Re: Onbekende WNP-reus

Ik heb nogmaals gekeken naar deze foto en dit is echt wel een politie-agent. De leren jekker van het toenmalige politie-uniform met de insignes van de gemeentepolitie. En het kan dat deze tussen de aangehaalde personen loopt maar een WNP-lid in de rechtbank in uniform? Neen, dat is het niet.

Re: Onbekende WNP-reus

Als men de videobeelden bekijkt, is het duidelijk te zien dat het hier niet om een agent gaat. De onbekende reus is gewoon één van de beschuldigden.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

23

Re: Onbekende WNP-reus

Scaramouche wrote:

Zou dit de man kunnen zijn? » www.facebook.com

Die mijnheer is in een paintballclub een geregistreerde (of zo bij een Belgische liga, ik ken daar niet zo veel van niets in feite). De club noemt wel Ydragassil (zoals die commune in Haacht. Mijn middelbare school was in St-Michiel, gemeente Keerbergen, naast gemeente Haacht. Wij mochten daar eigenlijk niet over spreken vanwege een meisje in onze klas wiens mama lid was, dat was voor onze klasgenote helemaal niet leuk).

Ydragassil; dus er staan twee clubs die samen zijn op een van zijn posts (Ik moest gewoon aan die extreme Wachtelaer denken waarover ik hier soms lees).

24

Re: Onbekende WNP-reus

Mij doet hij (in vermagerde versie) denken aan die lange van dat zestal van Target 21, met Bouhouche, (de alomtegenwoordige) Weykamp, Gondry ... Hoewel dat op die foto van Target 21 ook Claude Delperdange zou kunnen zijn.

Re: Onbekende WNP-reus

Aubanel wrote:

Hoewel dat op die foto van Target 21 ook Claude Delperdange zou kunnen zijn.

Die vraag stel ik me ook ... Ik lees in een artikel van Vos dat Delperdange één van de eerste verdachte voor de reus was. Hij zou veel op zijn kerfstok gehad hebben, maar geen bende van nijvel.

26

Re: Onbekende WNP-reus

Zegt Eddy Vos. Voor een goed begrip: Delperdange behoorde tot WNP en leidde paramilitaire oefenkampen van extreemrechts.

Re: Onbekende WNP-reus

Aubanel, hier heb je een raak punt. Gedurende enkele jaren was ik steeds overtuigd dat Delperdange een grote rol als reus binnen de eerste bendefeiten gespeeld heeft. En door de frauduleuse praktijken via Zeus computers voor enkele ministers + zijn temperament als persoon, heb ik hem gelinkt aan mijnheer x.
Mijnheer x moest dringend uitgeschakeld worden, en ook Delperdange is op een vreemde wijze aan zijn einde gekomen.

Had Delperdange het netwerk om een rol als mijnheer X uit te spelen? Mogelijk niet ... tenzij met hulp van zijn vriend Feret.

28

Re: Onbekende WNP-reus

Voor wat het waard is : volgens C.P. (Les Tuéries) zou het om PV gaan - ziehier een persoonsbeschrijving

Individu de grande taille, de corpulence athlétique.
Moustachu portant lunettes.
Militaire, a fait partie de la "commission armée" ou quelque chose d'approchant.
Membre du WNP plus particulièrement attaché à la sécurité interne.

Re: Onbekende WNP-reus

Philippe Van Vandenherewege, bijgenaamd Loki of Farch.

30

Re: Onbekende WNP-reus

Volgens andere bronnen zou het dan weer om P.S. gaan, de broer van Fréderic Saucez ... misschien moet Hervé (die hier ook actief is) de vraag maar eens stellen aan Libert - die moet zeker weten over wie het nu eigenlijk gaat.

Mogelijk heeft hij die vraag ooit al gesteld maar ik ga nu niet beginnen te grasduinen in die honderden pagina's op Les Tuéries.