931

Re: Aalst: 9 November

Ik weet de kogelbanen en de plaats van de ingang en uitgaande wonden ja. Ja het is gruwelijker dan je kan bedenken, en dit is opzettelijk bewust, dit aspect maakt het zo extreem wat de daders doen in Aalst. Wel wat je niet kent kan je ook niet zien. De handtekening en het motief zijn één en ondeelbaar. Zoals die handtekening amper zichtbaar is zo is het motief ook amper zichtbaar, doch als het gemerkt wordt is er geen twijfel meer mogelijk.   .

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

932

Re: Aalst: 9 November

Moeten we daaruit afleiden dat jij het motief voor Aaist kent?

933

Re: Aalst: 9 November

Dit is een post van een jaar geleden. Iets is wetenschappelijk als het resultaat verspeld kan worden.

the end wrote:

Dus de kleine details vertellen namelijk heel erg veel, een perfecte operatie bestaat niet altijd is er een spoor naar de daders. ze laten namelijk een heel duidelijke handtekening achter, Die handtekening is ook de redenen waarom het niet opgelost geraakt, het is de uitvoering de planning het bespelen van het onderzoek. As ik op het forum bij robotfoto's elementen plaats is dit niet zomaar een lichtzinnige verwijzing maar staat dit in relatie met de uitvoering van feiten, mogelijkheid en motief.

Specifiek Mero de killer doder van enkele slachtoffers in Aalst handelde zo speciaal uniek dat er daar veel van af te leiden valt. Eén van de dingen die ik kan ontdekken uit de uitvoering, en sorry voor het raadseltje, maar misschien zal je het nu verstaan waarom de raadseltjes. Er is in Aalst iets dat nog niemand opgevallen is, steeds moet ik aan Beijer denken en zijn spionnen leugen. Wel wie zoekt zal vinden.
 
Verdeyen is veel beter op de hoogte dan velen denken trouwens, erbij hij zegt problemen uit Zuid Amerika zijn de oorzaak,.hij benoemd het niet en dat terwijl hij heel goed weet waarover het gaat. Lekeu wist het ook en zweeg. Dat Gol het Mendez onderzoek weg van de bende hield had een redenen, het resultaat is er. In welke wereld kom je terecht via het Mendez dossier?     

Ik herhaal het nog eens de methodes die men al jaren toepast werken blijkbaar niet of bieden geen resultaat.

Het is op basis van de details van de uitvoering dat ik kon bepalen dat er in Aalst iets over het hoofd wordt gezien,. Tevens nog voor dat de info over de SV en Aalst naar buiten kwam had ik ook al gemeld dat dit de SV en andere diensten meer dan goed op de hoogte waren van wat er in Aalst bezig was.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Aalst: 9 November

Ik sluit mij aan bij The End.

935

Re: Aalst: 9 November

Ik hoop alleen dat er belangrijke elementen niet worden prijsgegeven uit het autopsie verslag. Met het woord "gruwelijk" komt men nog te kort om de barbaarse activiteiten te beschrijven dat een slachtoffer te beurt is gevallen. Uiteraard was de Staatsveiligheid op de hoogte voor het gebeuren in Aalst.

936

Re: Aalst: 9 November

Uit recente posts blijkt dat er heel wat elementen uit het dossier zijn die niet aan de openbaarheid zijn prijsgegeven. Elementen die duidelijk in de richting van bepaalde personen of dadergroepen wijzen. En toch wegen die aanwijzingen niet zwaar genoeg door om iemand in beschuldiging te stellen. Nu vraag ik me af: heeft het zin om dit onderzoek verder te zetten wetende dat de kans dat er iemand voor de rechter komt bijna nihil is of zou men er beter de historici op loslaten om de knoop te ontwarren.

Re: Aalst: 9 November

Hoewel ik, zoals bekend, zeer sceptisch sta tegenover een aantal mensen wiens posts louter uit suggestie en mist bestaan wens ik toch een vraag te stellen omtrent bovenstaande ideeën. Eén van de voor mij onverklaarbare dingen uit Aalst is het feit dat David van kortbij niet is gedood door de schutter. Zien jullie, die blijkbaar het autopsie verslag goed kennen, hier een verband tussen de plaats op het lichaam waar men David heeft getroffen en de manier waarop andere slachtoffers zijn gedood? Bij uitbreiding; zien jullie de dolle schutter die de Herdershond in Eigenbrakel afmaakt nog steeds in beeld tijdens de overval in Aalst?

938

Re: Aalst: 9 November

Spectator Of Life ik dacht dat het feit dat David Van De Steen bleef leven eerder veel geluk was hij heeft toch in levensgevaar verkeerd ,gelukkig bijna een mirakel dat hij het overleefd heeft. Die dingen gebeuren gelukkig.               (bestaat zoiets als "schoon schieten" in het midden van de actie en de chaos de kogel bijna sturen om alzo toch nog verborgen boodschappen achter te laten of zie ik het verkeerd).

939

Re: Aalst: 9 November

Spectator Of Life wrote:

Hoewel ik, zoals bekend, zeer sceptisch sta tegenover een aantal mensen wiens posts louter uit suggestie en mist bestaan wens ik toch een vraag te stellen omtrent bovenstaande ideeën.

Wat je bedoeld je met suggestief en mistig? Is A. Pint ook te suggestief voor je?

Ben wrote:

Artikel over de getuigenis van Arsène Pint voor de Tweede Bendecommissie:

”t Zijn toch de onze niet’, was de eerste reactie van rijkswachtkolonel Arsène Pint toen hij op vrijdagavond 9 november ’85 werd geconfronteerd met het bloedbad in de Delhaize in Aalst. (...) ‘Ik had het onbehaaglijke gevoel dat de Bende-moordenaars zich hadden geïnspireerd op de gevechtstechnieken van de antiterreureenheid Dyane’, zo getuigde de gewezen gebiedscommandant van de beide Vlaanderen maandag voor de tweede parlementaire onderzoekscommissie-Bende van Nijvel.

(...)

‘Wat me vooral trof, zo verklaarde de getuige maandag, was de opvallende gelijkenis tussen de tactiek en gevechtsmethodes die bij Dyane werden aangeleerd en het optreden van de Bende-moordenaars’. ‘Het gebruik van riotguns die enkel op korte afstand vernieling zaaien, de snelheid van optreden, de precisie, dat zijn geen klassieke gevechtstechnieken, maar methodes uit de terreurbestrijding.’ En zo’n opleiding kreeg men eind de jaren 70 enkel bij Dyane.

Wat sommige van de daders in Aalst doen is puur gebaseerd op bepaalde technieken, ze doen bepaalde dingen enkel omdat ze het effect ervan kennen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

940

Re: Aalst: 9 November

Ja THE END juist aangeleerd eind jaren 70 en hier toegepast in 85. Hebben sommige technieken een patent (ik ken er te weinig van van vechten en tijdens mijn dienstplicht was ik dactylo tja.) Een probleem is al die vecht en aanvalstechnieken zijn in tegenstelling tot een autopsie (het gevolg soms) geen exacte wetenschap. Wat Tom Waes presteert in zijn nieuwe reeks komt wel dicht in de buurt maar dat heeft eerder met de meet toestellen te maken. Nu ben ik wel benieuwd naar die handtekeningen die u zou kennen, als die niet te abstract zijn zodat ik ze kan vatten dit zou mooi zijn. Dit is geen aanval hoor in blijde verwachting ja wacht ik alvast bedankt.