361

Re: Getuigenis Murcielago

Check YouTube mbt de Bende van Nijvel ... Overijse, P. Pilarski ... hallucinant gewoon. De Kroongetuigen - en zo zijn er velen - die zich stomverbaasd afvragen waarom ze nooit gevraagd zijn om een verklaring af te leggen. Dat kun je toch gewoon niet vatten. Enfin, ik leer (lees) elke dag wat bij ... vroeg of laat moet ik hiermee stoppen, 't overstijgt alle bevattingsvermogen (het mijne in elk geval). Zucht ... in het kwadraat.

362

Re: Getuigenis Murcielago

Het zou interessant zijn om alle dossiers ivm Murcielago her te bekijken. Zien welke speurders, Rijkswachters, onderzoeksrechters, procureurs daar aan gewerkt hebben of opdrachten gegeven hebben. De eerste keer dat hij als getuige alles naar buiten bracht of ging aangeven. Wie heeft daar aan gewerkt? De autodiefstal en inbraak, wie heeft daar aan gewerkt? Wat is daarmee gebeurd? Wie heeft dat geklasseerd. En natuurlijk de El Idriss tot in de puntjes uitspitten! Welke onderzoeken zijn daaromtrent gebeurd? Waarom werd Murcielago zo laat daarover ingelicht? Welke bevindingen onderzoeken. Wie heeft daar allemaal aan gewerkt?

Ook ivm met Marc Van Damme: aan wie heeft hij zijn eerste verklaring afgelegd? Wat is precies met die verklaring gebeurd? Wie heeft dat bij de Rijkswacht in handen gekregen? En er moeten mensen bij de rijkswacht zijn, die iets kunnen zeggen van die louche zaken en onderzoeken. Waar zijn die mensen met een geweten?

363

Re: Getuigenis Murcielago

Inspec Witse heeft het zo verwoord " Er moet daar enorm veel vuurkracht aanwezig geweest zijn."

Leo zei ; Aalst is dus duidelijk een militaire operatie met Recon , Action en Back-up !! Agent Nevens zal de spelbreker geweest zijn.

Op een ander forum las ik " Het was daar precies de Far West.

Ik zeg en vraag mij af ; Hoeveel gewapende mannen liepen daar eigenlijk rond ? En wie schoot met welk wapen ? Gegeven dat het in Aalst blijkbaar toegelaten was bij politie of rijkswacht of Bob een eigen wapen te dragen.
Wie waren daar de gendarmes, wie de dieven ? Zouden ze het zelf wel geweten hebben ?

364

Re: Getuigenis Murcielago

Nog wat meer "vuurkracht" Witse...............

" Mijnheer Michel en Benji87fr,

Vooreerst over het wapen in de koffer van een slachtoffer. Het is net omgekeerd. Het slachtoffer had in de weken voor de overval inderdaad altijd een geweer in de koffer van zijn Talbot Samba liggen, maar juist NIET op 9 november 1985!

Nog iets over de permanente bewaking van de Delhaize in Aalst.

Ook de Delhaize in Aalst viel onder de permanente bescherming van de "Task Force Tilmant" ("Titi") alhoewel hij buiten de provincie Brabant gelegen was. Dit werd toen niet officieel meegedeeld maar er waren verschillende Delhaize-doelen (en ook andere warenhuizen en privé-woningen van directieleden) die buiten de provincie Brabant lagen en die onder de permanente bescherming vielen van de groep "Titi". Maar dit werd toen geheim gehouden.

Ook in Aalst hebben er scherpschutters van de groep Dyane (ESI/SIE) op de daken van appartementsgebouwen gelegen in de buurt van de Delhaize. Helaas (toeval?) waren zij er NIET op 9 november 1985.

Nochtans was er WEL permanente politiebewaking op 9 november 1985 aan de Delhaize in Aalst. Deze werd om de 20 minuten verzekerd door de Gemeentelijke politie van Aalst afgewisseld met de rijkswacht (ook de BOB/BSR deed hieraan mee).

De overvallers hebben in Aalst aangevallen op het ogenblik dat een rijkswacht/BOB-patrouille (Renault R4) de parking (achteraan de Delhaize)verlaten had. De overvallers kenden dus het bewakingsschema van de politie in Aalst. (Het schema van de groep "Titi").

