Re: Aalst: 9 November

Is Vandeurnen een getuige van Aalst?