Re: Getuigenis Murcielago

Iemand die nog de getuigenis van Kuros heeft? Vind hem hier niet terug

372

Re: Getuigenis Murcielago

Kijken bij 'Hypotheses'

Re: Getuigenis Murcielago

Gevonden, merci

Re: Getuigenis Murcielago

Na zoveel jaren het verhaal nog een keer gelezen...

Wanneer besefte u dat het Haemers was?

In 1985 was Haemers nog niet zo'n mediafiguur als op einde jaren 80 - begin jaren 90.

375

Re: Getuigenis Murcielago

Idefix wrote:
edd wrote:

Ik heb nu inmiddels deze posts van Xavier (en zijn gebande ex-forumleden) doorgelezen. Wat ik hier nu wel in mis, is een duidelijke richting cq. aanwijzing. Het is een aaneenschakeling van quotes en citaten uit literatuur en posts van andere forumleden. En dit allemaal om de bende te koppelen aan De Staerke, Haemers and Bouhouche met zijn vrienden. Dit proberen de speurders nu al decennia, maar dit heeft niet geleid tot enig bewijs of DNA overeenkomst en al helemaal niet tot een veroordeling.

Wanneer je ze zou willen koppelen aan de bende zou je nieuw gegeven op het spoor moeten komen, anders blijft het een herhaling van zetten. Dit is de onderzoekscel tot op heden ook niet gelukt dus zijn ze zich weer op andere pistes gaan storten.

Zo is dat edd!

Absoluut Haemers en De Staerke proberen te koppelen aan de Bende van Nijvel.
Dit terwijl de overduidelijke andere sporen (Slimans, Piro, Kester, …) gewoon genegeerd worden!!!!!!

Ik weet niet of dit door de onderzoekscel genegeerd wordt. Wat ik hier op het forum wel zie is een fixatie op bepaalde verdachten terwijl er meer dan 1400 personen als verdachte in het dossier staan, waarvan men bij 800 personen een DNA monster wil afnemen. Op dit forum zijn er veel minder personen als verdachte gekend dan die 800...

Nu denk ik dat "normale" criminelen niet in staat zijn om het onderzoek in de war te schoppen of getuigen te intimideren zonder hulp of regie vanuit rotte appels binnen de opsporingsinstanties zelf.

Re: Getuigenis Murcielago

club_le-happy-few wrote:

Na zoveel jaren het verhaal nog een keer gelezen...

Wanneer besefte u dat het Haemers was?

In 1985 was Haemers nog niet zo'n mediafiguur als op einde jaren 80 - begin jaren 90.

Toen Haemers opgepakt werd in Brazilië ben ik later naar de zitting van het assisenhof in Brussel geweest.  Het is daar dat ik voor het eerst zeker was van zijn bekende blik.
Haemers zijn fysiek was veel robuuster in 1985.  Een reus met verende stap.
In 1989 was hij nog een schim van zichzelf.

Re: Getuigenis Murcielago

Idefix wrote:
edd wrote:

Ik heb nu inmiddels deze posts van Xavier (en zijn gebande ex-forumleden) doorgelezen. Wat ik hier nu wel in mis, is een duidelijke richting cq. aanwijzing. Het is een aaneenschakeling van quotes en citaten uit literatuur en posts van andere forumleden. En dit allemaal om de bende te koppelen aan De Staerke, Haemers and Bouhouche met zijn vrienden. Dit proberen de speurders nu al decennia, maar dit heeft niet geleid tot enig bewijs of DNA overeenkomst en al helemaal niet tot een veroordeling.

Wanneer je ze zou willen koppelen aan de bende zou je nieuw gegeven op het spoor moeten komen, anders blijft het een herhaling van zetten. Dit is de onderzoekscel tot op heden ook niet gelukt dus zijn ze zich weer op andere pistes gaan storten.

Zo is dat edd!

Absoluut Haemers en De Staerke proberen te koppelen aan de Bende van Nijvel.
Dit terwijl de overduidelijke andere sporen (Slimans, Piro, Kester, …) gewoon genegeerd worden!!!!!!

De Bende van Nijvel omvat minstens 3 of zelfs vier groeperingen.  Diegenen uit de eerste vlaag  82-83 en de tweede vlaag 1985.
Wat Aalst betreft zijn er 2 reuzen gezien.      Er zijn er die zelfs niet geloven dat de moorden buiten warenhuizen niet gepleegd werden door de bende. 
Ik geloof ook in de piste van de Slimans maar niet voor wat Aalst betreft.

378

Re: Getuigenis Murcielago

De Slimans, De bende van Baasrode, De bende Haemers, Bouhouche & Beijer, de WNP, de Sudisten, de Borains,... en ik zal er nog wel een paar vergeten. Probleem is dat er rond elk van die groepen serieuze aanwijzingen zijn. Eddy Vos liet zich dit weekend in Het Laatste Nieuws ontvallen dar er vooral in de richting van de WNP wordt (werd) gezocht omdat rond die piste de meeste aanwijzingen te vinden zijn. Hij vraagt zich ook af hoe het komt dat er zoveel aanwijzingen tegen hen te vinden zijn.

Re: Getuigenis Murcielago

De editie van HLN van vorig weekend heb ik gemist. Kan dat nog opgesnord worden ergens?

380

Re: Getuigenis Murcielago

Je bent pas zeker dat je op de goede weg naar de waarheid zit, als er rare dingen rondom je gebeuren.

Ik heb soortgelijke ervaringen.
De daders waren en zijn geen lieverdjes.
Dit is geen Witse of een Kuifje-album.

Laat het gerecht haar werk doen.
Als je denkt dat je nuttige informatie hebt, concrete zaken, neem dan contact op met het Federaal Parket.

Is je dat te moeilijk, ga dan naar je plaatselijke politiekantoor. Ook zij kunnen en moeten je verder helpen.