Er waren inderdaad rijkswachters aanwezig op het ogenblik van de overval in Aalst. De rijkswachters kwamen met hun R4 van de parking gereden -op het einde van hun dienst- en hebben dan aan de andere kant van het warenhuis (op de Parklaan) postgevat aan de vooringang van de Delhaize. Zij waren gewapend met een UZI machinepistool.

Toen de overval begon reden zij achteruit tot aan het rondpunt aan de Delhaize en hebben daar op versterking van de Gemeentepolitie gewacht. Nadien is er dan de schietpartij geweest tussen de vluchtende gansters en twee agenten van de Gemeentepolitie van Aalst (wat ze na 20 jaar in Jumet plots ontdekt hebben!). De rijkswachters in hun R4 hebben niet deelgenomen aan deze schietpartij.

Nog iets:

Enkele maanden geleden heb ik vernomen dat er nog een (anoniem) politievoertuig aanwezig was aan de Delhaize in Aalst. Het ging over een donker voertuig van de Gerechtelijke Politie van Brussel. Het zou over een... Golf GTI gaan! Deze wagen werd enkele minuten na de overval ook door rijkswachters opgemerkt in Denderwindeke. De GTI reed toen aan hoge snelheid met een blauw zwaailicht. (Let op: dit is NIET de GTI van de overvallers! Het gaat wel degelijk om een ander voertuig want het aantal deuren klopt niet met die van het overvalvoertuig!).

Er waren dus wel degelijk verschillende politieagenten aanwezig in Aalst op het moment van de overval.

Nog een klein detail. Weet u wie er voor de rijkswacht in de Task Force Tilmant zat? Dus, in de Task Force waar de bewakingsschema's van al de Delhaizes en andere supermarkten werden opgesteld? Raad eens...? Ik zal het u zeggen: Christiaen Amory...! (Verbaast het u nu nog dat de Bende het bewakingsschema in Aalst kende?)
Revenir en haut

http://tueriesdubrabant.1fr1.net/t60-al … palsterman

Re: Getuigenis Murcielago

coconut : Die donkere GTI met zwaailicht van de gerechtelijke politie van Brussel : ik heb in één van mijn boeken gelezen dat G. Marnette aan het stuur van die GTI zat...

366

Re: Getuigenis Murcielago

Dat is toch normaal dat die in Aalst was, want die was zoals altijd op zoek naar bandieten. Dat deed hij op de meest bizarre plaatsen en in de meest bizarre kostuums. In Meise bijvoorbeeld in de Club d"eau had hij zich verkleed in een naakte man om  bandieten te zoeken.
Ik heb me altijd afgevraagd waar hij zijn wapen dan stak. Extreem rechts waarschijnlijk.

367

Re: Getuigenis Murcielago

coconut wrote:

Ik heb me altijd afgevraagd waar hij zijn wapen dan stak.Extreem rechts waarschijnlijk.

Nudisten hebben 't zelfde probleem met hun autosleutels.

368

Re: Getuigenis Murcielago

Van autosleutels gesproken. Zou het kunnen dat de man die Murcielago de straat zag oversteken , PH, zijn sleutels van zijn wagen hier
had laten liggen.............a


"Ongeveer anderhalf uur eender was het bepaald druk geweest aan de Overijsesteenweg nummer 70 in Hoeilaart "
https://bendevannijvel.com/daders/bouho … erzoek/10/

Als de sleutels er niet lagen kunnen we er zeer zeker de mogelijke connecties vinden.

369

Re: Getuigenis Murcielago

coconut wrote:

Nog wat meer "vuurkracht" Witse...............

" Mijnheer Michel en Benji87fr,

Vooreerst over het wapen in de koffer van een slachtoffer. Het is net omgekeerd. Het slachtoffer had in de weken voor de overval inderdaad altijd een geweer in de koffer van zijn Talbot Samba liggen, maar juist NIET op 9 november 1985!

Nog iets over de permanente bewaking van de Delhaize in Aalst.

