Ik lees net op het Franstalige forum dat er volgende maand een nieuw boek van Guy Bouten verschijnt met Bouhouche als rode draad.

2

Hopelijk is het wat meer dan een recyclage van vorige boeken.

Bouhouche is ook een rode draad. Ik hoop dat Bouten nieuwigheden aanbrengt die contextueel correct zijn. Geen spinsels.

4

Zijn interviews vind ik op zich zeer interessant, maar hij trekt gewoon veel te snel conclusies. Kan het? Past het in mijn verhaal? Dan is het zo. En dan zijn die conclusies voortaan vaststaande feiten waar ik verder in het boek nieuwe conclusies op bouw. Waanzin.

Los daarvan ben ik overtuigd van de betrokkenheid van Bouhouche.

6

Ik vind Bouten zijn boeken telkens heel interessant en ben echt benieuwd.  Bouten zei mij ooit dat hij Bouhouche nooit heeft ontmoet en hij er bang voor was   Chapeau voor Bouten dat hij blijft moeite doen voor de BVN

Uit zéér goede bron daarnet vernomen dat dit boek bepaalde nieuwe onthullingen zal doen mbt Dany-boy. Hoe zou het eigenlijk nu met onzen Thai zijn?

Bedoel je die zeer vermogende Belg/Thai wiens behandeling jij en ik nu betalen ?

Een paar dagen geleden heb ik iemand horen zeggen. " Waarom heeft de Belgische staat niet voorgesteld ok we betalen jouw behandeling terug op het moment dat onze graafmachines "iets" gevonden hebben daar langs de vaart in Vilvoorde"

Tja, waarom niet ? Hij zou in het vervolg mss twee maal nadenken alvorens hij nog eens met onze voeten gaat spelen.......of met die van de nabestaanden.