Ook de Delhaize in Aalst viel onder de permanente bescherming van de "Task Force Tilmant" ("Titi") alhoewel hij buiten de provincie Brabant gelegen was. Dit werd toen niet officieel meegedeeld maar er waren verschillende Delhaize-doelen (en ook andere warenhuizen en privé-woningen van directieleden) die buiten de provincie Brabant lagen en die onder de permanente bescherming vielen van de groep "Titi". Maar dit werd toen geheim gehouden.

Ook in Aalst hebben er scherpschutters van de groep Dyane (ESI/SIE) op de daken van appartementsgebouwen gelegen in de buurt van de Delhaize. Helaas (toeval?) waren zij er NIET op 9 november 1985.

Nochtans was er WEL permanente politiebewaking op 9 november 1985 aan de Delhaize in Aalst. Deze werd om de 20 minuten verzekerd door de Gemeentelijke politie van Aalst afgewisseld met de rijkswacht (ook de BOB/BSR deed hieraan mee).

De overvallers hebben in Aalst aangevallen op het ogenblik dat een rijkswacht/BOB-patrouille (Renault R4) de parking (achteraan de Delhaize)verlaten had. De overvallers kenden dus het bewakingsschema van de politie in Aalst. (Het schema van de groep "Titi").

Er waren inderdaad rijkswachters aanwezig op het ogenblik van de overval in Aalst. De rijkswachters kwamen met hun R4 van de parking gereden -op het einde van hun dienst- en hebben dan aan de andere kant van het warenhuis (op de Parklaan) postgevat aan de vooringang van de Delhaize. Zij waren gewapend met een UZI machinepistool.

Toen de overval begon reden zij achteruit tot aan het rondpunt aan de Delhaize en hebben daar op versterking van de Gemeentepolitie gewacht. Nadien is er dan de schietpartij geweest tussen de vluchtende gansters en twee agenten van de Gemeentepolitie van Aalst (wat ze na 20 jaar in Jumet plots ontdekt hebben!). De rijkswachters in hun R4 hebben niet deelgenomen aan deze schietpartij.

Nog iets:

Enkele maanden geleden heb ik vernomen dat er nog een (anoniem) politievoertuig aanwezig was aan de Delhaize in Aalst. Het ging over een donker voertuig van de Gerechtelijke Politie van Brussel. Het zou over een... Golf GTI gaan! Deze wagen werd enkele minuten na de overval ook door rijkswachters opgemerkt in Denderwindeke. De GTI reed toen aan hoge snelheid met een blauw zwaailicht. (Let op: dit is NIET de GTI van de overvallers! Het gaat wel degelijk om een ander voertuig want het aantal deuren klopt niet met die van het overvalvoertuig!).

Er waren dus wel degelijk verschillende politieagenten aanwezig in Aalst op het moment van de overval.

Nog een klein detail. Weet u wie er voor de rijkswacht in de Task Force Tilmant zat? Dus, in de Task Force waar de bewakingsschema's van al de Delhaizes en andere supermarkten werden opgesteld? Raad eens...? Ik zal het u zeggen: Christiaen Amory...! (Verbaast het u nu nog dat de Bende het bewakingsschema in Aalst kende?)
Revenir en haut

http://tueriesdubrabant.1fr1.net/t60-al … palsterman

Reactie van C.A. toen op Les Tuéries (nickname signordonpedro) :

A quoi cela sert il que je réponde encore..... si j'étais au groupe G je vous dirais non mais des forumeurs iront vous dire que oui et cela va encore me sortir de mes gonds .....pour les grands magasins je vous dirais que c'était l'état major qui désignait les grands magasins à surveiller et une note était envoyée uniquement à l'unité chargée de surveiller et protéger....mais des swang quelque chose ou des titu ou des dim iront vous dire le contraire....alors plus rien à dire, je regarde et rigole dans mon coin de certaines aneries pour ne pas dire conneries que certains écrivent.

370

Re: Getuigenis Murcielago

"je regarde et rigole dans mon coin"

Ik ken er nog zo een paar omgeving Aalst die letterlijk hetzelfde gezegd hebben.

En zo iemand noemt zichzelf "signor" .

In 't Vlaams noemen wij zo iemand  een lafaard.